Salı, Ağustos 18

doğru herifi bulma rehberi..



uyarı.. burada verilen bilgiler tavsiye niteliğindedir.. ha oldu da denediniz.. tutmadı.. gelip başıma ekşimeyin.. bunu da yasal olmasa da etik bi yükümlülük olarak görüp belirtme gereği duyuyorum.. yani benden günah gitti.. okudum uyarıldım ve devam etmek istiyorum diyosan bütün sorumluluk senin.. yok bilader bana uymaz diyosan çıkış sağ üst köşede.. çarpıya tıkla.. bu kafayla bulabilirsen tabi.. bak hala okuyo.. yörrü..

neyse o cibiliyetsizlerden de kurtulduğumuza göre artık işimize bakalım.. nicedir aklımda.. kırık kalpler sokağını mesken tutan hatun kişileri gördükçe içim parçalanıyor.. biri gitmiş efendi adam yerine piç tercih etmiş.. öteki evlenilecek adamla eğlenmek suretiylen herifi mundar ediyo.. beriki ben tektaşıma bakarım.. herif onun yanında promosyon olsun yeter kıvamında.. bi başkası ısırıp ısırıp bırakıyo.. daha daha başkası gitmiş başkasının önünden yemenin derdine düşmüş.. bunları görüp bilip sessiz kalamazdım.. buyrun size kargadan ikinci el misler gibi kılavuz.. açılımsa açılım.. yol haritasıysa en kıralı..

1. önce şunda anlaşalım.. senden bağımsız bir doğru adam.. lisanı britani ile the one yok.. olsaydı bütün dünya aynı adamın peşinde koşardı.. ve emin ol o da sana yar olmazdı.. demek ki neymiş doğru adam adayını the one yapacak olan senmişsin.. saf saf bakma öle.. sana diyorum aloo.. bak halaa saçıyla oynuyo..

2. doğru adamı bulmaya çalışmadan önce bi kendine bakıcaksın.. şöle dış görünüşünü bi şekle şemale sokucaksın ki.. gördüğünde o da seni beğensin.. bi şansın olsun.. şimdi bi dik dur bakıyım.. hah şöle..

3. doğru adam adayını çok fazla aramak yersizdir.. bulunan ilk adayda ilk denemeyle sürece başlamak lazım.. vakit az.. çok pratik yapmalıyız.. ben hiç bişey bulamadım diyenler benim üzerimde deneme yapabilir.. ulan ne şanslısınız.. ne yapıyosam hep sizi düşündüğümden..

4. adaya karar verdikten sonra.. özünde sınırsız olan beklentilerine bi set çekip hedefi ortalama bi insan evladı düzeyine çekmelisin.. bi ütopya yaratıp ona aşık olursun olmasına da.. sonu hüsran.. sonu salya sümük..

5. o kitaplardaki ve filmlerdeki aşkları bi unut.. şöyle düşün.. o gördüklerin bilim kurgu.. gerçek hayatta olmaz öyle şeyler.. film icabı onlar.. orda bi sürü yönetmen ışıkçı falan var.. demem o ki beynini yıka temizle öle gel..

6. doğru adam adayına geri döndük.. şöyle bi alıcı gözle bak.. bi kere bu bi adam mı.. adam değilse doğru hiç olmaz.. boşa yatırım yapmayalım..

7. adam olması için gereken ilk koşul sorumluluk sahibi olması.. bunu takiben.. işi gücü var mı.. kendi başına bişeyler yapabilmiş mi.. mazideki ilişki sayısı ne.. neden bitmiş.. çaktırmadan araşır.. tüm bunlar senin fizibilite ödevin.. yuh bu kadar da maddiyatçı olma deme.. bunların hepsinin altında yatan çok önemli sebepler var.. tabi şimdi açıklamıyamıyorum ama bu olmadığı anlamına gelmez.. gelmez dedikse gelmez uzun etme işte.. daha bi dünya madde yazıcam..

8. unutmayalım.. doğru adam da en az sizin kadar zor beğenen kıl bi herif olabilir.. sürecin her aşamasında adayını ürkütmemeye özen göster.. bi çuval inciri berbat etme.. o kadar emek verip bu yazıyı yazıyorum.. tepemi attırma..

9. ilişkinin ilerleyen aşamalarında kendini bu kişinin doğru adam olduğuna inandır.. 99luk tesbihle günde 9 devir evet doğru adam budur demekle olmaz.. yani kafandaki doğru adam tanımını bu adama göre revize et ki.. soru işaretlerinden kurtulabilesin..

10. peki yakışıklı biladerim.. doğru adam olduğunu ne zaman tam olarak anlayacağım.. diyosan.. cevabı şu.. asla.. çünkü bu karşındaki durağan bi yaratık değil.. bugün doğru adam olsa bile yarın ne olacağı belli olmaz.. ama şu var.. sen onu doğru tutabildiğin sürece öyle kalabilir.. bak yine de kesin konuşmuyorum.. sonra gelip hesap sorma..

