Cuma, Haziran 19

nasıl sevişgenim anlatamam..


bu sıralar mı öyle denk geldi.. yoksa insanlar eskiye nazaran daha bi fazla mı cinsellik yazıp çiziktiriyor bilmiyorum.. lakin madem trend budur.. kaçırmam ben de bi ucundan tutarım..

hani yeri geldiğinde hep deriz ya.. cinsellik de tıpkı yemek içmek nefes almak kadar doğaldır.. bunu tabu yapanlar şerefsizdir.. diye.. hakketten de öle mi.. yani acıkınca yemek yemek neyse azınca sevişmek de o mu.. yediğimiz yemeği hiç utanmadan herkesin içinde yiyebiliyosak.. sonacıma sohbet konusu yapabiliyosak.. sevişmelerimizi de kamuya açık alanlarda yapabilmeli.. arlanmadan anlatabilmeliyiz mi acaba.. hasıl olan bir ihtiyacın giderilmesi neden ayıp olsun.. dimitabiyane..

lakin toplum baba vaktinde kuralları çok katı koymuş.. herkesler gizli saklı çatır çatır sevişirken bu durumu hiç kimse bilmiyormuş gibi davranmak adetten olmuş.. kafasını kumdan çıkarana "yuh terbiyesizin evladı.." muamelesi çekildiğinden kelli herkesler seviştiğinden utanır bi kamuflaja bürünmüş.. büzülmüş.. sinmiş..

peki ya sevişmek tabu olmasaydı.. başta bahsettiğim kadar doğal ve hayatın içinde bişey olsaydı.. hayat nasıl olurdu.. hayat bize daha mı güzel olurdu.. misalse misal.. buyrun burdan yakın..

evde..

- eh necaticim geç oldu biz kalkalım.. malum yarın iş güç var..

+ daha erkendi be kayınço.. hem bak yengen döşekleri almaya gitti.. hepperaber bi sevişseydik de öle giderdiniz..

- valla iyi diyon da.. bu sıralar ereksiyon poroplemim var.. biz hep oral yapıyoruz.. sizin de tadınızı kaçırmayalım..

+ vah vaaah.. peki bilader.. neyse bak.. düzelince mutlaka sevişmeye de bekleriz.. çoluk çocuk hepsini al gel.. şöle geniş geniş bi kaç posta sevişelim.. özledik yaavhu..

-işallah necaticim.. bize de bekleriz.. hep sizde sevişiyoruz.. yengeme çok iş çıkıyo valla.. her seferinde bi sürü çarşaftı şuydu buydu.. yazık kadına..

+ lafı mı olur kayınço.. yengen zevkle yapar o işleri.. hem siz yabancı mısınz.. bak bi daha duymıyım valla gücenirim..

işte..

- alo.. beyhude hanım.. odama kadar gelir misiniz..

+ tabi hemen geliyorum fuzuli bey..

- beyhude hanım bu gece müşterilerle bi iş sevişmesi var.. bizim evde yapıcaz.. sevişirken yeni ürünümüzün tanıtımını yapıcaz.. siz de eşinizle gelirsiniz..

+ tabi ki fuzuli bey.. ben hemen sunum için hazırlıklara başlıyorum.. eşime de telefon açayım bi güzel tıraş olsun.. en son orman gibiydi.. müşterileri ürkütmesin..

- aman diyim beyhude hanım.. bu iş sevişmesi bizim için çok önemli.. çok güzel bi imaj çizmeliyiz.. herşey mükemmel olmalı.. size güveniyorum..

+ merak etmeyin efem.. deparman olarak iş sevişmelerinde ne kadar başarılı olduğumuzu biliyosunuz.. siz müşterileri avucumuzun içinde bilin..

- çok güzel harika..

okulda..

- çoğcuum.. yine yapmamışsın ödevini..

