Salı, Ağustos 11

valide hatun insanı..

aşağıdaki konuşmada geçen f o bizat ben kendimim.. v h i ise bizzat annem olur..

f o- anneaoov..

v h i- bak bu kapıcının kızı.. avkatla pastane nişanı yapmışlar ama oğlanın anası istemiyo.. çocuk da anasının ağzına bakıyo.. (tvde gündüz kuşağı kadın programı izliyor)

f o- ya bırak şunları.. mizansen onlar.. benim telefonun yuesbi kablosunu gördün mü.. (lan salak.. kadın ne bilsin usb kablosu nedir..)

v h i- babanın telefonunu taktım şarzoluyo..

f o- o değil be anacım.. böle bi metrelik bi kablo sabah masanın üstündeydi..

v h i- ha onu şeye koydum ben.. oraya bak.. anasının kuzusu..

f o- (oranın nere olduğunu bilmeden oraya bakmaya gider.. çekmeceyi açar..) ya kuzusunun anası.. yok işte burda..

v h i- ordadır.. gözünü dürtse göremezsin sen.. (neyse ki program reklama girer de anne gelir..) çekil ordan bakıyım.. (o da çekmeceye bakar.. garip bi şekilde aramızdaki konuşmada çekmecenin lafı geçmemesine rağmen anlaşmışızdır..)

f o- yok işte.. baktım ben..

v h i- nasıl yok.. bişeyi beceremezsiniz.. götünüzü ben toplıycam illa ki.. al burda.. (hakkatan da çekmedeymiş lan..)

f o- iyi de sen neden kaldırdın ki bunu.. illa saklambaç oynatacan di mi.. nıck.. nıck.. nıck..

v h i- ben toplamasam kendini bulamazsın burda.. her yer her yerde.. dandini.. bik vik bik bik vik..

yaa işte böyle sayın kari.. anacağzımla günlerimiz böyle geçiyor.. o saklıyo ben arıyorum.. ne güzel di mi.. hatta gülme eşiği düşük bazı zevat için komik bile sayılabilir bu vaka.. ama kazın ayağı perdeli dostlar.. işin içinde iş var.. nedir valide sultanı bu davranışa iten.. sair günde elimin altında olan şeyleri saklamasının altında kalıbı devirmiş karpuz büyüten nedenler neler..

araştırmak bulmak gerek.. ilk gençlik yıllarını bir abla bir teyze ve bir annağne ile geçirmiş biri olarak iddia ediyorum ben bu karı milletinin ciğerini bilirim.. o evden ipne olmadan nasıl çıktığım ayrı bir yazının konusu olabilir ama orada üç kuşağın sentezinden pratikte işime yarayan çok mühim hayat dersleri talim ettim.. konuyu dağıtırsam toparlayamamaktan korkuyorum ki an itibarıyla sıçtım sıçacam diyebilirim.. keskin bi dönüşle yukarıda alıntıladığım anne davranışına bakıyoruz..

neden saklıyo.. benim bulduğum açıklama şu.. biricik yavruceğizinin artık dana kadar bir herif olması ve kendi işine gücüne bakar olması onun analık otoritesini tehdit eden bir unsur.. dünkü bebesi bugün kendi başına buyruk zırtonun teki olup çıktı.. hiç bi konuda annesine ihtiyaç duymaz oldu.. ee naapsın kadın bulduğu her yolla yavrucağını kendisine muhtaç edip nostalji yapıyor.. farkındayım.. o aradığım şeyleri kasten saklıyor.. ben aşşa yukarı irice bir göt ebatlarında olan evde deli tavuk gibi dolanırken o içinden içinden gülmüyosa ben de yalçın çakırım..

kendisime not.. seni dokuz ay karnında taşıyan.. bokunu yıkayan annene bu kadar zevki çok mu görüyosun lan sıpa.. defol şimdi.. çarpmıyım suratına..

16 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Sonuna kendisine notu eklemeseydin ne güzel olurdu lan. Ben derdim onları.

devenin_bale_papucu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
polly dedi ki...

bişi farkettim ki; baban ayrı alem, annen farklı gezegen.. çok sevdim ben sizin aileyi.. komşu olmak istiyorum :D

fevkalade olağan dedi ki...

bilom sen yorulma diye ben şeyediverdim.. ama istersen bi de sen de.. bi kerede kafam almaz benim zati..

pabuç.. sana yazdığım cevap kullanıcı tarafında silindi.. şansına küs..

poli.. iyidirler ama aslında öle çok da komşu oluncak türden değil.. bilogjenik bi aile anlıycaan.. burda güzel çıkıyolar..

devenin_bale_papucu dedi ki...

önemli değil..tıpkı yazıp sildiğim yorum gibi...hyrlı geceler..

fevkalade olağan dedi ki...

aslında silmesen iyiydi.. şurda bizbizeyiz neticede.. ama sen bilirsin tabi.. paşa gönül kriterlerine saygım sonsuz.. sana da iyi gece olsun..

winston wolf dedi ki...

fevki;
bence polly'e poli deme. kızıyo.
poli, poly,napoli, bunların hepsine kızıyo.
post yazmış okumuyo musun insanları, hep biz mi okıyıciğiz seni...

ah canımm ben sana fevki dediğimde sen hiç kızmamıştın.
olsun ama insan dediğin binbir türlü.

polly dedi ki...

sevgili winston wolf; nası seviyorum seni :D

winston wolf dedi ki...

canım polly;

elçiye zeval olmaz diye düşünmüştüm:)

İrma dedi ki...

saklayıp bulma oyununu bozma ki başına daha farkı şeyler çıkmasın anneden korkmayan taş olur:)

potatiumk dedi ki...

anne her yerde anne arkadaş. ben bunu anladım. ama bu yazıyı okuduktan sonra değil. biliyordum zaten. aferin bana.

fevkalade olağan dedi ki...

aslında bu poli hususunda çok güzel bi "ne diyem mahmut mu diyem.." espirisi giderdi ama şartları zorlamaya gerek yok.. yorumcu velinimetimizdir..

irma ben o oyunda oyuna getirilen olaraktan pek bi pasifim zati.. bozma şansın yok yani..

winston wolf dedi ki...

demek bana ha, trip ha...
peki.

fevkalade olağan dedi ki...

looking for trouble..
dı dıın dı dınn..
came to the right place..
dı dıın dı dınn..
looking for trouble
dı dıın dı dınn..
look right in my face..
dı dıın dı dınn..

bu yorumlara vidyo eklenemediği için ben söyledim.. benim kadar iyi söyleyemese de oricinal olması hasebiyle ahan şu aşşadaki adresten de dinleyebilirsiniz..

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=7942830

Stresella dedi ki...

Aslında anne milletinde sankim kaybolan şeyleri bulmak gibi ayrı bi dedektör var. Standart donanımları onların. Senin hipotez bence biraz çürük..:)

kaba şimşek dedi ki...

saklıyosa iyi la. benimki direktoman atıyo :/