Çarşamba, Ağustos 26

boktan bi mevzu..

lütfen birazdan yazacaklarımdan dolayı beni tenkit etmeyin.. hor ve hakir görmeyin.. neticede bu nanenin adı blogsa.. blog demek günlük demekse.. o gün napıyoruz onu yazıcaz di mi.. ha ben pek yapmıyorum ama anafikir bu.. misal ben bugün elli kere sıçtıysam ve bunu yazmadıysam hayatıma dair çok büyük bi bilgiyi sizden saklamış olurum.. size böle bi haksızlığı reva görmektense kişisel karizmamın yerle yeksan olmasını yeğlerim.. yani her zaman olmaz ama bu seferlik yeğliyeyim dedim.. ne yaptımsa sizin için..

ayıptır sölemesi ben bi kaç günür fena halde ishalim.. böle nası diyim götümden işiyorum gibi bişey.. hal bu iken günde vasati 40 kere oturduğum klozetten kalkınca insanlık hali dönüp eserime bakmak gibi bi ihtiyaç içersinde olmam.. ve hemen akabinde gördüğüm şey.. şey dedimse yannış anlaşılmasın.. bok yani.. işte o bok tam falına bakılmaklık.. ben hiç anlamıyorum o fal işlerden ama bilen biri orda ne şekiller görür.. ne kehanetler çıkarır.. ne üç vakitler.. ne adının ikinci harfi s ler.. neler neler.. gerçi benim bu sıçak falından pek bi beklentim de yok.. yeter ki ne zaman yeniden katı sıçabileceğimi söylesin.. başka bişey istemiyorum.. bununla mutlu olabilirim..

mutluluk dedim de.. hani şu abidin biladerimizin yaptığı mutluluk tablosu var ya.. rivayet olunur ki hikmetinden sual olunmayan nazım kişisi ressamıza "bana mutluğun resmini yapabilir misin abidin.." demiş.. abidin de kankişinin gönlünü hoş etmek için karalamış işte şöle bişeyler..
şimdi ben bunu neden anlattım.. şöle ki.. şayet abidin o muhabbetin yapıldığı sırada benim şu sıralar olduğum gibi cırcır olsaydı o resim çok farklı olabilirdi.. ya da şöle söyliyim.. aynı şey şu sıra benden istenmiş olsa elime aldığım tuvalin üstüne bob ross biladerimden öğrendiğim bi kaç usta fırça darbesiyle parıldayan mutlu bi klozet ve sevimli kaskatı irice ve tabi ki mutlu bi bok resmederdim.. mutluluğun resminin nesnesini bi bok olarak kabul etmek sizler için olduğu kadar benim için de kolay değil ama kabul edin.. müzmin bir ishal mağdurunu daha mutlu edebilecek tek bişey var mı şu yalan dünyada.. aslında tam da burda tasvir ettiğim gibi bi bok resmi iyi giderdi fakat benim de bi iğrençleşme eşiğim var.. yuh ulan o kadar da değil yane..


okur.. bak bi.. öle yüzünü ekşitme çarparım.. baştan uyarmıştım.. boktan bi mevzu olduğunu ta en tepeye yazmıştım.. ne bekliyodun yani..

15 yorum:

Sersang dedi ki...

kocakarı reçetesi=
1)aspirin+kola
2)haşlanmış patates
3)limon sıkılmış türk kahvesi
4)şekerle karışık kuru çay
Bunların herhangi birisini denenebilir ki favorim koladır :)
hepsi birden altın sıçışa tekabül eder ki aman deyim, yapmamak lazım!

littleiv dedi ki...

ahahha güzel yazı, geçmiş ola.

yesari dedi ki...

farkettim ki bazılarımızın bu blog işini konsepte uydurmasına hiç gerek yok...

kim o bazılarımız...

seeeen...

yaa sadece çok hastayım bitkinim filan desene be adam...

