Pazartesi, Ağustos 31

boktan bi mevzu.. III..


boktan bi mevzu efsanesi devam ediyor

nasıl bulmak istiyorsan öyle bırak.. çok işgüzar bi emrivaki bu.. ilk okuduğum yeri hatırlıyorum.. bizim dükkanın yakındaki bi umumi hela.. ilk kez WC yazısını görüp bi türlü anlam veremedim yer aynı zamanda.. kapılarının üzerinde kadın ve erkek ayakkabılarının yerel bir ressam tarafından olabildiğince dandirik çizilmiş resimleri olan.. kadınlar bölümünü hiç görmediğim ama erkekler bölümünde plastik çiçekler olan.. pisuvarlarında bi takım anlamsız tabletlerin ve nedense sigara izmaritlerinin olduğu.. kabinlerde asla elimi sürmeye cesaret edemediğim renk renk plastik maşrapaların damlayan muslukların altında mevzilendirildiği sıradan keskin sidik kokulu bi hela.. ve duvarında bu yazı.. aynı yerel ressamın fırçasından çıktığına emin gibiyim..

nasıl bulmak istiyorsan öyle bırak..

çocuk aklımla bile bu yazının anlamsızlığını farketmiştim.. günde bir hadi bilemedin iki kez gideceğim elin helasını neden bulmak istediğim gibi bırakayım.. mesela neden plastik çiçekleri kaldırıp kır çiçekleriyle bezeyeyim orayı.. neden erkekler bölümünün kapısına penis ve kadınlar bölümünün kapısına meme resmi yapıştırayım.. neden bursa işi havlular asayım misler gibi kokan.. neden fotoselli musluklar takayım.. neden plastik eldivenler bulundurayım hazırda benim gibi kıl müşteriler için.. neden ıkınan ve osuran insanların seslerinin diğerleri tarafından duyulmasını engellemek için müslüm baba şarkıları çalayım non stop.. neden neden neden.. neden bulmak isteğim gibi bırakma gibi zorunluluğum olsun..

hadi oldu diyelim.. hayallerimi gerçeğe dönüştürmeye karar verdim.. başka biri gelecek.. o da bulmak istediği gibi bırakmak için herşeyi kaldırıp kendi ideallerini hüküm sürecek.. değer mi bu zahmete.. değmez..

devam etmiycek..

9 yorum:

littleiv dedi ki...

çok güzel bi yazı dizisiydi tebrikler :)

ayrıca kapıya asılıcak penis ve meme fikri ilginçmiş

fevkalade olağan dedi ki...

teşekkürler littleiv.. okuyan yerleriniz dert görmesin.. bu yazı dizisiyle gençliğe inceden bi istediğiniz takdirde boku sıksanız yazı çıkarırsınız meşazı vermeyi amaçladım.. umarım yerine ulaşmıştır.. ey türk gençliği.. hörmetler bilader..

Doktor Ceykıl dedi ki...

her yeni yazıda "yine mi ishal oldu acep" diye dalıyodum. devamının gelmeyecek olması, hayal kırıklığı yaşamamı engelleyecek. yanlış anlama, amaç senin ishal olman değil tabiki.

"nasıl bulmak istiyosan öyle bırak" yazısını askeriyenin içindeki tuvaletlerden biliyorum. o kadar çok nerede ne yapacağını bilmeyen insan askere geliyor ki şaşarsın diyesim geldi. bence umumi tuvaletler, askerlerden çalmışlar bu ikaz yazısını.(işin bu kısmı yazımla ilgili yorum yapmadın deme diyeydi).

esas hususa gelecek olursak; yandaki balıklara yem atabiliyomuşuz lan :) çok eğlenceli.

yesari dedi ki...

en sevdiğim bu oldu...

en sevdiğim cümlede "devam etmiyecek"...nasıl sevdim nasıllll...

NoktasizvirguL dedi ki...

Yine iyisin yine mantıklı...

Bence de "devam etmyecek" süper bir bitiriş olmuş yazı için...

Görüşmek üzere.

fevkalade olağan dedi ki...

teşegürrer türkiye..

yesari dedi ki...

bu mudur...bu sadece...

bi daha da sana yorum yazmam...

kaba şimşek dedi ki...

ben sıçıp çıkıyorum lan. hiç böyle şeyler düşünmüyorum orda. o yüzden edebiyatçı olamadım demek ki :/

aa bak ne güzel yorum dedi ki...

yazılarını yeni yeni ve ara ara şeyediyorum. anladığım kadarıyla her boktan muhabbet çıkarabilecek allah verigisi bi dile sahipsin.

saygılar efeem.