Cuma, Haziran 5

çek o ellerini donumdan..



ey yurdum erkekleri..
hadi iyisiniz.. bugün size çalışıyorum.. kanayan bi yaramıza parmak basıcam.. kendimi yakıp "ıyh kıroya bak.." tiksinmelerini bir paratoner cazibesiyle üstüme çekicem ve sessiz çoğunluğun gür narası kesilicem.. savulun bre..

mevzu erkekler için don seçimi.. kızlar siz de bi yere ayrılmayın.. sonra size de iki çift lafım olacak.. işbu seçim hadisesi hassasiyetini gelecek nesillerin geçici misafirhanesi olan ve halk arasında taşşak olarak adlandırılan organlarımızı rahat ettirme sorumluluğumuzu bi hakkın eda etmenin omuzlarımıza yüklediği (hay aq.. bitmiyo lan bu cümle..) yükün veridiği ağırlıktan kaynaklanıyo.. vaziyetten vazife çıkardım ve bi hayli de asabiyim.. nedir efendim bu mahalle baskısı.. yok neymiş beyaz slip giyilmezmiş.. paçalı don hiç olmaz.. illaki boxer denen gavur icadını giyecekmişiz.. oldu.. başka..

ayıptır günahtır yazıktır.. etmeyin.. o boxer donunu giymektense donsuz dolaşmayı tercih ederim.. bi kere hiç rahat değil.. çünkü işlevsiz.. var mı yok mu belli değil.. bizim gibi kundaklarda sarmalanmış bir milletin erkelerinde onulmaz bir güven eksikliği yaratıyo.. böle yolda yürürken falan bi tedirgin oluyorum.. hayır ters bi durum olsa.. ne bileyim bi hatuna şöle az bi dikkatli bakıp fantazya alemine dalsam.. bin kişinin içinde ereksiyon olup çocuk çocuğun eline eğlence olucam.. boxer ın içindeki geniş harekat alanı her türlü rezilliğe müsait.. toplum olarak da çadır kurup dolaşan insanları bağrına basacak bir gelişmişlik düzeyine henüz erişemediğimize göre fecaat üstü kepazelik yanında da ayran.. halbuki bi slip olsa bi nebze olsun kontrol sansımız olacak..

hele ki merdiven inerken yaşanan sıkıntı.. offf ki ne off.. az bi acelen olsun.. hafiften bi hızlı in.. allaaah.. hoppidi hoppidi.. tam seyirlik.. sütyensiz meme neyse aynı o.. yana geç.. bi avuç çekirdek al.. izle dur.. olmaz böle şey.. gelin vazgeçin bu sevdadan.. hem kumaşı da nalet bişey.. en pamuklusu olsun yine de penye kumaşın yerini alamaz.. terletir kaşındırır.. işkence gibi..

daha dün gibi hatırlıyorum.. millet olarak don inkılabı neticesinde paçalı dondan kurtuluşumuzun neşesine henüz gark olmuşken o nalet mavi ay dizisinin keltoş dedektifi bruce willis hiç utanmadan kalp desenli boxer donuylan prensipli patronu maddie nin karşısına çıkmıştı .. ne olduysa o bölümden sonra oldu.. türk kadını büyük bir yanılgıya düştü.. gariplerim sandı ki keramet donda.. kime boxer giydirsen bruce willis olur zannıyla inanılmaz bir baskının nesnesi konumunda bulduk kendimizi.. zamanla anacağızlarımızın pazardan aldığı beyaz slip donların yerini amerikan emperyalizminin sembolü boxer donlar aldı.. bi allahın kulu çıkıp dur demedi.. diyemedi..

ama artık yeter.. nedir lan bu zulüm.. artık kırmızı çizgilerimizi çizmenin vaktidir.. donumuza kadar aldınız lan kitapsızlar.. bundan sonra kimse slip giydiği için hor görülmesin.. hiç kimse boxerının içine beyaz slip don giymek zorunda bırakılmasın.. dinsin bu gözyaşı.. çok pis gaza geldim.. slogan atıcam..
kah-rol-sun a-b-d.. taş-şak-la-ra öz-gür-lük..

