Pazartesi, Temmuz 27

muhtaç olduğum kudret damarlarımdaki sefil kanda namevcut..

bazen diyorum..
alıp başımı gitsem bi yere..
uzak ve sıcak bi yere..
ve küçük..
toprağı bol domates veren bi sahil kasabasına mesela..
eve kedi köpek keçi falan alsam..
balık da alsam..
sakal bıraksam..

ya da meslek değiştirsem..
sıfırdan başlayıp memleketin en zenginleri listesine girsem..
ginesin vergi rekortmeni falan olsam..
sakalımı kessem..

sonra dağıtsam..
hayat kadınlarından hayat dersi alsam bi miktar..
sabahlara kadar kumar oynasam..
varımı yoğumu kaybetsem..
bunu zerrece umursamasam..
deli gibi içsem içsem..
en adi şaraplarla güzel etsem kafamı..
tepem atsa..
gecenin körü gitsem çalsam kapısını..
sen var ya sen desem..
az orospu değilsin..
sonra bağırsam..
çık git ulan aklımdan..
git nereye gidiyosan kimin aklına gidiyosan git desem..
cevabını beklemeden dönsem götümü gitsem..
bi köprü altını mesken tutsam..
sakal bıraksam..
nefesimi tutsam..
tutsam..
tutsam..
ölsem..
sakalımı kessem..

9 yorum:

yesari dedi ki...

aaa bak ne güzel yazı...:)

http://arenom.blogspot.com/2009/07/ksa-askerlik-seysi.html

Kaptan Lalilo! dedi ki...

Sakal önemli.

Selamon dedi ki...

Öğrencilerinden biri sakalını kesince "sakal önemli, sakal gitti namus gitti" diyen prof var bizim okulda misal. Sakal cidden önemli.

fevkalade olağan dedi ki...

sakal değil o.. imge..

Kaptan Lalilo! dedi ki...

Ha biz gerizekalıyız yani. Hiç anlamadık onu. Bazen çok kırıcı oluyorsun bilom.

fevkalade olağan dedi ki...

allaşkına bi sölesene ne anladın.. hayır ben kendim bilmiyorum ne anlattığımı.. sen çıkıp anladım falan diyosun.. hadi.. nolur bi söle.. söz bak.. anlatırsan bi daha kırıcı da olmam..

Kaptan Lalilo! dedi ki...

Sakalın imge olduğunu anladım işte adi herif. Böyle karmaşık bi şeymiş gibicesine ifadelerle tezgah mı açıyosun lan bana?

fevkalade olağan dedi ki...

bak şu ağızlara bak.. sen böle yazdıkça seni seda sayanla kapıştırmak gibi fantastik düşüncelere dalıyorum..

Kaptan Lalilo! dedi ki...

Seda Sayan'ı bu işe karıştırma. Senin hesabın benimle!

Bunu polisiye bir yorummuş gibi oku. Ordaki hesap sözü bir imge yalnız, onu da önceden söyliyim. Anlamazsın filan..