Cumartesi, Temmuz 25

sensör şeysi..

lamba olsun.. musluk olsun.. kapı olsun.. sensörlü olanlarını pek bi seviyorum.. nasıl diyim.. partizanca bi bağlılık değil de sempatizanca bi yakınlık aslında bu..

beni farkettiklerinde ataletlerinden sıyrılıp toparlanmaları.. kendilerine çeki düzen vermeleri.. işte bişeyler bişeyler yapmaları kendimi önemli özel biriymişim gibi hissetmeme sebep oluyor.. misal merdivenlerden çıkarken sırayla pıt pıt pıt yanıyolar ya.. canlarım benim yeaa.. işte o sırada kendimi karşılama komitesinin önünden geçen bi protokol mensubu.. efenime söyliyim bi şeref konuğu gibi görüyorum.. lütfen rahatsız olmayın.. aman canım ne gerek vardı.. ben karanlıkta da çıkardım diyesim geliyor.. önüne geldiğim bi kapı iki yana doğru açıldığında mağara önündeki ali babaymışcasına fantastik duygular içine giriyorum.. sağolsunlar saygıda hiç kusur etmiyolar..

sensörler.. sensörlerimiz..

8 yorum:

devenin_bale_papucu dedi ki...

:))) pek bi ışıltılı romantik yazı olmuşş.

jewel dedi ki...

bizimki ppek bi vurdumduymaz, önüne gelip el sallıyoruz ki uyansın arkadaş. başçavuşun eşeğiyiz ya. yuvarlansak merdivenden umrunda değil haspamın. küfredesim geliyor. verdiğimiz aidatı haram edesim geliyor o derece! sallandırıcaksın böylelerini taksim'de, bak bi dah...(fade out)

fevkalade olağan dedi ki...

teşekkürler pabuç..

cuvul.. arada bana da yamuk yaptıkları oluyo.. işte tuvaletteyken bi süre haraketsiz kalınca mesela gittim sanıp kapanıyo.. o dakka elim ayağım birbirine dolanıyo.. (ç)işime devam mı edeyim.. el sallayıp yanmasını mı sağlıyayım.. bozulan kansantrasyonuma mı yanayım.. ama tabi insan sevince bu nevi kusurları gözardı edebiliyo..

glücklich dedi ki...

beni peçete sensörleri hiç algılamıyo.bazen ölü olduğumu düşündüğüm oluyo.ama bi kaç patlaktan sonra insanlar bakınca görünebilir olduğumu anlıyorum.ışık sensörleri canlarım ama benim :))

fevkalade olağan dedi ki...

tamam içimizdeki sensör aşkı bambaşka ama peçete şeysine de sensör takmak biraz fazla kaçıyo.. hayır ben şikayetçi değilim de.. bi gören olsa görmemiş olduğumuzu düşünücek.. bol bulmuş nereye takacağını şaşırmış hesabı..

y0nca dedi ki...

Ben fen bilgisi öğretmenliğinde okuyorum 3 gün sonra fizik dersinde sensörleri anlatıcam.Googlede sensörler diye arattırdıgımda bu güzel yazınıza rastladım.
Konuya biraz daha renk katmak için bu cümlenizi kullanıcam "Ali babaymışçasına fantastik duygulara kapılmak " :)
Teşekkür ederim.

fevkalade olağan dedi ki...

lafı mı olur yonca.. işine yararsa komple al hepisini.. bilime katkım olucaksa üçün beşin hesabını mı yapıcam..

y0nca dedi ki...

çok teşekkür ettim. iyi geceler.