(bu sloganı rerere rarara gassaray gassaray cim bo bom melodisiyle söylememiz gerekiyo)

ey yurdum kadınları..
sözün bu kısmı da size.. rahat bırakın lan bizi.. biz sizin kıçınızın arasına kaçan donlar giymenize ses ediyo muyuz.. haşa.. hatta bizzat ben gerekirse bu uğurda klavyemin son harfine kadar mücadeleyi bir borç bilirim.. ama siz de aynı duyarlılığı gösterin lütfen.. sonra yok neden randıman alamyoruz.. yok neden erken geldin.. yok neden geç gittin.. yok şudur yok budur.. işin sonunda muzdarip olan yine siz oluyosunuz.. bir kez daha söylüyorum etmeyin.. yazıktır..

çekin o ellerinizi donumuzdan..

21 yorum:

Selamon dedi ki...

Öyle değerli bir konuya barnak basmışsınızki efendim, burdan beri uzanıp anlınızdan öpesim var. Fakat bir baksır severek olarak kararsız kalmış bulunmaktayım bu anlınızı öpme işinde. Fakat yinede don hususu, hususi bir mevzu. Değinilmesi elzem bir konu. Hele de böyle keyifli bir dille değinildi mi, insan bir tebriği, bir teşekkürü esirgemek istemiyor.

jewel dedi ki...

aww!!
fantazya alemine dalıp ereksiyon olmanız o kadar kolaysa size slip don değil streç film öneririm! =))
şaka bi yana, eğlendim sabah sabah efendim, güzel bi konuya temas eylemişsiniz.

fevkalade olağan dedi ki...

selamonum.. iki gözüm.. don mevzusunda özgürlükten dem vurmuşken çıkıp da kimsenin baksırına laf etmem.. ha ben giymem ama giyene de karışmam.. neticede ünlü bi türk düşünürünün de dediği gibi.. herkesin şeyi kendine bi yerde..

cuğılım.. kıymetlim.. ereksiyon dediğimiz hede ecel gibi.. nerde ne zaman gelir hiç beli olmuyo.. ama daha sitreç film önerisini tuttum.. daha bi sarar.. güven verir..

kaba şimşek dedi ki...

kendi adıma, ellerinizin donumda durmasından rahatsız olmadığımı söyleyeyim de bu arkadaş bütün erkekleri temsil ediyor gibi şeyolmasın. ha unutmadan, o araya kaçan donları değil de, hani böyle trt3'deki nostalji futbol görüntülerindeki futbolcuların giydiği şortlara benzeyen, ipek donlar giyiyonuz ya bazen. hah işte onlar güzel. onlar cici. parası neyse verin de onlardan giyin bence.

fevkalade olağan dedi ki...

kaba şimşeğem.. biladerim.. inceden elleyin donumu meşazı veren don huan tavrını saygıyla karşılıyorum lakin meşazı alıcıya ulaşır mı onu hiç bilmiyorum.. kimsenin okuduğu ettiği yok.. duvarlara bilok yazıyorum.. yanisi fena halde bi "sen ben bi de getirsen senin hanım "durumları var.. du bakalım.. şu krizi atlatırsak bilog piyasası da açılcakmış diyolla..

enteldantel dedi ki...

İçimden bi ses mevzuya bi el at diyor ama ciddi çekincelerim de yok değil tabi.
Türkçe ne kadar esnek bi dil di mi. Hadi hep beraber gülelim şimdi. Çünkü espri yaptım ben. Gözden kaçmasın orası. Teşekkürler.

fevkalade olağan dedi ki...

el atmayn demişim ya.. illaki atarsınız şimdi.. bu ters piskoloji hakketten çok ters bişey.. aksi böle.. asi.. misal sen gülün dediğin için benim mevcut gülesim de kaçtı.. yoksa şimdi göbeğimi tuta tuta gülüyo olabilirdim..

enteldantel dedi ki...