en sonda bahsettiğin yüzünü ekşiten varya...o benim işte..uyarmışmış...3 gün sürekli uyar istersennn...

bi git yaaa...

bi de...geçmiş olsun...şimdi nasılsın?

banyosuyu dedi ki...

valla rahat rahat sıçarken ya da götünden işerken bir düşünmek lazım. ya kabız olsaydın. wc ye girip girip sıçamasaydın. sıçma zamanın geldiğinde de kol gibi birşeyi çıkarmak için gtünden kan gelseydi.
bence ishalin kıymetini bil.
her zaman en güzelidir.

winston wolf dedi ki...

o fal işinden iyi anlarım bak ben.
görsem bi, sabah kahvaltısı, öğlen yemeği,akşam yemeği, ara öğün menülerini bile çıkarırım.
aman arada bi çikolata yiyim fındıklı nasılsa anlamaz dersin, onu bile anlarım garanti veriyorum.

polly dedi ki...

yorumların yazıdan daha .... daha... mmm nası desem; daha boktan! olduğunu farkettim ki; yazıyı okurken kalkmayan midem, şimdi dalgalandı da duruldu vallahi..
geçmişler olsun, cümlemize.. söyleyecek ne çok sözümüz varmış :D

NoktasizvirguL dedi ki...

İshal de kötüdür kabız da, ayrım yapmayalım boş yere...

Geçmiş olsun, bol bol su iç sonra kurumayasın yaz günü...

fevkalade olağan dedi ki...

sersang..
onların hepsini ve daha fazlasını denedim.. neticesinde alternatif tıbba inancımı yitirdim.. bilim diye bişeyin olduğuna ikna oldum.. adamlar sekiz on sene bişey okuyosa bi bildikleri olmalı diyenlerin safına geçtim.. apaydınım..

little..
ahhhaa.. saol..

yesum..
hasta bi insanı hor görmen sana yakışmadı.. hem sanki sen hiç sıçmıyosun.. yeri geldi mi hangimiz motoru bozmuyoruz ki.. hayatın gerçekleri bunlar.. bunlarla yaşamayı öğrenmeliyiz.. unutmayalım.. ishal öldürmez başka bişey öldürür.. o başka şeyin ne olduğunu bulduğum gün işte süper bi slogan yapmış olucam..

bi de iyiyim şimdi saol..

banyosuyu..
o öümü göster sıtmaya razı et taktiki şu sıralar bana işlemez cicikom.. tamam kabızlık da kötü bişey ama ondan da vakti zamanı gelince şikayet ederim.. hem neden illaki birini seçmek durumunda olalım ki.. hem de insan gibi güzel güzel sıçmaya en çok ihtiyacımız olan şu günlerde..

winstonum..
sen iddialısın ama orda bi yannış anlaşılma var.. yani düşününce ben ne yediğimi zaten biliyorum.. fal olabilmesi çin bilmediğim bişeyleri anlatman lazım bence.. tamam biraz su kaybettim ama o kadar da değil.. kaka tahliliyle fal arasındaki farkı hala görebiliyorum..

polly..
sen şimdi naaptın öle bilader.. övdün mü.. yerdin mi.. anlamadım.. yazı boktan yorumlar daha boktan.. bana bak.. bunca kişiyi örgütler üstüne salarım.. şaka la.. yapmam öle bişey.. bu devirde yorumcu bulmak kolay mı.. yaa öle işte pollyciğim.. herkeslerin kanayan bi yaraya parmak basmışım.. bence ülke gündemi bu olmalı.. ergenekonmuş falan hep sahte gündemler onlar..

fevlalade olağan..
afferim ulan.. herkeslere de cevap yazdın.. hiç beklemezdim bunu senden.. gözümsün..

Aslı dedi ki...

