Pazar, Temmuz 19

aşklı mevzu..


an itibariyle saat 00:30 ve ben aşk tanımı yapmaya yelteniyorum.. allah sonumu hayır etsin.. zırvalamaya başlamadan önce bir şarkısıyla havsalamı hercü merc eden sezen aksu karısına "allah seni davul etsin emi" demek istiyorum.. onlarca.. belki yüzlerce kişiden dinlediğiniz okuduğunuz aşk tanımını bi de benden okuyun istedim.. çok şey mi istemişim ha.. bunu da mı çok görüyosunuz bana..

aşk.. bilumum organdan ve altıncı yedinci sekizinci vd. hislerden müteşekkil algılama sistemimize giren bir virüstür.. öyle garip bi virüs ki bu.. etkilerini ancak aylar.. yıllar sonra tam anlamıyla çözümleyebiliyoruz.. belki de asla çözümleyemiyoruz..

sair vakitte sapı olan armutlar veya çöpü olan üzümler bu virüsün etkisi altına girdiğimizde birden bire sapsız çöpsüz oluveriyor.. kılçıksız balık olur mu hiç.. oluyo işte..

insanoğlu denen ve acaip hayvanlara pek de benzemeyen yaratığın o acaip hayvanlardan farklı olarak neslini devam ettirebilmesi için yaratılmış bence bu virüs.. o gözler aşkla kör edilmese hangi aptal göz göre göre o kuyuya düşer ki.. hem de yüzünde apaptal bi gülümsemeyle yapacak bunu.. olacak şey mi.. oluyo işte..

öyle garip halüsinasyonlara neden oluyo ki bu hastalık.. bi cüceyi mesela dev olarak görebiliyosunuz.. eksi kırk derece suda bile yüzmek gayet makul ve mantıklı gelebiliyo.. iki kıytırık satır gözünüzden yaş getirebiliyo mesela.. yazılma tarihinin üzerinden yıllar geçtiği halde hem de.. her noktasını hafızanıza kazıdığınız bi fotoğrafa bilmem kaçıncı kez dalıp gitmenize neden oluyo bazen.. unuttum önemsemiyorum artık dediğiniz bi sabahın gecesinde oluyo bu hem de.. olacak şey mi bu.. oluyo işte..

sonra bi şarkı dinliyosunuz.. belki daha önce bin kere dinlemişsiniz aynı şarkıyı.. ama bu son dinleyişinizde boğazınıza bişey düğümleniyo.. yutkunmakta zorlanıyosunuz.. sorular geliyo birden aklınıza.. cevabı olmayan sorular.. ardı ardına tokat gibi cevapsız sorular.. çataa çutaa.. öyle gerçek ki o tokatlar yüzünüzde patlayan.. durup dururken yüzü kızarır mı bi insanın.. kızarıyor işte..

en tuhafı da bütün bu tuhaflıkları yaşamış biri.. yine ve yeniden.. başına gelecekleri bile bile hem de bu kez.. yine aşık olabilir mi.. oluyor işte..

10 yorum:

banyosuyu dedi ki...

uuuuuuuuwww
fevkalade olaan aşıık olmuuuuşşşş
fevkalade olaan aşıık olmuuuuşşşş
(bunu çocuk sesiyle ve na na na na naaaa naaaaa tonlamasıyla düşün )
:P

fevkalade olağan dedi ki...

yok be anacım.. yok öle bi olağanüstülük.. zati o işi pek çözemedim ben.. ya her gün aşık oluyorum.. ya da hiç aşık olmadım.. esikileri kurcaladım biraz.. ondan bu mevzu çıktı.. yannış alarm yani..

jewel dedi ki...

bundan gayrı bu bilogda: let de fan biginn!!
=))

fevkalade olağan dedi ki...

hayır.. değilim diyorum.. aşık değilim.. hiç değilim.. ne olucam yeaa.. değilim ki.. valla bak.. ulan değilim dedim işte..

lan.. yoksa.. yok canım.. değilim.. siz de ne meraklıymışsınız adamı aşık etmeye.. tabi.. eğlence çıkıcak size di mi.. çakkallar sizi..

potatiumk dedi ki...

aşk, sen 30 derecede sınava girerken sevdiğinin denizde yüzüyor olması ise, koyayım öyle aşkın ızdırabına.

fevkalade olağan dedi ki...

haketten adaleti yokmuş bu aşkın.. hadi güneşleniyo olsa.. gene bi nebze.. ama yüzmek hiç olmamış.. hiç..

Kaptan Lalilo! dedi ki...

Ne kaçırdım? Ne kaçırdım?
Bilo sen de hiç boş bırakmaya gelmiyosun hee. Teferruatlı açıklama bekliyorum. Ya da siktiret. Bu aşk meşk işleri kolay kolay açıklanamıyor zaten.

çiçekçi dedi ki...

çiçekçi
paylaşım için çok teşekkürler başarılar diliğyorum
For sharing thank you very much good very beautiful work

fevkalade olağan dedi ki...

lalilo.. bişey kaçırmadın.. mal aynı mal.. bıraktığın gibi burdayııım..

çiçekçi.. florist..
bişey değil.. no big deal..

devenin_bale_papucu dedi ki...

4. paragraf yazına katılıyorum he evet bence de öyle diyorum :))