Çarşamba, Haziran 24

kayınçomun tatlı baldızı..


al işte.. aradığın baldız budur.. hayrını gör..

bu yazının amacı nedir..
sevgili okur.. vaziyet öle böle değil.. pek fazla kuş uçmayan ve nadiren kervan geçen işbu bilog sayfasına google da yaptıkları aramalar sonucu gelen bitakım insanlar var.. onların kim olduklarını bilmiyorum.. bilsem hiç tereddüt etmeden rencide ederim.. hakaret ederim.. insan içine çıkamayacak hale sokarım.. ama işte malesef.. her şey gönlümüzce olamayabiliyor..

aslında ben onlara insan demezdim de.. görüntü itibarıyle öyleler.. yani dışardan bakan biri aradaki farkı anlamaz.. bu zevata geydiriyor olmamın sebebi yukarıdaki başlık.. kayınçomun tatlı baldızı.. benim olanca güzellikteki cağnım yazılarıma en çok bu başlıkla arama yapan toplam 29 kişi gelmiş.. pis sapkın nuri alçolar.. hayır anlamıyorum.. aralarında sözleşmişler mi.. nasıl hepsi de harfiyyen aynı şeyin peşinde.. çözmek mümkün değil.. ayrıca kayınçomun baldızı ne demektir bilader.. üçüncü dereceden hısım mı oluyo ne oluyo.. hem bulsan napıcaksın onu..

ama madem talep var.. madem insanlar akın akın baldız görmek için geliyor.. onları da boş çevirmemek lazım.. neticede müşteri velinimetimizdir..

10 yorum:

enteldantel dedi ki...

Gerçekten çok tatlı ve cilveli bir baldızmış. 29 farklı bilgisayardan 29 farklı IP adresiyle aramama değdi doğrusu. Teşekkür ederim biladerim.

fevkalade olağan dedi ki...

dünyanın bütün tatlı baldızları senin köpeen olsun biladerim.. lafımı olur..

yannız o dediğin hiç sana göre bi iş değil.. 29 bilgisayardan arama yapcan da falan da filan.. nerrdee.. geçicez onları.. yalanın da bi haysiyeti olur.. böle hepten inanılmıycak yalan söylemek çok ayıp.. hem de günah..

winston wolf dedi ki...

çok isterdim bir yerde duyduğumda ya da okuduğumda, hatta sorulduğunda; kayınçonun,eltinin, gırnatanın,bacanağın ne olduğunu şıp diye buluvermeyi, cevap verivermeyi, düşünme payı olmadan.

yesari dedi ki...

winstonum bende düşündüm şimdi bi beş dakika...biri bana açıklasın...insanın kayıncosunun baldısı ya kendi eşi yada yada eşinin varsa 3. kız kardeşi (yani kendi baldızı) olmaz mı...
yok eğer öleyse...yani ilk seçenekse , kendi eşini kastediyorsa bu 29 kişi...bence gayet sağlıklı insanlar...ama burda da şu sorun ortaya çıkıyor...insan neden karısını googla da arar...
bide bu sipariş ettiğim yemek nerde kaldı...beynime kan gitmiyor ,o yüzden mi saçmalıyorum..

winston wolf dedi ki...

kızım, kuzum, iyice karıştırmışsın.
ben evleniyorum diyelim (sen evlenemeyeceğine göre)
benim kocamın da -neşeli günler- filmindeki şener şen gibi yengeaaeee diye dolanan bir erkek kardeşi var.
ahanda o benim kayınçom.tamam mıyız buraya kadar? :)
şimdi kayınçom allahın işi bu ya evlenecek bir kör-aptal buluyor,buldugu bu aptalın da tatlı mı tatlı bir kızkardeşi var.
aha işte kayınçonun tatlı baldızı böyle doğuyor.
herkes iyice anladıysa son bir tekrar edin, sınav yapacağım :)

yesari dedi ki...

e tamam...madem öle...hadi diyelim ki senin kız kardeşin var...yok ama hadi diyelim ki varrr...senin yedeğini yapmış annen...
işte iş bu ya...sen evlendiğine göre oda evlenebilir...
hah iştee...senin kocan ve onun kocası ne oluyor birbirine...düşman mı:)
yemeğimi yedim bekliyorum...

winston wolf dedi ki...

misal sen benim kızkardeşimsin( allahın bizleri korumadığı bir ana denk gelmişiz yani)
ben evlendiğime göre sen evlenemezsin.
sen zaten evlenmezsin,ama sırf ben evlendim diye çekememezlik yapıp hırs yapıp evlenirim diyorsan o da senin bileceğin iş.
kocalarımız da bacanak olur bacanakkk.
ulan benden kötüleri de varmış.
adamın (fevki) sayfasını zebil ettik zebil.

yesari dedi ki...

amaa öle deme çatalkarammm...ben bu cahilliğimi kendi yazılarımın birinin altında beyan etsem bi daha kimmmsee okumaz benii kimseeeee..."ne kadar cahilll açççç bişiymişşş yesari" derlerr...hem misafirliğe geldik şuraya...ev sahibi yok ama olsun...takılıyoruz burda...
hem yabancı yer mi canımm!!!

fevkalade olağan dedi ki...

ah canceğizlerim aah.. sizin akrabalık hısımlık tanımlarınızı okumazdan evvel de bu konuları pek iyi bilmezdim lakin okuduktan sonra diyebilirim ki.. bildiğim üç beş şey var idiyse onları da karıştırdım..

bu işi en kökten çözen çinli biladerlerime imrenerek bakıyorum.. tek çocuk.. bırak baldızı kayınçoyu.. amca hala bile yok lan.. ne güzel milletmiş bu çinliler..

çinli demişken çilli hatunalara da ayrıyetten saygı duyduğumu ifade etmek isterim.. böle irlandalı gibi.. oyhş..

kaba şimşek dedi ki...

elti iyidir elti.