Perşembe, Haziran 11

zzt.. bzzt.. ztztzzzzzt..

kıvrak bir zekaya sahip olabilirsin.. ben sana kıvrak olamazsın demedim.. adam olamazsın da demedim.. sahi ben sana hiç bişey demedim.. e peki sana demediysem kime dedim..

nerdeyim ben.. sen kimsin.. nerde bu insanlar.. neden yoklar.. olsalardı kim olurdu bu insanlar.. senin gözlerin neden bu kadar kahverengi.. sahi kahve ne renktir.. sen küçükken kaç yaşındaydın.. kayınçomun baldızı eniştemin nesi olur.. yağmurda koşan mı daha çok ıslanır .. ahmak olan mı.. bir üzüm tanesinden kaç damla göz yaşı çıkar.. bir kilo demirin parasıyla kaç kilo pamuk şekeri alabilirim.. bir yarışta ikinciyi geçersem birincinin umrunda olur mu.. beşi beş kuruştan beş yumurtayı sarımsaklasak da mı yasaklasak.. asmasak da mı beslesek.. mor bi fili nasıl öldürürsün.. ya da neden öldürürsün ki mor da olsa bi fili.. tamam göze göz.. dişe diş.. ama o çekmemişti ki senin dişini.. zaten atmacayı da vurdular bir avuç kanı için.. bari insafa gelip uçurtmayı vurmasalar..

kelebeklerle kanat birliği yapıp sonsuz uçsa kime ne zararı dokunur bir garip kuyruklu uçurtmanın.. hem korkulması gereken kuyruklu şey uçurtma değil yalan.. yılandan bile korkulası olduğunu iddia edenler var ama bence onlar yannış biliyor.. kimsenin suçu değil.. kader oyunu hiç değil.. şans oyunu olup olmadığına dair her hangi bi bulgu yok.. hemşehricilikten hazzetmedikleri için nereli olduğunun açıklanmasını istemeyen bilim adamları.. neresi olduğu hiç belli olmayan bi yerde bunu araştıra dursunlar.. biz işimize bakalım.. sanat karın doyurmaz.. neyse ki nerdeyse hiç bi zaman acıktığımı hatırlamıyorum.. elma yediğim zamanlar hariç..

hadi bi kez daha gökten sağanak halinde üç adet elma düşsün.. yerden aldığımız elmaları üstümüze silerek dezenfenkte edelim.. her birini her bir gün yiyelim ki.. evimize doktor girmesin.. doktordan boşalan yere fıstık yeşili bi şifoniyer bir de güneş yerleştirelim.. olmaz o iş diyenlere aldırmadan güneşimizi içeriği balçık ve itina olan bir terkip ile sıvayalım.. elde ettiğimiz karanlığı israf etmemek adına kireç tutmayan odamızda limiti olamayan uyku seansları düzenleyelim.. uyandığımızda meğersem bunların hepsi bir rüya olmuş olsun.. hayırdır inşallahla başlayıp eşe dosta anlatalım.. mümkün olabildiğince tersi çıksın..

6 yorum:

Selamon dedi ki...

Her bir yerine ayrı ayrı alkış tutmakla beraber, çavdar kokulum olarak şu kısmı ilan ediyorum: sarımsaklasak da mı yasaklasak.. asmasak da mı beslesek..

enteldantel dedi ki...

Sen şu mor file fena taktın biladerim. Hayırdır inşallah.

Bi de sonu çok hayırlı olmuş. Onu diyeyim. Bi de her yerim ağrıyo lan. Hepten yaşlanmışız artık. Bi de biraz boş konuşasım var. Dikkatli gözlerinden kaçtığını sanmıyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

selamon.. sen de hep en güzel yerlerini seçip alıyosun bilader.. kalanını kime satıcaz sonra.. yani bu nevi şekerparenin üstündeki fındığı aşırımcılık tarzı hakareketlerle nereye kadar..

lilom.. dikkatli gözlerinden kaçtıysa bile saklanamamıştır.. sana bi türlü enteldantel diyemiyorum.. çok dandirik bi isim bulmuşsun.. ama tabi bu mevzuyu sigarayla savaşanların saflarında yer aldığın şu günlerde tartışmayı göte alamıyorum.. bilahare dalga geçip zuahahaha diye gülücem.. hatırlatırsan..

bi de.. bilok çok güzel olmuş lan.. gündüz gözüyle bakınca daha bi beğendim..

enteldantel dedi ki...

Ya o mahlası ben laf olsun diye aldım ama sonra da öyle kaldı lan. Herkesler de öyle şeyapınca değiştiremedim bi türlü. Onu ne yapsak bilemedim bilom. Haybeden dalga geçme yani, ben suçumun farkındayım :(

Ve evet ben de sevdim bunu. Ama ondan önceki götüm gibi olmuştu.

fevkalade olağan dedi ki...

kendinle.. mahlasınla.. ve de götünle barışık olmalısın.. misal bence bu yazı götüm gibi olmuş.. çünkü benim götüm çok güzel falan demelisin.. bu tavsiyeleri de heryerde bulamazsın.. kıymetini bil..

enteldantel dedi ki...

Haaa. Öyle yapılıyordu o iş di mi? Şuram güzel buram şöyle filan demek lazımdı. Ya ben hep karıştırıyorum onları bilo yaa.

Bak bak satır arasında nasıl sosyolojik, morfolojik ve simülatif eleştiri yaptım gördün mü? Gör onu.