Cumartesi, Ağustos 1

beklemek zamanı sündürüyor..


zaman.. ne kadar çabuk geçsin istiyorsak o kadar sünüyor.. sündükçe geçmek bilmiyor.. kısır döngü fırıldak gibi dönüyor.. döndükçe girdabının cazibesi artıyor.. merkez "kaç" dese de.. tazı tutuyor.. dön baba dönelim.. ben durdum şimdi herşey dönmeye başladı.. off..

geçmişi sildirmek isterler ya.. ben gelecek algımı sildirmek istiyorum.. ne kafamda yarın olgusu olsun.. ne de lisanımda gelecek zaman.. bişey olacaksa da.. mümkünse olup bitene kadar.. hadi olmadı.. başlayana kadar haberim olmasın.. hayatın anlamı "beklemek" değil "sürpriz" olsun.. iyi ya da kötü.. ne olursa olsun beklemeyi kaldıramıyorum..

bence müebbet hapis o kadar da kötü bişey değil.. on yıl sonra çıkacağını bilmek ve on yılın geçmesini beklemek çok daha zor gibi.. o on yılın bin yıldan uzun geçeceğini sanıyorum.. halbuse müebbet olunca mis gibi.. çıkmak yok.. beklemek yok.. daha iyi değil mi..

hem.. bütün yerküre bunun için kullanılmaktayken.. ayrıca bekleme odalarının yapılmış olması da külliyen israf.. odalara da kılım bi hayli.. güleç yüzlerin olmamasını kireç odaların olmamasına bağlıyorumdur belki de..

ya da.. ben sussam ya bi..

7 yorum:

devenin_bale_papucu dedi ki...

geleceğinde ne olduğunu bilmiyorsun ki neden bilmediğin bişeyi silmek istiyorsun...ayrıca gecenin bu saatinde ne diye zamanı hızlı geçirmeye çalışıyorsun ki millet uyusun uzuncaaa:))

fevkalade olağan dedi ki...

zamanın geçmesini istemem ben uyuyamadığım için olabilir.. hem uyuyanlar için pek bişey değişmez.. uyku bi bakıma zamanın dışına çıkmak değil mi..

geleceğin ne getireceğini bilmemek çözüm değil.. bilakis sorunun ta kendisi.. silmek istediğim de gelecek değil.. yaşanan anla beklenen an arasındaki zaman farkı..

devenin_bale_papucu dedi ki...

tmm haklısın doğru söylüyorsun..geleceğin ne getireceği bilmek bence daha büyük sorun olurdu...
beklenen an derken neyi kasdettiğini anlamam için çok da açık bi zihne sahip değilim şu an için ..aceba ne demek istedi ki diye de düşündüm:))
zamanın dışına çıkmam temennisiyle diyeyim iyi gecelerle birlikte..sağlıcakla kal

fevkalade olağan dedi ki...

beklenen an her şey olabilir.. yazıdaki misali al.. hapisten çıkacağın günü beklemek olsun.. çocuğunu kucağına alacağın ilk an olsun.. yazdığın bi yazıya beklediğin bi yorumun geleceği an olsun.. olsun da olsun.. her biri boy boy çile..

iyi dileklerin için teşekkürler.. daha iyileri sana gelsin.. yıldızın parlasın..

devenin_bale_papucu dedi ki...

Açıklaman için tşk düşündüm de ne olduğunu bilemeden beklemek en korkuncu olabilir farzı misal herangi bir test yaptırmışsın sonucunu bekliyorsun ...işte en korkuncu bu başa vermesin Allah..sonucunda güzel bişey olacaksa çekilen çile bile mutluluk verir(diyolar bilemem ama)en azından beklentinin sonunda mukafatlandırılacaksındır..felahuzhfilan işte gece gece durmuş aklımla bunları yazabildim..huzur senden hiç bir zaman uzaklaşmasın :)

fevkalade olağan dedi ki...

evet var öyle bi gerçek.. yediğim en lezzetli şeyler en aç olduğum zaman yediklerimdi.. bunun gibi bişey..

benim iyi dilek dağarcığım pek zengin değil.. şununla idare et.. yıldızın daha çok parlasın..

devenin_bale_papucu dedi ki...

tamammm alışığız biz idareli yaşamaya:))