11. unutmadan.. bi de electra kompleksi midir ne haltsa.. şu kafandaki babam gibi olmalı zırvasını sil.. ha.. sen anan gibi olmak istiyosan o ayrı tabi.. ne güzeldi o yoncimik şarkısı.. yakışıklı babam gibi.. aşık oldum anam gibi.. trilaylollom..

12. son olarak.. bu yöntemleri kullanarak yoldan geçen herhangi birini bile doğru adam olarak ilan edebilecek olman burada anlatılanların tırt olduğu anlamına gelmez.. hele sen bi dene.. ya da ben neden hep yannış adamlarla karşılaşıyorum diye yakınmaya devam et.. seçim senin.. bana giren çıkan bişey yok.. bu yazıyı okuyosan -ki hiç saklama okuduğunu biliyorum- belli ki sana da yok..

13. şş.. sen.. bak sana diyorum.. itiraz edicek gibi duran.. sen pek anlamadın bu yazıyı.. başa dön bi daha oku..

27 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Kadınlar için rönesans ve referans niteliğinde bir yazı olmuş bu bilom. Aşk acılarıyla beynimi siken bütün arkadaşlarıma çıktısını hediye edicem.

fevkalade olağan dedi ki...

ya da şöle yapabiliriz.. sen o arkadaşlarını yazının membaına yönlendir.. ben beyninin öcünü alıyım kendilerinden.. kısasa kısas olur hem.. bence süper bi fikir oldu bu.. kazan kazan şeysi..

Enteldantel! dedi ki...

Ulan çok çakalsın yine. Çivinin çiviyi sökmesi üzerinden de bir açılım yapılabilir bence.

O değil de nası söküyor çivi çiviyi lan bilo? Bunun teknik olarak mümkünatına kafam basmıyor benim.

fevkalade olağan dedi ki...

sen bu marangozluk işlerini bana sor bilom.. odun kalas kereste falan bizim işimiz.. hemen izah ediyim.. şimdi bir nolu çiviyi sökemiyosun.. diyelim ki kellesi kopmuş.. ya da derine gömülmüş.. hemen tersi istikametten aynı noktaya başka bi çivi çakıyosun.. buna biz kendiaramızda iki nolu çivi diyebiliriz.. işte iki nolu çivi bir nolu çiviyi itiyor.. sonuç olarak çivi çiviyi sökmüş oluyor.. onlar eriyor muradına.. biz bakıyoruz dalgamıza..

Enteldantel! dedi ki...

Ha o şekil diyorsun. Ben de kerpetenin büyük haksızlığa uğradığını düşünürdüm hep. Kerpeten de ne acayip kelime lan. Üstüste söyleyince garip çağrışımlar yapıyor. Bir de İngiliz anahtarı var mesela. Ama samimi değil. Halbuki keser öyle mi? Keser içimizden biri bence. Böyle düşünüyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

pu allah canını almasın da böle ibretlik olarak saklasın seni.. bi de sonuna böle düşünüyoru yazmış.. ha düşündün de buldun yani bunları bi de.. yemin ediyorum nöron israfından başka bişey değilsin.. doğru herifi bulmaktan bahsediyorum aloo.. sana lazım değil mi bunlar.. sınavda tornavida çekiç keser çıkıcak zaten.. sen onlara çalış.. sonra kızkurusu modu açıp ağlama ama bana vay ben nerde yannış yaptım diye..

Enteldantel! dedi ki...

Öyle deme bilom. Doğru herifle keser ve her nevi marangozluk edavatı arasında çok ciddi bir çapraz bağlantı var. Ben millet kullanılacak malzemeleri tanısın öğrensin kabilinden o kısma dikkat çekmek istedim.

fevkalade olağan dedi ki...

çok pardon dilerim bilom.. ben senin sembolizmine akıl erdiremedim.. yanisi diyosun ki önce keresteyi alıcan.. şöle bi eski paslı çivilerini sökücen.. sonra keseri alıp bi güzel yontucan.. istediğin şekli verip servis edicen.. valla bıravo.. çözmüşsün den mevzuyu.. da.. hep toğori.. hep toğori.. hani icraat.. nerde icraat..

Enteldantel! dedi ki...

Çözmüşüm di mi? Valla iyi düşünmüşüm. Ne de güzel geydirmişim öyle. İşin buraya varacağını bilsem başka semboller de kullanırdım kesin.

İcraat kısmına gelecek olursak... Ben keresteyi bulamıyorum bilom. Bulsam on numara çek-yat yapıcam ondan da yok işte. Bi ara doğru kadını bulma şeysi yazıp benim bloga link verirsen büyük sevap işlersin lan.

fevkalade olağan dedi ki...

yok öle armut pişçilik ağzıma düşçülük.. ben bütün tembelliğme rağmen oturmuş misler gibi rebher yazmışım.. balık tutma sanatının en ince ayrıntılarını ilmek ilmek işlemişim.. sen hala diyosun ki tart ordan bana bi kilo hamsi.. oldu mu böle bilom.. yakıştı mı sana..

Enteldantel! dedi ki...

