Cumartesi, Haziran 20

tarihten günümüze malavurumculuk..


tespitim geldi.. şu köşeye destur bismillah deyip yapıvericem.. kimse bakmasın.. utanırım..

insanlık tarihi boyunca savaşlar her dönem olmuş.. gönül ister ki olmasın ama sanırım bundan sonra da olacak.. lakin bugün soru işaretinin kanca kısmı aklıma takılan konu savaşların nasıl neden çıktığı.. bakıcaz.. görücez..

varan bir.. insanlık tarihindeki ilk cinayet.. adem oğlu kabil canı kadar sevdiği biladeri habili öldürüyor.. sebep kız mevzusu.. yok ben onu istiyodum da neden bunu verdiniz.. konuyu bilmeyen yoktur.. ilk olması hasebiyle değindim.. touch'n go..

varan iki.. koskoca ilyada destanı.. savaşın adı da truva savaşı.. şu tahta beygiriyle meşhur olan.. siz bilir misiniz bu savaş neden çıkmış.. onca koçyiğit neden kıyım kıyım kıyılmış.. bu can pazarının kurulmasındaki yegane sebep tırsak paris namıyla da bilinen fuliş kazanovanın helen denen evhanımı görünümlü aşifteyle olan gönül macerasıdır.. paris misafirlikte gördüğü hatunu gemiye atıp götürünce konuyu gurur meselesi yapan boynuzlu koca menelaus antik yunanda ne kadar kahvehane varsa hepsinden adam toplayıp truva şehrinin kapısına dayanmaz mı.. al sana hiç yoktan hır gür..
sebep uçkur davası..

varan üç.. vakayı sekizinci henry.. kendinden önceki yedi adet henri den hiçbirine benzemeyen ve büyük olasılıkla hastanede karışarak kraliyet mevkine getirilen bi dallamadır esasen.. öle nefisperest öle kendine sözü geçmez bi açgözlü ki bu herifin kütlesi için ben diyim 195 kilogram.. siz deyin çüş.. o kadar obur şehvet düşkünü iğrenç bi adam.. varsa yoksa yesin içsin mala vursun.. bi de çirkin.. bi de pis.. yılda bi kere yıkanmayı marifet saymış..

herneyse.. konu şu.. bu amca aşık olduğu hatunun "nikahtan önce olmaz" diretmeleri karşısında bilumum din adamıydı papasıydı bürakratıydı ordusuydu herkesi karşısına alıp.. sırf eski karısından boşanıp aşkından geberdiği anne boleyn a yumulabilmek için.. sadece kendi dinini değil.. topyekün britanyanın dinini değiştirmeyi göze almış bi uçkur düşkünüdür.. katolik itikadına göre boşanmak zinhar çok günah olduğu ve jesus adamı taş edeceğinden dolayı.. dombili henri bi sabah kalkmış.. yaradana sığınıp "müjde ulan müjde.. hepimiz protestan olduk.. herşey serbest bundan sonra.. yeni dininizin kıymetini bilin lan kitapsızlar.. bana da dua edin.. babanız yapmaz olum bu kıyağı.." mealinde bi beyanat vererek sorunu kökünden çözmüş.. "yapma bilader.. bu yaptığın insanlığa sığmaz.." diyen kankası thomas more u da iki cellatın sevgi dolu kollarına göndermekten çekinmemiş.. bunların hepsi ve daha fazlası tamamen ve amiyane tabirle herifin sikinin keyfi uğruna olmuş..

gelelim sadede.. bu üç örnek gayet güzel gösteriyor ki nerde bi vukuat var.. sebebi ya çifte kavrulmuş bi dişi.. ya da testosteronu gözünden yaş olmuş sicim gibi akan bi abazan erkektir.. ben bunu bilir bunu söylerim.. ötesine de pek karışmam..

6 yorum:

winston wolf dedi ki...

ya tamam kadın-erkek, kadın fettan, erkek şapşal-şey budalası herşeye eyvallah da iyi ki varsınız uleynnn diye kafasından geçirmeyen kadın erkek var mıdır, heteroseksüel olarak.
yoktur.
varsa çıksın ortaya,öpüjem alnının ortasından,helalimsin diyerekten.

Selamon dedi ki...

Heteroseksüelsen zaten tüm derdin karşı cins, tabiki iyiki varsın diyecek. İddia ediyorum, karşı cins olmasın, kendi pisliğinin içinde ölür şerefsizim insanoğlu denen yaratık.

O değilde, wolf'un yorumu görmeden önce şey diyecekti ben; mala vurucam diye çıkan savaşların yanı sıra, mala vurarak biten savaşlar filan da var. Bu durumda malavurumculuğun bu savaş başlatan özelliğinin yanı sıra, savaş bitiren de bir özelliği var. Çok yönlü düşünmek lazım.

fevkalade olağan dedi ki...

sanırsam kadın olsun erkek olsun "iyi ki varsınız" demeyen olmadığı gibi.. "nalet olsun alayına" demeyen de yoktur.. az votka vardır..

evet o savaşma seviş şeysini ben de bi kaç yerde duydum.. ne yalan söyliyim hoşuma da gitti.. hatta ilginçtir türkçe çevirisi oricinal ingilizce olanından daha bi güzel.. bunu her zaman görmek nasip olmuyo..

yannız bi husus var.. galiba bu yazımdan dolayı sevi karşıtı olduğum gibi bi sonuca ulaşılmak üzre.. yannış olmasın.. veryansın ettiğim malavurumculuk ayrı bi kefede değerlendirilsin.. ayrıca burdan makul aşklara çokca hörmetlerimi sunuyorum..

enteldantel dedi ki...

Sevi karşıtı olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca çok adi bi insan olduğunu da düşünüyorum. Çok düşünceliyim. Evet.

fevkalade olağan dedi ki...

düşünmek süper bişey biladerim.. bak mesela düşündüğüne göre varmışsındır kesin.. hem insanın düşünen bi hayvan olduğuna dair bi takım dedikodular var.. mazallah düşünmesen hem sıradan bi hayvan olucan hem de yok olucan.. iyisi mi.. sen devam et bu ayar..

enteldantel dedi ki...

Bak nası nası da lafları karıştırıp toğoriye ulaşmış yine. Ah sen yok musun sen.

O halde sana "acayip hayvanlara benziyirsen" adlı şarkıyı armağan ediyorum bilom. Şimdi git uyu.