Pazartesi, Eylül 28

güzelleme..

- sence ben güzel miyim..

bence güzel sensin..

- o ne demek..

güzel bi çeşit toplumsal uzlaşı.. zamana yere göre değişip duruyor.. afrikada boynu en uzun olan en güzel oluyomuş.. bundan yüz yıl önce tombik hatunlar daha güzel kabul ediliyomuş.. zayıflara marazlı gözüyle bakıyolarmış..

- soruma cevap vermekten kaçıyosun..

cevap verdim.. bence güzel sensin..

- benim güzel olduğumu söyleyemiyorsun..

daha güzelini söylüyorum.. bence güzel sensin.. ben güzellik algımı diğerlerinin kabullerinden kurtatıp sana endekslemekten bahsediyorum.. güzelle arana bi eşittir koyuyorum.. geri kalan her şeyin güzelliğini sen cinsinden ifade ediyorum.. misal şu yavru kedi sen bölü yirmi kadar güzel.. seni güzellik çan eğrimin zirvesine yerleştirdim..

- ben yaptım oldu deyince oluyo mu..

ben yapmasam benim yerime başkası yapacak.. boynumu büküp herkesin güzel dediğini kabul etsem daha mı iyi.. hem tarafsız olmak gibi bi kaygım da yok.. güzellik yarışması jürisi değilim.. en güzel güzel benim güzelim desem kim hayır değil diyebilir.. dese bile beni ikna etmek için diğerlerinin düşüncelerinden başka nesi var ortaya koyacak..

- ben bi tek sana mı güzelim yani..

bi tek bana güzel olmak sana yetmez mi..

- ama bunu söyleyemiyorsun bile..

sadece iddialı olmak istemyorum.. senin dünyalar güzeli olduğunu söylesem mesela yalan söylemiş olurum.. ama şunu söyleyebilirim.. sen benim dünyamın güzelisin..

- senin dünyan..

küçümsüyorsun..

- hayır ama neden herkes gibi çok güzelsin diyemiyosun.. ne var bunda..

sana verdiğim şey istediğin şeyden çok daha değerli..

- bana sadece güzel olduğumu söyler misin..

hayır..

- sen beni hiç güzel bulmuyosun..

öaah.. evet.. çirkinsin..

- ama demiştin ki..

unut..

- pisliksin.. nefret ediyorum senden..

ben de..

- benden mi..

ikimizden de..

19 yorum:

Aslı dedi ki...

Bu lafın üzerine bu kadar anlamadan uzatıyorsa konuyu bir insan, koşarak uzaklaşmak lazım yanından.

Sersang dedi ki...

Ahh kadınlar!
Duymak istediklerinden başkası tatmin etmez ki zaten; sen ne dersen de boş!

littleiv dedi ki...

son zamanlarda bloglar arasında okuduğum en güzel yazı.

yesari dedi ki...

sen kimsin ve fevkiye ne yaptın???

dur dur..

burası neresi??

bi de;

ben güzel miyim???

bana baaak...bunları kime söylediyseeeennn...Allah reva görmemiş iştee...mustahak sana böle aptalıı mustahaakkk...

grrrrr...çok sinirlendimmm...

yesari dedi ki...

sen kimsin ve fevkiye ne yaptın???

dur dur..

burası neresi??

bi de;

ben güzel miyim???

bana baaak...bunları kime söylediyseeeennn...Allah reva görmemiş iştee...mustahak sana böle aptalıı mustahaakkk...

grrrrr...çok sinirlendimmm...

yesari dedi ki...

sen kimsin ve fevkiye ne yaptın???

dur dur..

burası neresi??

bi de;

ben güzel miyim???

bana baaak...bunları kime söylediyseeeennn...Allah reva görmemiş iştee...mustahak sana böle aptalıı mustahaakkk...

grrrrr...çok sinirlendimmm...

İrma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
İrma dedi ki...

ne oluyo orda ???
dağılın uleeeyn.... !
....