Ya geçmiş olsun üzüldüm durumuna ama bayıldım yazına, özellikle mutluluk resmi ishalken nasıl yapılırdı kısmına :)

Ben bu bok muhabbetini seviyorum bu yazıdan sonra kesin karar verdim. Hiç "ıyy" diyesim gelmiyor, okurken de konuşurken de :)

Doktor Ceykıl dedi ki...

kucağımda laptop, biyandan neskafe içiyorum öteki yandan klozetteyim. arkadaş nasıl denk geldi anlamadım. harbi tam tuvalette okunacak yazıymış :D

geçmiş olsun. koyu neskafe veya demli çay da denemek lazım.

fevkalade olağan dedi ki...

aslı..
seni mi kırıcam.. bu serinin devamını yazıvaririm.. hatta bi üçleme bile çıkar bence..

doktor..
yaşasın cırcır kardeşliği.. ama benimki geçti.. reflor diye bi ilaç var.. tavsiye ederim.. bi tane minik poşeti suya karıştırıp çakıyosun hiç bişeyciğin kalmıyo..

rahat-sız hatun dedi ki...

boktan gibi görünsede, çok çok önemli bir mevzu bahise parmak basmışsınız.. Canı gönülden tebrik ve teşekkür ediyorum. Hafife alınmamalı. İshal bu kabızlık bu.. dile kolay azizim. Takdir edersiniz ki insan yaşadığını bi sevişirken bi de sıçarken hissediyor. Bakma böyle genelleme yaptığıma benim uydurmam bu. Ama gözlemlerim öyle yani.. yanıldığımı sanmıyorum. neyse azizim tuvaletini yapabilmek önemli bir husustur. bu arada "tuvaletini yapabildin mi" sorusu nekadar anlamsızdır değil mi? Sanki bi tuvalet inşa etmeye gidiyoruz. Bence bunun yerine daha mantıklı bir kelime birlikteliği bulmalıyız.sıçmak çok kabaca, süslenmiş bi kelime lazım. ha bi de "lavaboya gitmek" saçmalığı da değişmeli bence,fikrimce. bilirsiniz ki lavaboya sıçmıyoruz çok afedersin.

Burdan çıkaracağımız ders, tuvalet,bok mevzusu önemlidir, türkçe de çok dandik bir dilmiş onu da farketmiş olduk. Derhal kelime oyunları kaldırılmalı.

Yaşadığını hissedebilmek adına sevişgen ve tuvaletini yapabilir kal..

not:bende yorumun içine sıçtım sanırım.olsun canımız sağ olsun.

efsa dedi ki...

Ne boktan bilakis ben bayılıyorum tuvalet yazılarına. bende 3 bölümlük bir tuvalet yazısı yayımlamıştım.

:)) Allah ım ben soktun sen çıkart derken ne güzel bir eylemdir, o ihtiyacı gidermek gibi bir cümle kuracaktım ki baktım aldı başını gidiyor susayım dedim.

Yine de dünyanın en rahatlatıcı şeyidir tuvaletini yapmak. :)

geçmişler olsun (neden hep en son geçmiş olsun diyorsak!)

aa bak ne güzel yorum dedi ki...

Fevko: yazını kahkahalarla okudum dersem umarım çok ayıb etmiş sayılmam. ama malum yazı çok eski olduğundan arıza çıkaracağını sanmıyorum. zaten sen benim kahkahalarımın hastalığına değilde mizahına yönelik olduğunu biliyorsundur.

rahat-sız arkadaş: (Bkz: tuvalete çıkmak) şimdiki zaman olumsuz birinci tekil şahıs çekimini uygularsan anlamlı ve kullanışlı gelebileceği zannındayım.

polly ve yesari: güzel ve kibar hanımlar olduğunuzu varsayarak bu felsefeye inanmamızı umuyorsanız çok yanılıyorsunuz. Bu felsefenin ne olduğu için linkime tıklayın.

fevkalade olağan dedi ki...

neyse ki kahkah aatarken ishal değilmişin.. öyle olsa kendi çapında bi mutluluk tablosu yapabilirdin.. dondan tuvaline..