Cuma, Ağustos 7

yırttık abijim..

ahir ömrümün ahir bikaç ayı yoğun bi şekilde askerlik muhabbetleri yapmak ve yapılmış olanlarına maruz kalmakla geçti.. ne yalan söyliyim çevremdekiler baya bi eğlendi.. ben de ayıp olmasın kabilinden ehi ühü dedim geçtim.. bu arada bi manga askere yetecek kadar askerlik anısı stokladım.. sıkıldım darlandım ama bitti..

bu iç karartıcı mevzuyu daha fazla uzatmadan neticeyi yazayım.. varsa merak edenlere haber ediyim mülahazalarıyla bişeyler çiziktriyorum.. gerçi bu süreçte ilginç şeyler de oldu.. misal hayatımda ilk kez bi erkeğin pantolonunu çıkar.. uzan.. dizlerini topla.. yan dön.. bacalarını yana yatır.. gibi komutlarına eksiksiz itaat ettim.. ama tabi bunlar ancak bi kaç yıl sonra anlatılıp gülünecek kıvama gelir.. şimdilik yaşanmamış saymayı tercih ediyorum..

sonuç.. başlıktan da anlaşılabileceği gibi askere gitmiyorum.. seneye bu zamanlar bi daha muayene olucam ve büyük ihtimale yine gitmiycem.. sonra bi daha bi daha.. bi gün gelecek artık sen gelme diycekler.. e haklılar da bi yerde.. sen bunca yıl türlü bahneler bul gitme.. sonra tamam la geliyorum deyince onlar da seni istemez.. ben olsam ben de istemezdim.. kalpleri kırıldı bi kere.. ne de iyi kırıldı.. pek de iyi kırıldı..

8 yorum:

banyosuyu dedi ki...

iyi bişey mi bu şimdi kötü bişey mi?
yırtmış olman hasta olduğunu göstermez mi?
iyileşecek misin?
seviniyor muyuz?

Enteldantel! dedi ki...

Ya bırakh ne hastalığı, bildiğin kolpacı bu herif. Koskoca askeriyeye bile tezgah açtı ya..

Hayır orası bişe değil de aylardır beynimi sikmiş olmana söyleyecek söz buldum nihayet bilo. Ama ortalık yerde söylemeyeyim. Genel ahlaka mugayir olmanın lüzumu yok.

rahat-sız hatun dedi ki...

Nasıl yırttın bilmiyorum ama bundan daha güzel bi durum olamaz sanırım :D

seni vatan haini seni:P

saygılar.

yesari dedi ki...

şimdi, insan ikinci paragraftaki (ki birleşik) muameleyi düşününce nasıl bir rahatsızlıktan dolayı muaf bırakıldığını merak etmeden de duramıyor hani...

o kısmı açıklamış olsaydınız keşke bizleri de (de ayrı) tuhaf düşüncelere sevk etmeseydiniz...

fevkalade olağan dedi ki...

banyo.. evet var mi takım marazlarım ama öle çok önemli değil.. ya da ben önemsemiyorum.. düşündüğün için teşekkürler..

dandik nikli arkadaş.. tamam beyninle bi takım seviyeli olmayan ilişkilerimiz olmuş olabilir.. amiyane götler bu ilişkiyi arkadaşça bi destek arayışı yerine beyin sikmek olarak da nitelendirebilir.. bunlara bi itirazım yok.. ama neye itirazım var biliyo musun.. bilmiyosun tabi..

raatsız.. ehi ihi.. çok güzel yırttım valla.. hoş oldu yani..

yesü.. şöle oldu o.. doktora bi kere verdim.. o da saolsun memnun kalmış olacak.. seneye yine gel bi daha muayene edicez dedi..
ulaann.. o nası ima öle.. bu dünyada namusumuz için yaşıyoruz biz kızıaam.. sonra insanlar merak edip duruyo.. bu namus cinayetleri nasıl olur da işlenir diye.. al sana cevap..

Enteldantel! dedi ki...

Laf mı sokmuş? Bakiyim. Valla bildiğin laf sokmuş.

Sonra da sen bize gelince biz böyle mi yapıyoruzlar filan... Taam ya bırak.

fevkalade olağan dedi ki...

yeaa.. anla işte.. misafirliklerde horlanmak nasılmış.. gör.. bunu da sana ders olsun için istemeye istemeye yaptım.. yaptım ama içim parçalandı.. çünkü aslında hiç böyle biri değilim.. değilim ulan..

Enteldantel! dedi ki...

Ders olsun "için" yapmana gerek yoktu ama sözüme gelmen çok hoşuma gitti doğrusu.