Yatacak yerim yok biladerim. Halbuki bi çek-yat olsa ahuahuahau. Saygılar icabında.

devenin_bale_papucu dedi ki...

Şimdi geldim gördüm okudum bir de yorum kutusuna bişeyler yazayım olsun bitsin...Edebiyatçı felan değilim fakat sizin kaleminizin gayet iyi olduğunu anlamama engel değil tabiki bu...Bu arada yorumlarınızıda tebessümle okudum onlarda ayrı bi blog yazısı gibi...Sağlıcakla kalınız..

littleiv dedi ki...

güzel olmuş.. tebrikler

(ıyy ne kadar samimiyetsiz dediğinizi duyar gibiyim.)

yesari dedi ki...

hayır littleiv; "şimdi yapılması gereken yorumlar yapıldı ,voltran tamamlandı" diyoruz sadece...ve ekliyoruzz kenid yorumumuzu...(ben neden bizli konuşuyorum bilmiyorum ama biz)...

sizi ailecek severek takip ediyoruz sayın fevkalade olağan...gerçi henüz bir aile olamadık ama bu yöntemleri kullanarak bir aile olacağız ve sizi takip etmeye devam edeceğizzzz...bizz yani..ben ve benim herifff..inşallah..oda sağlığınıza duacı olacak..ellerinizden öpecek...

öle işte...

fevkalade olağan dedi ki...

pabuç ve little a okuyan ve beğenen yerleriniz dert görmesin inşalla diyorum..

yesü.. koca herif neden elimi öpüyo pek anlamadım.. ama berhüdar olsun.. ne diyim.. öle işte..

Enteldantel! dedi ki...

Bilo rüyamda bizim bloga yazmışsınmış. Ben de görünce sevinmişim işte. Gerisini hatırlamıyorum. Demek ki götüm açıkta kalmış diye yorumladım. İyi yorumlamış mıyım?

fevkalade olağan dedi ki...

çok güzel yorumlamışsın bilom.. ben de dün gece uyku arası yaratıcılık patlamalarımdan birini yaşadımdı.. böle şahane bi toğori gelmişti aklıma.. ama işte şimdi hatırlamıyorum.. ama inan çok süper bişeydi lan..

Enteldantel! dedi ki...

Konu değiştirme teknikleri üzerine bir makale yazsana sen. Bilim çevrelerinde bayaa tutacağını düşünüyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

işte bilom orda ilginç olan ben aynı konuyu devam ettirdiğimi düşünerek yapıyorum o dediğini.. yani derya içre bir garip mahiyim.. kendimden haberim yok.. beni sen incele.. makaleyi de sen yaz bi zahmet.. yazmışken de bizim biloğa yollarsın.. bilimciler de okusun yazık.. mahrum kalmasınlar..

Enteldantel! dedi ki...

Bilimcileri bu denli düşünmen gözlerimi yaşarttı.

Göd!

fevkalade olağan dedi ki...

bak nası da konuyu başka başka yerlere getirdin.. bilimciler nerden çıktı yeaa.. sonra bi de bana yıkıyosun bütün suçu.. ve bunu hep yapıyosun..

ipne..

potatiumk dedi ki...

bütün yazıyı mel mel okuduktan sonra farkettim ki ben doğru herifi bulup da nabacam ulan?

fevkalade olağan dedi ki...

şimdi farkettim de.. ben hatunlara doğru herifi buldurup nabıcam lan..

littleiv dedi ki...

şimdi farkettim de.. ben niye doğru herifi bulayım lan. ben kendim herifim zaten.

fevkalade olağan dedi ki...

sorma biladerim.. potatiumk ayıktırmasaymış az kalsın hepimiz ipne olcakmışız.. neyse ucuz atlattık..

NoktasizvirguL dedi ki...

Hindiler ile karga'nın fıkrasını bilir misin? Neyse yazıvericem...

Bir grup hindi uçmayı öğrenmeye karar vermişler ve kargaya gidip onlara öğretmesini istemişler. Karga "Öğrenemeyeceğinizden değil ama başka nedenlerden dolayı size öğretemem" demiş. Hindiler binbir zorlukla ikna etmişler. Günden güne karga bunları çalıştırmış. Önce biraz biraz yükselmeye başlamışlar. 3 ayın sonunda ise hindilerin hepsi artık uçmaya başlamışlar. Sonradan kargaya teşekkür edip yürüyerek kümeslerine dönmüşler. Karga arkalarından gülümsemiş sadece :)

Bilmiyorum anlatabildim mi derdimi ama bu işler sanki anlatmakla olmuyor, insanın kendini biraz zorlaması biraz da içinde olması lazım.

Güzel yazı bu arada...

fevkalade olağan dedi ki...

işte mevzu da o ya biladerim.. derdini anlatmak yani.. yoksa ne ben insanlara bi takım emir ve yasaklar getiriyorum ne de sen bu işler böle olmaz diyerek yazının gereksizliğini kastediyosun.. maksadımız muhabbet.. ediyosak kafidir..

bi de o hindiler çok ayıp etmiş.. madem uçmıycan ne diye yoruyosun kargayı di mi.. tabi..