Pazar, Haziran 14

bugün allah için ne yaptım..


geceden sekize kurulmuş olan telefonumun canhıraş bağırtısıyla ve de sövgüler eşliğinde uyandım.. yazması ne kadar kolay.. uyandım.. iki dört yedi harf.. ama yapması.. hele bi pazar sabahı.. hele ki bi tembel tarafından.. hele ki tembelliği bi onur meselesi.. bi hayat felsefesi olarak gören bi tembel tarafından.. hiç kolay olmadı.. üç kuruş için sabah uykumu sattığımdan ötürü sövüglerimin nesneleri arasına kendisimi de ekledim..

kendimi güç bela dışarı attım.. bi süre daha evde kalsam yatağın cazibesine dayanamayp o süreyi çok çok uzatabilirdim.. olmadı olamadı.. öğle gibi geri dönüp yatacağımı düşünerek güç buldum.. durağa doğru yürümye başladım.. tıklım tıkışık bi otobüse orta kapıdan yine güç bela bindim.. gideceğim yer pek uzak değildi.. otobüste insandan çok öss heyecanı vardı.. analı danalı bi sürü cıvır ellerinde sınav giriş belgeleri.. yumuşak uçlu kurşun kalemleri.. ve 500ml ılık sularıyla sıkışan trafikte çile doldurmaktaydı.. açık konuşmak gerekirse hepsinin canları cenneteydi.. benim tek derdim otobüsten inip binmeden önce içmediğim günün ilk sigarasını içmekti.. uzatmaya gerek yok.. indim içtim.. yarısında sigarayı yere.. bi tane mentosu da ağzma attım.. yere izmarit atmanın verdiği suçluluk duygusundan kaçarcasına sigara izmaritinden hızla uzaklaştım..

tam 195 dakika boyunca.. yani tam 3 saat 15 dakika boyunca gözetmenlik yapacağım salona tam bir saat öncesinden geldim.. etti mi sana 4 saat 15 dakika.. geçer mi ulan o kadar zaman.. hem de aç.. hem de uykulu.. hem de hiç bişey yapmadan.. filmin sonunu anlatmak gibi olucak ama sizi daha fazla merakta bırakmadan söyliyim.. geçer.. netekim geçti de.. ama nasıl..

öğrencileri bi güzel oturtup gerekli dağıtımdır kontroldür vesairedir tamamladıktan sonra saatime baktım ki daha anasının dini kadar vakit var.. çaresiz mal mal gözetliycem.. şimdi söyliyeceğim sözü iyi belleyin.. bundan30 yıl sonra atasözü olmazsa ben de insan değilim.. bak geliyo.. "canı sıkılan bi adamın hayal gücünden korkucaksın bilader".. o kadar diyorum..

oturduğum gayetiyle rahatsız iskemlenin üzerinden öğrenci çiftleştirmeye karar verdim.. önceliklen benim hain hayal gücümden bihaber olan o masum o zavallı o sivilceli bebeleri saydım.. 7 kız 13 erkek.. sonralıklan bunları 1-10 arası notlarla derecelendirdim.. 7 hanım kızımımıza boy huy giyim kuşam olaraktan en uygun olacak er kişileri tespit ettim.. şortlu oğlan aşofmanlı kıza.. makyajlı kız jöle kafalıya.. tombikcan sivilcegüle.. derken herbirini baş göz ettim.. kıllık olsun diye en güzel hamın kızımızı en estetik fukarası küçük beyimize.. en jön çocuğu da en bön kıza kerttim.. oh olsun.. ne de iyi yaptım..

geriye 6 sap erkek kaldı.. onların boynu bükük kalmasına gönlüm razı olur mu.. olmadı.. hemen hepsinin fabrika ayarlarına girdim ve cinsel tercihlerini değiştirdim.. artık birbirleriye eş olabilecek.. hatta ilerki yıllarda birlikte bi evlat bile edinebileceklerdi.. ne yapıyor idiysem onların mutluluğu için yapıyordum.. onları da ince eleyip sıkça dokuduktan sonra çiftleştirdim.. kerttiğim 7 hetero ve 3 homo çiftimle gurur duydum.. görevini hakkıylan yerine getiren eros edasıyla saatime baktım.. sadece 16 dakka geçmişti.. hay ben böyle işin dedim.. sigara içmeye gittim..

daha bi sürü şey yaptım tabi de.. yoruldum lan.. koca bi gün yaz yaz biter mi.. hem size ne ki benim bi gün boyunca ne yaptığımdan.. valla ne yalan söyliyim ben olsam okumam böle bişeyi.. bunu sonda söylediğim için bana kızmayın olur mu.. onun yerine öpün okşayın sevin.. hep birlikte dünyamızı sevgiyle şeyedelim..

kalp.. mucckaa..

8 yorum:

Selamon dedi ki...

Güzel güzel, Kafka mıyız amına koyim, roman yazcak halimiz yok bloga. Okudum, sevdim. Gençlere de geçmiş olsun diyeyim.

fevkalade olağan dedi ki...

doğru diyosun biladerim.. sanki kafka bilok yazsa bundan güzel yazıcak.. heç..

her zaman böle.. verelim birbirimize gazı.. yazalım gitsin.. en nihayeti üç günlük dünya.. nedir yani..

winston wolf dedi ki...

6 tane elemanı zorla, baskıyla homoseksüel yapacağına, aralarından seçtiğin 4 şans(sız)lı tipi oluşturduğun 7 çift arasına
3.kişi olarak paylaştırsaydın ya...

fevkalade olağan dedi ki...

vuu.. bermuda aşk üçgeni.. ölesi daha bi alengirli olurmuş.. entrika ihanet intikam.. yazık ki aklıma gelmedi.. seneye artık..

enteldantel dedi ki...

Ben elimden geleni yaptım, biliyorsun.
İnkar etmeye kalkma!!!!

fevkalade olağan dedi ki...

dünyanın bütün küfürlerini etsem de sana..
yine de bişey yaptım diyemem o aziz hatırana..

göd..

enteldantel dedi ki...

Nihayetinde o zaman geçti mi? Geçti.
Ben sana "geçecek" demek yerine "geçti" demeyi seçtim sadece. Bilimsel yaklaştım. Analitik düşündüm. Deneyler yaptım. Çok uğraştım yani. Üstelik uyurken yaptım bunları, bilinçlerimin altından böyle.
Azıcık emeğe saygı lan!!

fevkalade olağan dedi ki...

bak böle güzel güzel anlatınca sana çok hak veresim geliyo.. içimden diyorum.. acaba göd olduğunu düşünmekle biladerime haksızlık mı ediyorum.. e tabi her hipnozun olduğu gibi bunun da bi sonu var..

analitik yapmış da.. çok uğraşmışmışmış.. çocuk mu kandırıyosun lan.. lağan.. gelmiyim oraya..