Cumartesi, Ekim 24

aşkın @ hali..




seni ilk gördüğüm günü hatırlıyorum.. üzerinde o çok yakışan pembe puantiyeli avatarın vardı.. bi sitede kendi halinde biloglar yazarken bi anda beni kendine çektin.. daha o ilk görüşte vuruldum sana.. uzun süre gizli gizi takip ettim.. yazdığın yorumları defalarca okudum.. ezberledim adeta.. sonra gönderdiğin postlara yorumlar yazmaya başladım.. ilk başlarda kıl oldun bana.. sonra ısındın.. ne de olsa en dandirik yazılarına bile gözümü kırpmadan yağdırıyordum itifatlarımı..

sonra o ilk mail.. bütün cesaretimi toplayıp sana o ilk maili gönderdiğim gün kalbim duracak gibi oldu.. metni yazıp göndere tıkladığımda içimde fırtınalar kopuyodu.. sonra bekledim.. bekledim.. bekledim.. tam dört gün sonra cevap geldi.. inbox ımda nickini gördüğümde dünyalar benim olmuştu.. artık biz olmuştuk ve nurtopu gibi iletişimimiz vardı.. kalbimin ritmini düzene sokup maili açtığımda benim türlü komiklikler barındıran boyun kadar yazdığım mailime hımm tşk lol gibi tırt bi cevapla karşılk verdiğini gördüm.. o kadar mesuttum ki..

sonrası daha hızlı gelişti.. ardı ardına yazılan mailler.. devam eden yorumlaşmalar.. msn alışverişi.. internetin kuytularında yiyişmeler.. sabahlara kadar süren flörtöz muhabbetler.. bilogtan biloğa oynadığımız kovalambaç saklambaç birdirbir ve uzun eşek oyunları.. allahım bir rüyada gibiydim.. ruh ikizimi öteki yarımı dünyanın en mükemmel kadınını bulmuştum ve bunun için götümü sandalyeden kaldırmama bile gerek kalmamıştı.. ne olur bitmesindi bu rüya.. sonunda evlilik olsundu.. ne olurdu allahım bi beş dakka daha uyusaydım..

lakin örümcek kılıklı kader ağlarını çoktan örmüştü.. bana "ii geceler bebeem.. çok uykum geldi.. yatorum ben.. mucks.." yazıp gittiğin bir gecenin sabahında uyandım ve ilk iş olarak kompütürümün pavyon ışıklı açma düğmesine bastım.. inboxımda biloğuna yorum yazıldığını gösteren 83 gönderi olduğunu gördüm.. heyecanla sayfanı açtığımda site komple başıma yıkıldı.. bir başka blogcanla sabaha kadar fingirdeşmiştin.. bu gerçek olamazdı.. bunu bana yapmış olamazdın.. o an binlerce dolar saydığım kompütürümü pencereden atmak istedim.. sonra hala taksitlerini ödediğimi hatırlayıp vazgeçtim.. onun yerine siteden rasgele bi biloğa tıkladım.. karşıma çıkan ilk karşı cinsimi takibe atıp ona aşık oldum..

mutluyum huzurluyum.. allah belanı versin..

7 yorum:

devenin_bale_papucu dedi ki...

ve bu böyle devam edip gitti (gidecek )...çivi çiviyi sökecek mi senden öğrenecez bizde (tabi devamını yazarsan)

Dr.Ceykıl dedi ki...

bir başka "bence verir" macerası daha hazin bir sonla bitti. mutlu sonlar zaten sadece türk filmlerinde var, evet.

kIrmIzILI dedi ki...

sanal alem yalan alem,ama gerçeğinin de bi farkı yok,geçen sene benden hoşlandığını düşündüğüm birisi en yakın arkadaşıma da hoşlanmış gibi davrandı ve sonrası malum,hazin son...

Mademoiselle Coco dedi ki...

Acil dışarı çıkman lazım, şu anda, koşarak, uçarak lütfen.

Dr. Ceykıl, "belki verir" yorumu ile extra testesteron seviyesi tespit edilmiştir. Lakin korkmayınız, tedavisi kolaydır, aynı reçete sizin için de geçerlidir.

fevkalade olağan dedi ki...

bu seferlik yorumlarınıza cevap vermesem nası olur.. olur olur.. iyi olur.. ya da siz bir birinize cevap versenize bi kere de.. her şeye de ben yetişemem ki.. hayret bişi yeaa..

devenin_bale_papucu dedi ki...

hiçç sakıncası yok...

T.İ. dedi ki...

Naçizane tavsiyem böyle durumlarda hiç duygusallaşmamak. Önündeki maçlara bakmak. Hele ki İnternet ortamında işler biraz daha karışık. Zaten kadına dönük olan ibre hepten o tarafa kayıyor. Benim "internet politikam, "asla ilk hamleyi sen yapma!". Yapınca, hiç öyle olmadığı halde, sanki avcıymışsın gibi davranılıyor. Yurdumuz kadınlarının çoğu hastalıklı bakış açılarıyla normal hayatta flört etmeye "fingirdeşmek" olarak baktıkları için, ki fingirdeşmenin niçin negatif bir anlamı var onu da anlamış değilim ya. İnternet ortamında büyük bir stres boşalması yaşıyorlar. Egolarını tatmin ediyorlar. Egolarını tatmin ediyorlar deyince de ayrı bir yüzeysel bakış açısı gibi oluyor ama neyse... Benim de peşimde normalde kimse olmasa ve öyle bir yere ışınlasam ki kendimi bütün karşı cins önümde sıraya girse, hiç düşünmeden giderim oraya. Kadınların yaptığı da bu biraz. Haklılar yani. Üstüen düşmek tamamen yanlış politika bence. Yani haketmeyenin üstüne düşmek.

Neler yazdım ya. okuyamadan basıyorum send'e dağıttım konuyu çünkü.

Sözünözü, canını sıktığına değmez bence.