Perşembe, Eylül 24

onu yapmıycaktın işte..

bu yunuslar var ya.. hani herkes artis diyo havalı diyo falan.. ben çok üzülüyorum lan onlara.. şu manzaraya bi bakın lütfen.. adamın biri bacaklarını ayırmış adamın diğerinin arkasına geçmiş.. bütün gün.. bütün yıl böle.. benim diyen delikanlılın homo ya da homofobik olmaması mümkün değil..

kalbimin fesat olduğunu düşünmeden önce biraz daha okuyun lütfen.. şimdi libidosunun zirvesinde iki koç yiğit.. motorun damarlara pompaladığı adrenalin.. yüze vuran rüzgarın verdiği özgürlük hissi.. asilik.. alttan alttan çalışan motordan vibrasyon yoluyla alınan uyarılma.. sağlam bi fetiş unsuru olan üniforma.. partnerle arkadan ense hizasından konuşma.. vücut ısısını hissetme.. tehlikeli anlarda öndeki partnerin beline sarılarak güven duyma.. tüm bunların sonucunda o iki insan arasında bi elektiriklenme oluyosa ben hiç şaşırmam yadırgamam.. hepimizin bildiği bir brokeback mountain gerçeği varken işkillenmemin yersiz oluğunu söyleyemezsiniz..

yarın bi gün iki yunuscuk arasında "aşkıaam bugün öne ben geçiyim noğlur.." gibisinden bi konuşmaya şahit olursanız bunun suçlusu da bu iki insan değil onları livata batağına iten devlettir.. ben ecnebi polisleri görüyorum.. hepsi de tek biniyolar motora.. bi tek bizimkiler çift.. hayır zaten kadın erkek ayırmadan öpüşerek selamlaştığımızdan mütevellit gavur milletler nazarında ibnemsi bi intibamız var.. bi de polisler böle olunca üzerine tuz biber oluyor.. oldu olacak bunlara "yunuslar" yerine "kelebekler" diyelim.. gizlimiz saklımız kalmasn..

kırmızı ışıkta geçtiğim için 128 lira ceza yazan yunusa not.. seni uyardım.. o kadar da dedim bu seferlik görme diye.. iyi mi oldu şimdi.. bak rezil oldunuz 70 milyon türk milletine.. hayır sanki siz hiç hata yapmıyosunuz.. bi kere de yeşilde geçmez beklerdim.. ne güzel ödeşirdik.. nolurdu yani görmesen..
ipne kelebenk..

32 yorum:

littleiv dedi ki...

ahahah kelebekler

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

ahhahha çogiyi yaaa. sanki bunları yazarak çağdaş ın intikamı alınmış gibi hissettim. çağdaş antalyada bunun gibi yunuslardan birinin ensesinden vurup katlettiği bi çocuk. 17 yaşında.
sen çok yaşa emi:))

not: yeşilde bekleyip ödeşmek, süpermiş:D

Sersang dedi ki...

İntikam soğuk yenen bir yemektir!
Süpermiş valla, kelebenk demek. Ben de kılım bu heriflere ya, böyle bir senaryo aklıma gelmezdi. Brokbek kelebenkleri sizi...

yesari dedi ki...

cincır kullanan yunus timlerinin resimleri düşünce nete ben anlamıştım birşeyler döndüğünü zaten...bizi bilgilendirdiğin ve bu tespitlerini paylaştığın için ne kadar teşekkür etsek sana, ne kadar öpsek azdır...:))

fevkalade olağan dedi ki...

cincır dedin aklıma geldi.. homda cibncırın oturularak gidenini yapmış unicycle mı monocyle mı ne öle bişey.. fantastik bi alet.. bunları niye anlattım şmdi.. hemen söyliyim.. aranızda para toplayıp bana ondan bi tane alsanıza la.. hadi be.. hem sizi de bindirrim..

yesari dedi ki...

sen bi gelsene yamacıma...bak ben sana neler alıcaaam:)))

fevkalade olağan dedi ki...

ama olmaz ki böle.. sürekli bi laf atmalar.. bi tacizler.. şurda namusumuzla iki satır bilog yazamayacak mıyız yeaa..
ehi..

fevkalade olağan dedi ki...

polis çaarırım bak..

yesari dedi ki...

ne bee ne bee...iki satır asılamayacak mıyız be ağzımızın tadıyla...

git yaa

hatta sen dur ben gidiim...bulurum ben rahatsızlık vermeden asılacağım birini...

Sersang dedi ki...

Şimdi bu da mı haram? :)

fevkalade olağan dedi ki...

bak hala okuyo.. laağn..

Sersang dedi ki...

