Pazartesi, Haziran 29

acımadı ki..

bak hayat.. hayatcım.. güzel arkadaşım.. yapma bunu.. üzüyosun beni.. üstüme üstüme geliyosun.. ben seni sevmek.. sana bağlanmak istedikçe.. sen götü kalkmış sevgili tripleriyle siktiri çekiyosun.. beni serdar ortaçın kucağına kucağına itiyosun.. yapma bunu.. bütün samimiyetimle ağzını burnunu kırarım ki yapma..

orta vadede askere gidecek olmak yeterince canımı sıkıyor.. sen hiç ilişmesen ben bunu gayet de büyütüp kişisel dramımı yazıcam zaten.. bok mu var da sülaleyi evime toplatıyosun.. hadi bunu da reva gördün.. kınaydı düğündü neden servis şoferliği yaptırıyosun.. ben ki kendi düğünüm hariç -o da belki- başkaca bir düğüne adım atmamaya and içmiş prensip sahibi bi insanım.. yapılır lan bana mı bu.. kıyılır mı bu koç yiğide..

tamam bununla da mücadele edebilirim.. sana olan sevgimden eyvallah çekebilirim.. o da olmadı en azından kafamı çevirip haspunallah çekebilirim.. peki ya tam bunca işin gücün arasında araba muayenesi gibi bi angaryayı.. hem de sıcaklığın mevsim normallerini siklemediği bi günde.. neden ulan neden.. neden üstüme atıp kaçıyosun göt..

tam herşey bitti.. sırasıyla hepsinden tek tek kurtuldum derken.. işte bu hiç olmadı.. herşeyi beklerdim.. ishal olmak dışında.. lan tuvaletten çıkamıyorum insafsız.. acaba gaz mı.. haffiten salmaya başlasam donu pantolu boka mı bulayacağım ikilemlerinde piskolocilerim bozuldu .. tovağlete gitmekten yoruldum.. sancı kisvesi altında yediğim pıçak saplantılarından sersefil oldum.. yemek yemekten korkar oldum.. bu nasıl bi alçaklıktır.. bu nasıl bir arkadan vurmaktır..

ulan götten sabıkalı hayat.. korkmuyorum la senden.. elinden gelenin en iyiysini yap.. bak hala ayaktayım.. gel hadi gel.. daha ne var bildiğin.. oyna bütün oyunlarını.. çık ulan karşıma.. en bitirici vuruşunu göster.. had bakalım.. adresimi biliyosun.. bekliyorum.. gelmeyen ipnedir.. o kadar söylüyorum..

17 yorum:

enteldantel dedi ki...

Bilom hiçbiri mühim değil de o ishal işi çok yanlış olmuş.

fevkalade olağan dedi ki...

ne olacak yeaa.. en fazla içimdekiler bitene kadar sürer.. bittikten sonra ne bulup ne çıkartıcam.. koyar mı la bu bana.. pehhey..

enteldantel dedi ki...

E madem mühim değildi ne diye hadise çıkardın lan göd!

fevkalade olağan dedi ki...

mühim olmaz mı la lilo.. eben şeyoldu da.. kuyruğu dik tutmaya çalışıyorum.. illayim açık açık söylettireceksin.. az bi halden anlasan olmaz..

enteldantel dedi ki...

Haaa, tamam anladım. Ya bildiğin üzre benim serde biraz öküzlük var bilom affet.

O akraba işi, o çok yanlış olmuş asıl.

fevkalade olağan dedi ki...

yannışsız bi yer yok ki.. deveye sormuşlar neren doğru.. o da konuşmamış tabi.. deveye soru mu sorulur lan.. bu millet de hiç akıl yok yeaa..

lalilo diyorum ki.. şöle sağlam bi doğru olsa en azından.. üç yannışı da yanına alsa.. bi gitse.. hava aldırmaya falan çıkarsa.. ben de kafamı dinlesem.. nası süper olur..

enteldantel dedi ki...

Öyle deme lan bilom, bizim okulda çok var konuşan deve. Konuşuyorlar böyle hayvan gibi. Bi de SÜSÜYORLAR bazen. Kurbanda 5 ortak girelim diyorum ben onlara. Şöyle ağız burun dalalım. Belki eğriler doğrulur biraz. Gözünü sevdiğimin şiddeti yani sonuçta.

O öbürküsü dediğin çok süper olur lan hakkat. Giderken benimkileri de götürsün hatta. Eline mi yapışacak di mi?

Bazen kafan çalışıyor senin haa. Çok tebrik ediyorum seni bu temennin için.

fevkalade olağan dedi ki...

yea aslına bakarsan ben öle sağlam bi doğru derken sana gaz veriyodum.. hayatımın en sağlam doğrusu sensin.. artı aslansın.. ve de kaplansın.. gibisinden sana iteliycektim bi takım sorunları.. sen daha erken davrandın.. ben de bu cevvalliğin ve öngörün için seni çok tebri diyorum.. geri doğal bu.. altıncı his maltıncı his.. sen de kadın sayılırsın yani bi yerde..

enteldantel dedi ki...

Ya yok canım estaafurullah, ben kiiiim kadın olmak kim. O senin iltifatşinaskarlığın, alicenaplığın, müşkülpesentliğin ve de hayvanlığın yani.

fevkalade olağan dedi ki...

hayvanlık neyse de.. öteki söyledklerin çok gücüme gitti lalilom.. bazen çok kırıcı olabiliyosun..

hayat dedi ki...

saat 2de köşedeki bakkalın önünde ol lan. kimmiş ipne göstericem sana!

potatiumk dedi ki...

bence dünyadaki herkesin akrabaları aynı, yani "akrabalar" diye bir örgüt var ve genç yengeler simlerini sürüp, nineler eteklerinin altına donlarını geçirip, amcalar gömleklerinin ceplerine sigaralarını koyup, küçük yeğenler ise "aağbiiiee, bilgiseayear oyneayalım mı yeaa" diye konuşmak için and içerek evlerimize geliyorlar. biz de zannediyoruz ki aramızda kan bağı falan var. yalan.

fevkalade olağan dedi ki...

şu "hayat" örneğindeki gibi yorum yazanların hayatlarnın bir döneminde en azından bir kere telefon sapıklığı yaptığını düşünüyorum..

neysee..
pota biladerim.. bu akraba hususunda haklı olabilirsin.. ayıktırdığın iyi oldu.. bundan sonra evin önüne kan alma tezgahı kurmalı.. dna sı uyan girsin.. uymayan siktirsin gitsin.. tekke mi la bura..

kaba şimşek dedi ki...

hasüpanallah çekmen iyi olmuş. hasüpanallah ne lan cahil sdlkfjsldkfjlsdkfjlskdjflksdjfls

bi de bu yorum penceresinin üstüne hayra yorun felan diye nası yazıyon la?

fevkalade olağan dedi ki...

onun makinasi var.. böle takıyosun.. otomatik değiştiryo yazıyı.. eminönünde seyyarlar satıyo.. yannız uyarayım çok pil yiyo namıssız..

tıssısııss..

Travis dedi ki...

bu foto artık çok komik :)

fevkalade olağan dedi ki...

hangi foto.. palyanço mu..