+ örtmenim.. ben anlamadım onun için yapamadım.. anneme sordum.. o yardım etçekti ama babam bi hap almış.. bütün gece seviştiler.. ben de bitmesini beklerken uyuya kalmışım.. çok güzel uyuyomuşum.. annemgil de uyandırmaya kıyamamış.. ben de yapamadım öretmenim.. özür dilerim..

- babana söyle biraz rahat bıraksın anneni.. böyle giderse sınıfta kalıcaksın.. bak uyarmadı demesin sora..

kavede..

- sülman abi hayırdır.. sen bu kadar geçe kalmazdın..

+ ya sorma bilader.. sabah bizim hanımla oynaştık biraz.. hazır sabah ereksiyonu da varken.. israf etmeyelim dedik.. geçen gün parkta çok güzel bi pozisyon görmüştük onu denedik.. kurbağa gibi zıplarken bacağımı sakatladım.. yürürken böle pıçak saplıyolar gibi oluyo.. bizden geçmiş be bilader..

- olur mu abi sen eski topraksın.. geçen nimet ablanın kızının düğününde görmüştüm ben seni.. hepimizden iyi sevişiyodun.. sen en az bi üç karı daha eskitirsin abi..

şimdi söz sende okur.. sen söle allasen bu nevi bi cinsel devrime hazır mısın.. yani tabu mabu diye şikayet ediyoruz etmesine de.. hiç düşündük mü tabu olmasaydı nice olurdu ahvalimiz.. ben demincek düşündüm.. pek de hoş olmadı.. ha buna rağmen sürekli ne derece sevişgen olduğunu yazmayı tercih edenlere de bişey demem.. hobi olarak yine yazsınlar.. ama bencesi şudur ki.. gereksiz.. nasıl ki her daim yemek içmek uyumak gibi fizyolojimizin diğer taleplerini anlatmıyoruz.. cinselliği de anlatmaya gerek yok.. ha olur.. sevişirken başınıza ilginç bişey gelmiştir.. anlatırsınız.. bişey demem.. lakin tabu olmaktan çıkarmak ayrı bişey.. bokunu çıkarmak apayrı..

yapmayın böle şeyler.. e mi çoğcuum..

10 yorum:

enteldantel dedi ki...

Okudum, anladım ve kabul ediyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

şahane bi yorum.. bak herkes böle yorum yazsın.. canımı yesin..

enteldantel dedi ki...

Yordum, yazdım ve canını yiyorum.

potatiumk dedi ki...

lakin bir fenomen olan saldıray durgun sevişmeyi günlük hayatının her alanında uygulayabilmiş bir insandır.

fevkalade olağan dedi ki...

saldıray abi candır.. saldıray abi fenomendir.. saldıray abi yedi kişilik libidonun yek vücutta toplanabildiğinin ispatıdır.. ve tabi saldıray abi abartılı bi mizahi karakterdir.. gülüncek yani ona.. herkesler saldıray olursa işimiz var yani..

potatiumk dedi ki...

son üç cümlenizi okuyana kadar saçlarımı kazıtmış ve cart pembe takım elbisemi giymiş sokağa çıkıyordum ki son anda yolumdan döndüm. eğlendirdirdiği kadar öğrendiren blog, olaganustusiradan

fevkalade olağan dedi ki...

şimdi saldıray abiyi anmışken feriştah yengemizi de saygıyla yad etmeden mevzuya bi son vermek alenen tebiyesizlik olur.. nedense aynı formatın erkek sürümü olan saldıray kadar tutulmamıştı bu karakter.. bari bi de biz vurmayalım.. hey gidinin diri vücutlu feriştahı pehhey..

potatiumk dedi ki...

feriştah teoriye, saldıray pratiğe döküyordu işi. ondan bence.

kahveperisi dedi ki...

ilk yorumla aynı şeyleri söylemekten müthiş bi zevk alacam: "okudum anladım ve kabul ediyorum"
yalnız o örnek diyaloglar durumlar falan çok fenaymış..

fevkalade olağan dedi ki...

canımı yi.. :))