Pazartesi, Haziran 8

bi takım ilginçlikler..

konuşurken pek değil de.. yazarken bi takım ilginç laflar kullanmayı.. tabi öncesinde üretmeyi pek bi seviyorum.. böle muhatabın aklını aldığımı düşünüp onulmaz tatminler yaşıyorum.. "onulmaz" lafı hakkında sahibini çok sofistike gösterdiği dışında başkaca bi bilgiye sahip değilim.. zaten konu da bu değil.. o halde nağapıyoruz.. konumuza geri dönüyoruz.. e peki nağapmıyoruz.. kendi sorduğumuz sorulara kendimiz cevap vermiyoruz..

işte onlar..

bugünkü şovuma dikkatli gözlerinizden kaçmadığını bildiğim bi ikiliyle başlamak istiyorum.. olağanüstü sıradan ve de fevlakade olağan.. aslında aynı kapıya çıkan ve de çelişiyo gibi duran.. hatta çelişen.. ama çelişmeyen.. anlamını anlamsızlıktan alan süpper bi icat.. nası kafa karıştırıcı di mi.. amaç da bu..

sıradaki konuğumuz.. siktire şayan.. hayır efemdim.. bi bağyan adı değil bu.. siktire diye ad mı olurmuş.. hani takdire şayan varya.. hah işte bu onun tam tersi.. misal bu bilok için siktire şayan bi çalışma dersek olur.. burda mütevazi bi narsist olduğumu belli etmek için böle yazdım.. siz bundan yüz bulup siktire şayan falan demeyin sakın.. döverim..

bi sonraki kelimemiz.. chasm.. kazım uçuruma düştüğünde noluyodu.. ehi.. şaka lan.. chasm değil.. burda çok eskidenki mega hafıza teknikleri reklamına gönderme yaptım.. gülüncek yani buna.. neyse bi sonraki lafımız.. bir saniye sizi külahıma bağlıyorum.. bunu şu gibi durumlarda kullanıyoruz.. yani "anlat bilader anlat.. sen bunları benim külahıma anlat" demek yerine biraz daha alengir katmışım işte.. çok büyütmeye gerek yok.. ama muhatabın üzerindeki etkisi iyidir..

sıkıldım lan.. deli gibi yaz yaz.. anlattığım da bişey olsa.. peki.. sizce de bi basuru yoksa.. satırlarıma burada son verirken.. küçüklerimin gözlerinden.. büyüklerimin kestane kebap..

not.. yannız gider ayak gene yaptım numaramı he.. şş.. gördün di mi lan..

bi saniye daha bitmedi.. bişey daha diycektim.. sonu böle bitmiyodu bu yazının.. eveet.. sevgili okur.. ben de böle egzantiriklerle gününü gün eden standart bi herifim.. mal budur.. bil ona göre yap artık napıcaksan.. sanırım artık bitti..

not.. o üstteki not çok anlamsız oldu.. biraz daha yazayım ben..

kandırdım kii.. bitti..

not.. yok yeaa.. bitmedi..

taam la bitti.. valla bak.. son bu artık..

not.. evet bitti.. doğru.. emek kuram çarpsın ki bitti..

11 yorum:

enteldantel dedi ki...

Şu külah numarasını da her seferinde yedim yalnız.

fevkalade olağan dedi ki...

bi kaç tane daha vardı böle bunun gibi.. neydi la onlar.. yazmaya başlayınca aklıma gelmedi.. bitirdim hala gelmiyo.. yoksam yok muydu.. hepsi bu kadar mıydı.. bitti mi yani..

enteldantel dedi ki...

Ya işin aslı hatırlasaydım ben de yoruma ekleyecektim. Bi de bunlar bunlar vardı bilom diyecektim. Sen bunları bunları dediğinde ben de şunları şunları söylüyodum ne güzel diyecektim. Çok planlarım vardı, bayaa etraflı düşünmüştüm ama olmadı biloşum. Şartlar bu kadarına müsaade etti :(

fevkalade olağan dedi ki...

hafızamız gene bizi yamulttu biladerim.. nağapalım.. yaş kemale erdi tabi.. bu kadar unutkanlık normal..

Selamon dedi ki...

"emek kuram çarpsınki" favorim budur.

fevkalade olağan dedi ki...

beğendiysen senin olsun.. nedir yani.. senden kıymetli mi..

efsa dedi ki...

Birde "lanse" kelimesini açıklasana :)))
öyle bir cümle bul bana.

fevkalade olağan dedi ki...

onu tam bilemedim ama cümle içinde kullanabilirim istersen.. bak kullanıyım da gör..

ben dün pazarda lanse gördüm..
babam bana bi tane lanse aldı..

efsa dedi ki...

Sağol ya içine ettin iki sıkımlık kelimenin. :))

seni bizimkilere lanse ettim desen. daha oturaklı olurmuş. :P

fevkalade olağan dedi ki...

lanse etme.. lansenin allahını görürsün..

bu sefer daha bi uydu sanki..

efsa dedi ki...

evet daha iyi durmuş :)