Bilo o değil de bu sigara işi nolcak sen bana onu söyle hele. İnsanlığın en büyük sorunu bu şu anda.

fevkalade olağan dedi ki...

o iş kolay lilom.. içmeye devam ediyosun.. içmediğin zamanlarda da kendini bıraktığına inandırıyosun.. tamamdır.. her bişeyde olduğu gibi olay kafada bitiyo.. bunu dene bak.. memnun kalmazsan ben haftaya da burdayım.. olmadı değiştiririz..

enteldantel dedi ki...

İçiyim mi şimdi yani? Onu mu diyosun. Çünkü hiçbir şey anlayabilecek durumda değilim. Çok kötü vurdu başıma. Lafı dolandırmadan anlatsana ulan!! Özet dedim sana kırk bin sefer!!!

fevkalade olağan dedi ki...

iç ulan iç.. iç de zihnin açılsın biraz.. gül gibi toğorilerimi anlamayıp piç ediyosun.. insan anlasın diye yazıyoruz bi bunları di mi.. ama nerdee..

enteldantel dedi ki...

Ha öyle işte. Bana net olun argadaşım!
İçeyim hakkat. Nöronlarım isyan ediyor artık. Çay da içeyim. Gideyim bir bardak çay ile bir adet sigara içeyim. Öyle yapayım ben. Öyle yapsam çok iyi olacak. Öyle yapınca çok iyi olacağını hissediyorum. Ben böyle düşünüyorum. Gideyim. İçeyim. Saygılar bilom.

fevkalade olağan dedi ki...

az önce kendi kafamda yaptığım bi araştırmaya göre.. sigarayı bırakanlarda sitrese bağlı kanser vakaları sigara içmeye devam edenlerden 8 tam 10 da 4 daha fazlaymış.. bak bilim de içmeni salık veriyor.. iç canımıniçi iç.. çay da iç.. ona da bi araştırma sonucu ayarlarız gerekirse..

kaba şimşek dedi ki...

noluyo lan burda?!

enteldantel dedi ki...

Bokumuzda boncuk arıyorduk ki sen geldin.

Sigara içmiş bi insan olduğum için olay çıkarmıyorum dikkat ederseniz.

fevkalade olağan dedi ki...

hakketten kabaymışsın kaba şimşek.. bayanlı ortamda lanlı lunlu konuşulur mu lan.. hayır biladerim de olsa bayan bayandır.. çiçektir.. yerine göre su falan ister.. ayıp.. bayandan özür dile çabuk..

kaba şimşek dedi ki...

benim şu hayatta kimseden özür dilemişliğim vaki değildir!

merhaba

enteldantel dedi ki...

Yerine göre sigara istiyorum.
Başkaca da bir maruzatım yoktur abilerim.

Hassiktir!

fevkalade olağan dedi ki...

artise bak hele.. özür dilemezmişmiş de.. bilmem ne.. şeytan diyo.. al bunu.. götür nüfus dairesine.. edin evlat.. ver bi güzel aile terbiyesi.. kazandır topluma.. falan filan..

meraba biladerim..

lilom.. sana da süper bişey buldum.. seni eternal sunshinedaki makinaya bağlıycaz.. sigarayı komple silicez.. silmişken güzel bi format atarız.. bin gigabayt da empeüç yükleriz.. eskisinden güzel olursun.. nasıl fikir.. sence de şahane di mi..

enteldantel dedi ki...

Ya galiba bi yanlışlık oldu. Yani fikir şahaneydi ama sigara dışında her şey silindi bilom. Bana her şey onu hatırlatıyor. Bi çırpıda bıraktım diyen insanlar var ya, hah işte onların boyu posu devrilsin, o kadar diyorum ben. Ki o kadar dememi tercih edersiniz. Küfüre başlarsam duramam gibi geliyor. Küfür etmemi istemezsiniz. Öyle de ibnesiniz işte. Hayvan herifler!!!

kaba şimşek dedi ki...

¯¨'*·~-.¸¸,.-~*' NiCe DeLiKaNlılAr GöRdÜk KoLuNdA KıZ CeBiNdE EmAnEt ArKaSıNdA SüRü...RaCoNu KaHbEliK YüRüYüŞü SaHtElİk, KaLbİ VaR YüReĞi YoK!!! ¯¨'*·~-.¸¸,.-~*'