Dur bir de arşive gireyim de tekrar yapayım bari, onlaynım onlayn...

fevkalade olağan dedi ki...

lan çıkkit bak.. yakarım lan bu biloğu.. içindeki onlaynlarla birlikte benzin döker yakarım..

Sersang dedi ki...

İstenmediğim yerde durmam ben zaten; gider ridırdan paşa paşa okurum ki. Buloğa bak hem, pokum gibi, ıyyggg!
Enteldantelin bloğusu da daha güzel, orada onlayn olcam bundan kelli.

Enteldantel! dedi ki...

Yak ulan! Yakmazsan insan değilsin. Gerçi yaksan da insan değilsin sen. Var sende öyle bir insaniyetsizlik.

Sersang dedi ki...

yakamaz ki, yakamaz ki :p

fevkalade olağan dedi ki...

ben de entel in gelmesini bekliyodum.. gör bak nası yakıyorum.. da.. onun butonunu koymamışlar.. ama hemen yetkililere bi mail atıp istekte bulunuyorum.. bekleyin burda taam mı..

Sersang dedi ki...

Ben bekliyorum şahsım adıma; hem cehenneme hazırlık olur. Malum, kul hakkı sebebiyle garantiledik; yazdığımız okuduğumuz hep harammış meğersem!

Enteldantel! dedi ki...

Yetkililer de Cahit mail atsa da yetkimizi kullansak diye bekliyorlardı zaten. Hadi at at, sevinsin fakirler.

Sersang dedi ki...

İstersen brokbek kelebenklerini çağır da bizi zorla attır, ne dersin?

fevkalade olağan dedi ki...

yetkilerden az önce aldığım maili sizinle paylaşıyorum..

Sunday, September 27, 2009 1:33 AM

From:
"bloggerın en baba yetkilisi" noreply@blogger.com>
Add sender to Contacts
To:
"fevkalade olağan" xxxxxxxx@yahoo.com>

subject: re:bilader bi ricam olcaktı

sevgili cahit,
sayfanı ilgiyle takip ediyorum. o mevzu hakkında da bi bilgim var. ama bence iki lavuk için canım biloğu yakmaya değmez. siktiret allahlarından bulsun ibibikler.

saygılar hörmetler..

Enteldantel! dedi ki...

ahauhauhauahuaauhaah

Saygılar bilom.

Sersang dedi ki...

Hemen bu belgeyle mahkemeye başvurup senin bilog dahil tüm bilogları kapattırıyorum. Arada benimkisi yanmasın diye de wordpress'e geçiş yapıyorum. En baba yetkili demek ha, bize ha, lavuk haaa? Nerde benim ak-47'im? Bireysel silahlanmaya evet diyecek hale getirdiniz layn beni, tararım, yakarım uleyyynnn...

fevkalade olağan dedi ki...

İstersen brokbek kelebenklerini çağır da beraber tarayın, ne dersin?

ehi..

Enteldantel! dedi ki...

Ben bilomun şu yaratıcılığının üstüne lavukluğu ve ibibikliği kabul ediyorum Sersang bacım ya da biraderim. Şapkamı bile çıkardım az önce.

fevkalade olağan dedi ki...

teşekkürler bilom.. hak yolu bulacağını biliyodum. geh sarılıyım bi.. darısı sersangların da başına..

Sersang dedi ki...

İtiraf edeyim ki ben de pc başında koptum o mail şeysini okuyunca. Ancak "erkek"liğe pok sürmeyelim diye tararım felan dedim ki sonradan çok pişman oldum, için için üzüldüm. Ben ki senin bilogda okuyup aydınlanmış, bireysel silahlanmaya hayır demiştim. Çok utanıyorum, saygılar!
Üstteki vurguya dikkat; "sersang is a male" :)

Bilog sahibine not: Bırakır mıyım bu biloğu okumayı ben öyle iki höt git'e? İnadına onlayn ;)

fevkalade olağan dedi ki...

negzel mutlu son.. birazdan gökten üç elma düşecek.. onları alıp yiyoruz tamam mı.. elmaları yememizin akabinde muradıma tam manasıyla ermiş olucaz.. sonra da birileri kerevetine çıkcak.. artık ne demekse..

Sersang dedi ki...

Ahh kafam! Elma gemiş yupieslen, sender cahit yazıyor. Afiyetlen yiyorum; geceniz iyi olsun!

Enteldantel! dedi ki...

Yalnız şeyi atlamayalım, Sersang biraderin aydınlandığı blog benimki yani. Orası karışmasın.

fevkalade olağan dedi ki...

ne var yani.. benimkinde de kafasına elma düştü ama ben bunu fesatlık mevzusu etmiyorum..

ekipler amiri dedi ki...

hmmmm