Cumartesi, Eylül 5

hatun baskısı..


yok öle bildiğiniz patates baskısı gibi bişey değil bu.. yani hatunu boyayıp kağada yatırma ve bastırma durumları yok (levent kırca olsa buna çok gülerdi.. kulakları çınlasın) şöyle bişey oluyo bu hatun baskısı.. hani mahalle baskısı var ya.. onun bi değişiği.. demincek bişey yazarken aklıma geldi.. yanında hatun olan er kişiye yapılıyor işbu baskı.. yapanlar da her türlü satıcı kısımısı..

örnek bir..
bi parkta bahçede manitaya kolu atmış yürüyosunuz.. önce selpakçı bi bebe geliyor..

* abee.. alsana be.. güzel ablamın hatırı için al beea.. hade beaa..

zor bi durum.. hatun sizin çulsuz veya pinti biri olduğunuzu anlıycak.. ama durun panik yok.. üstesinden gelinir..

* sen benim sevgilime sümüklü mü diyosun lan ibibik.. alırım bak ayamın altına.. sieee..

örnek iki..
hatunla sinemadasınız.. şöle arkadan bi yerlere yerleşip oynayan filme aldırmadan kendi deneysel filminizi çekeceksiniz hesapta.. akıl tam olarak bel altında.. lavuk bi yer gösterici elinde fenerle damlıyor.. sözde yer gösterip cukkayı cebe indirecek..

* bahşişle çalışıyoruz efenim..

haydaa.. versen bi türlü.. vermesen hatuna rezil olucaksn.. tiksinecek senden.. ama tabi ki yine bi çözüm var..

* anladım da.. ben size buraya geliceğime dair bi söz vermemiştim.. ben gelmesem ne alıcaktın.. maaş vermiyolarsa çalışma.. ya da farzet ki ben bugün gelmedim.. ya da hiç doğmadım.. yokum aslında.. nolcaktı o zaman.. ayıp.. vallahi ayıp.. başka bi bahane uydursan inan çıkarıp verirdim ama böle insanı aptal yerine koymayın..

örnek üç..
en beteri de bu.. çiçek satıcıları.. ıyyh..

* yahşıhlı abim.. güzel ablama bi çiçek alsana.. dünyalar güzeli maşallah.. allah ayırmasın abiiim.. hadi be abim..

ahan da damardan girdi şerefsiz.. ne halt edicem şaşırdım.. hatun baskısıa yenik düşemem.. bi yol olmalı..

* ne zaman toplandı o çiçekler.. sera mı onlar.. doğal değil gibi.. bakıyım.. hiç kokmuyo bunlar.. benim dünyalar güzelime bunu mu layık görüyosun sen.. yıkıl karşımdan adi aşşşalık yaratık.. git onları çirkin sevgilileri olan adamlara sat.. defoooğl.. gözüm görmesin..

bütün bu vaziyetlerden işkillnemeyen bi hatunla birlikteyseniz.. sizden iyisi yok.. oldu da işkillendiyse yine sorun yok.. çünkü hatun az biraz maldan anlıyosa sizin ne cevval bi spontan zekaya sahip olduğunuzu görüp çoktan tav olmuştur.. hakket lan olmuş mudur.. olmuştur tabi yeaa..

9 yorum:

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

hahaha sevdim:)

Sersang dedi ki...

Bunun bir de tinerci versiyonu var ki seçenek bırakmıyor etrafta. Hatun sizin ne kadar cesur(ölü-yaralı) olduğunuzu ya da ne kadar korkak(terkedilmiş) olduğunuzu görüyor!

polly dedi ki...

ben direk en başında tavrımı koyuyorum zaten, erkeğe bırakmıyorum kontrolü.. yanaşan çiçekçiye, gelişine -sevmem ben çiçek- diye sertçe hönkürdüm müydü; iş baştan çözülmüş, er kişi de rahatlamış oluyo muhtemelen. ha ben gerçekten çiçek sevmiyorum, ayrı.. ama adamın biri burnuma yolda köpek yavrusu dayasa ve aynı baskıyı o alanda kurmayı denese, kesin başarılı olur... çiçekçiyi savuşturmadaki dominant tavrımı, "o köpeği istiyorum hulusi!!!!" tavrına dönüştürdüğümü düşünsene.. allahtan hiç yaşanmamış kabuslar bunlar..
ben de dolmuş da taşmışım konuyla ilgili yaw, şeldir şeldir yazdım vesselam :D

potatiumk dedi ki...

almayınca tükürüyorlar bir de. eşşoğlueşekler.

fevkalade olağan dedi ki...

tinerci mevzusu sakat işte.. yani hiç öle aslan yürekli rişarlık yapmaya gerek yok.. çook eski bi danimarka atasözü der ki.. ölü adamın manitası olmaz.. atasözü der demek de çok saçma oldu..

burdan pollynin nezdinde tüm çiçekçi kovalayan hatunları tebrik ediyorum.. şu an ayaktayım ve alkışlıyorum.. bunu biliyor muydun..

tükürdüklerini bilmiyorum ama beddua ediyolar.. genelde dilenciler yapıyo bunu.. ama ben hak veriyorum kendilerine.. öncesinde para alıcak diye o kadar dua etmiş.. bi nevi evvelki iyi dileklerini bedduayla nötrlüyo.. geri almak hakkıdır..

yesari dedi ki...

bir de "hatun açılımı" bekliyoruz artık...bunun tadı damağımızda kaldı...:))

polly dedi ki...

ahahaha, mercü cicim :D
yine olsun yine yaparım, alkışlarla yaşıyorum keza :D

polly dedi ki...

sana mim yaptım :)

http://mutevelliheyeti.blogspot.com/2009/09/sana-mim-yaptm.html

fevkalade olağan dedi ki...

yesü.. o mevzuda yardımcı olamıycam.. hatunlar kendileri açılsın mümkünse.. kurda sormuşlar ensen neden kalın diye.. o da cevap vermemiştir bence.. kurt konuşur mu la.. ne manyak insanlar var.. kurda soru soruyolar.. kurt gördün müydü kaçıcan bilader.. oturup muhabbet edilcek bi tıynette değil çünkü kendisi..

polly.. sana kendi mekanında cevap verdim.. ordan şeyedersin..