Pazartesi, Temmuz 13

tatil kompossyonu..

hani adettendir.. tatilden dönünce hep yazılır.. nereye gittin.. ne yaptın.. nasıl çılgın attın.. ne takım ilginçliler yaşadın.. bilmem kaç küsur kelimeyle anlat..

sanırsam bu ödevi pek öle severek yapan yoktur.. misal ben hiç hazzetmezdim.. zati genellikle kısa sürerdi.. babamın dükkanında çalıştım.. bitti.. ama artık yılların yılı yaza çize o nasıl bi alışkanlık olduysa.. tatilden dönüp de kompossyon yazmayınca insan bi tuhaf hissediyo.. sanki tatil yarım kalmış gibi bişeyler.. sağda solda tatil yaptığı süreden daha uzun bir süre tatilde yaptıklarını anlatan insanlar görürseniz sakın ola onlara kızmayın.. gösterdikleri resimlerigötlerine sokmak gibi planlar yapmayın.. hatta yapabiliyosanız sevin onları.. gerekirse kucaklayın ulan işte.. elinize mi yapışır.. free hugs diye bişey var memlekette.. zaten onların bi suçu yok.. hepsi eğitim sistemimizin bok yemesi..

neyse ne.. tatil anlayışı istediklerini yapabilmek değil.. ve fakat istemediklerini yapmayabilmek olan.. özünde tembel biri olarak ben biladeriniz.. tatilde yaptıklarımı anlatmamayı tercih edicem.. bi yerde herkesin tatili kendine değil mi bilader.. burda hazır yapılmışını okuycanıza gidin efendi efendi kendi tatilinizi yapın.. ee peki ne anlatıcam diye kendime sordum az önce.. pek bişey bulamadığım için lafı gevelediğimi farkettim.. evet evet.. yaptığım tam olarak bu.. mesela şimdi de tatilin dinlenmek yerine eğlenmek için yorulmak olarak yapılıyo olmasından duyduğum rahatsızlıktan bahsederek konuyu biraz daha uzatabilirim.. ama bunu size olan saygımdan ötürü yapmıyorum.. icabında büyüklerimin ellerinden.. küçüklerimin gözlerinden bile öpüyorum.. tabi hep saygıdan bunlar..

hülasa.. bi süredir yoktum.. döndüm.. bi süre buralarda olurum.. sonrası karışık.. budur yaağne..

9 yorum:

Kaptan Lalilo! dedi ki...

Tatilin, "istemediklerini yapmayabilmek" olması kısmısına dikkat çekmen çok iyi olmuş. Onu karıştırıyor insanlar. Ülkemiz bu yüzden kalkınamıyor bence :( Hep bu eğitimsizlik...

fevkalade olağan dedi ki...

hiç sorma lilom.. ben o insanlara ne yapacağımı biliyorum bilmesine de.. işte onu yapınca da üreyip çoğalıyo namıssızlar.. ondan çekiniyorum..

Kaptan Lalilo! dedi ki...

Ya üresinler, senden ürediklerinde mesele çıkmaz da sen niye mesajıma gizemli cevaplar veriyorsun lan! Yok vaziyetler iyi lilom, yok sonra konuşuruz lilom falan. Telefon kullanamadığımı bilmiyor musun! Efendi gibi tatildeyim desene tek seferde!

fevkalade olağan dedi ki...

peki sen benim mesaj yazmayı hiç sevdiğimi bilmiyo musun.. ünlem.. efendi gibi arasana tek seferede.. ünlem..

Kaptan Lalilo! dedi ki...

O ünlemler aklımı başıma devşirmeme neden oldu. Devşirik bi vaziyetteyim şu anda bilom. Çok değişik bir his bu.

winston wolf dedi ki...

benim aklım çıktı mesela, fevki yok nerelerde, yoksa zorla askere mi aldılar yaka paça... şerefsizim aklım çıktı.
tatil anısı falan istemiyoruz da vicdanı olan adam gitmeden bi haber eder şurdan.
yokum der, umrumda değilsiniz der, keyfime bakıcam ben der.

yesari dedi ki...

çocukluğunu yaşmaya gitmiştir o winstonum...:)

fevkalade olağan dedi ki...

lalilom.. isim evladım.. ünlem gibisi var mı yea.. her derde deva aloe vera gibi bişey yemnederim.. keşke imkan olsa da kaynatıp suyunu falan içebilsek..

wolfüm ciğerim.. vallahi ne desen haklısın.. gidişim biraz ani oluverince eşe dosta haber vermek gibi bi olanağım olmadı.. ama inan ki benim de aklım hep sizdeydi.. böle yatmadan önce evdeki çiçkeleri susuz bırakan tatilci gibi düşündüm hep.. nası yalanlar.. nası yalanlar..

yesarim.. iki gözüm.. çocukluğumu doya doya yaşadım.. hata baya bi uzun sürdü.. yannız arada gençlik kaynadı sanırsam.. direk orta yaş bunalımlarına gark oldum.. bi ara kayıp gençliğimi arıycam ama.. hele şu işleri bi yoluna kayayım.. bakıcam artık..

winston wolf dedi ki...

eheheh yok yok en az benimkiler kadar iyidi yalanlar.
hatta yalan olmasın, benimkinden daha iyiydi lam:)