:D

fevkalade olağan dedi ki...

yesari haketten baya bi sinir yapmış.. o ne la üç tane yorum birden..

bi de bu kounşmadaki aptal olan kişi erkek bence.. kolayından isteneni verse hiç bi sorun olmıycak.. ama rahat durmaz ki.. illa bi bigiçlik yapıcak.. sanki feylesof tohumu dangalak..

Enteldantel! dedi ki...

-Sence bu yazı güzel mi?
-Bence güzel bu yazı.
-O ne demek?

bikbikbik.. Gerisi de işte senin yazdığın gibi bilom. Uğraşamicam şimdi uyarlamaya filan. Zaten hastayım ve bu senin sikinde bile değil göt!

fevkalade olağan dedi ki...

bence sen hasta değilsin bilom.. hasta sensin.. ehi.. bi de geçmiş olsun..

rahat-sız hatun dedi ki...

Özdemir asaf ın "sana güzel diyorlar, sakın olma." sözünü hatırlattı.

güzel bi yazı değil, yazı güzel.( şeyapım dedim hani senin yaptığından.olmadı evet)

daha fazla saçmalamadan gideyim.neyse iygünner.

kaba şimşek dedi ki...

bak şunu da arada kullanmayı dene bro: "?" lsdfjklsdfkjlsd

ne demiş şey? güzel ne güzel olmuşsun görülmeyi görülmeyi! yani ne diyor? kadın dediğin görmedikçe güzel. adam bağlamayla kuantum fiziği yapmış zamanında uyumayalım! değerlerimize sahip çıkalım!! benim bu konuda söyleyeceklerim bu kadar değil ama ona göre! daha çok konuşurum ben. o zamana kadar siyah zülfün halkalansın örülmeyi öürlmeyi karşim. kib bye

fevkalade olağan dedi ki...

raatsız.. o benim yaptığımdan olanı önce dantel bilom bi daha yaptı.. sonra ben de bi tane daha yaptım.. sora sen de bi daha yapınca tabi follofoş olması normal..

kaba.. o dediğinde haklısın biladerim.. estetik zamana.. mekana.. özlem ve abazanlık düzeyine.. nesnenin erişilebilirliğine.. ve tabi üfleme aletinin gösterdiği promil değerine göre değişen bi tanıma sahip.. tabi bunca değişkenin yanında penelope cruz gibi sabitler devar yani.. demincek milliyetin galerisinden baktım da.. haketten yapan iyi yapmış bilader..

kaba şimşek dedi ki...

sen penelope'ye!!! seeen benim penelopeme DEVAR mı dedin ulan?!!!!! bittin sen!!!!

fevkalade olağan dedi ki...

kaba koş senin penelopeyi milliyette.. ehi..

kaba şimşek dedi ki...

ya o penelope'yi böle alim diyorum, evde dursun, akşamları işten döndüğümde böle sinirli sinirli ispanyolca konuşsun filan... bu şekil hayallerim var. hayallerimi doğan yayın grubunun kirletmesine izin vermem ulan!!!

fevkalade olağan dedi ki...

ya bırak.. gül gibi hatunu mundar ediceksin.. evde dursun ispanyolca konuşsunmuş.. papağan mı besliyosun bilader..

kaba şimşek dedi ki...

yaa tabi sen sadece şovtivide yayınlanan dublajlı filimleri izlediYin için, senlen bu konuyu tartışmam! hayatında sinema mı gördün sanki? alaska frigo ne biliyon mu? hiç istanbul filim festivalinde bulundun mu? yüzün yabancı değil gibi :/ bir kez olsun burnundan usul usul kan geldi mi fransız filimi izlerken? yok!!

e o zaman sen nerden bilcen benim penelopemin sinirli ispanyolcasının ne kadar güzel, ne kadar ulvi, aşk dolu, şehv... şey olduğunu?!! nerden bilecen, de bana?!!!!