Cumartesi, Ekim 10

boyfriend jeans..

şu kot pantul tasarımcıları kendini ne sanıyo.. nasıl bu denli bi güvene sahipler hiç anlamıyorum.. lavuklar alenen kudretlerini üzerimizde test ediyolar ve her seferinde haklı çıkıyolar.. çıldırmamak elde değil..

normal bi insan solmuş rengi atmış götü dizi çıkmış bi pantulu giymez.. bal gibi güle oynaya giydirdiler.. yırtık bi pantulumuz olsa ya yamarız ya da temizlikte boyada badana falan giyeriz.. bunlar yırtıp öle sattı.. biz de giydik.. evvelce pantul belimizden düşünce rahatsız olur.. kemeri bi iki delik sıkar yukarı çekerdik.. ondan da vaz geçirildik.. hatta biraz daha düşsün diye aşşalara itekledik.. bunu da yaptılar..

en son bu boyfriend mevzusu çıkınca iyice tepem attı.. şimdiye kadarbükemediğin bileği öper başına korsun dedim ses etmedim.. buraya kadarmış.. sabrın sonu selamet olduğu gibi cinnet de olabiliyormuş okur.. lan allaşkına bi bakın.. bunun neresi estetik.. ablam paçaları sıvamış abdest almaya gidiyo gibi.. yapmayın etmeyin bacılar.. aklınızı başınıza devşirin.. bu oyuna gelmeyin.. az biraz anarşit olun lan.. ne öle moda diye her dayatılan da benimsenmez ki.. kendinizi düşünmüyosanız beni düşünün.. lan o kadar da hatırım yok mu..

kotçular.. durun az.. bunca yıl siz giydirdiniz.. geydirme sırası şimdi bende.. size de iki çift lafım var.. gücünüz kadınlara mı yetiyo lan sizin.. tipitoşlar.. delikanlıysanız.. büzüğünüze güveniyosanız.. erkekler için de girlfriend jeans yapsanıza.. hee noldu.. biliyosunuz tabi satamıycanızı.. yemedi di mi..

gözünü sevdiğimin homofobisi.. sen de olmasan bu kotçuların elinde şebek olcaz valleyi billeyi..

12 yorum:

copolitik dedi ki...

haklısın gerçekten berbat görünüyo

fevkalade olağan dedi ki...

sen de haklısın.. yani bence de haklıyım yani.. eöö.. ne dedim lan ben.. aslında bu cevabı yazdım ama göndermesem iyi olucak.. henüz kimse görmedi.. fakat inadına göndericem. bu da bana ders olsun..

potatiumk dedi ki...

hayatını kot satarak kazanan bir babam var ve resmen yediğim lokmanın haram olduğunu düşünüyorum sayın olağan bey. zira dediğiniz gibi kıç çatalı görmekten, yahut çirkin görünüşlü taşlı cepli vs kotlar içinde yaşamaktan ebem şey oldu. halbuki 90lardaki kotlar ne güzeldi, beli yüksek yüksekti, göt görmüyorduk hiç.

ama "burası istanbul" ya, giyin giydirin aq. pis kotçular.

fevkalade olağan dedi ki...

işte göt görmediği güzel günleri özlemle yad eden tam bi beyefendi kişisi.. aynı ben.. ben de domalık bi çatal görünce kafamı başka tarafa çeviriyorum.. yeminlen bak..

winston wolf dedi ki...

bir kere sol baştan üçüncü ya da sağ baştan birinci kombinasyon dışındakiler harika.
böle bi rahatlık, böle bir salaşlık , böle bir özgüven akıyo kıvrılan paçalardan.

gerçi yakışan yakışmayan herkeslerin giymesine uyuzum.şimdi böghhh gelir, kusmaklar gelir sokaklarda bunlardan görmekten.

fevkalade olağan dedi ki...

yazık.. şurda size kıyağın allahını yapıyorum.. erkek gözüylen bi değerlendirme sunuyorum.. siz hala bildiğinizi okuyosunuz.. hiç hatırım neyim de yokmuş bu arada..bi seçim yap winston..

kotçular mı.. ben mi..

winston wolf dedi ki...

fevkiciğim;
hatırın için çiğ tavık değil, çiğ insan bile eti yerim yeri gelir.
velhasıl ille de sen, ille de sen.
takke düştü ama kel görünmedi ,ben bunun derdindeyim şu an :)

fevkalade olağan dedi ki...

canım yeaa.. doğru yolu bulacağını biliyodum.. inanmıştım.. bi an bile şüphe duymadım.. ya tamam az bi duydum ama.. o kadarı saylanmaz bence..

Enteldantel! dedi ki...

ahauhauhauhauha

Bilom büyük geçmiş olsun. Az daha kuru iftiraya gidecektin. ancak ayrıca da senin ben bağını bostanını sikiyim göt! Beni de yalan ettin durduk yere.

fevkalade olağan dedi ki...

asıl ben senin tacını tahtını hatta bahtını sikiyim lan.. bunların hepsi sein bok yemen.. ben mutlu huzurlu evimde oturup nakış işliyodum.. ipne..

Enteldantel! dedi ki...

Ya n'apsaydım bilom. Bu hırsızlığa, bu korsancılığa, bu elalemin sikiyle gerdeğe girmekçiliğe göz mü yumsaydım. Ne yaptıysam edebi kariyerimiz için yaptım. Ama sen boka sardın her şeyi. Orası biraz şey oldu.

kaba şimşek dedi ki...

lavaboda ayak yıkayanlar için güzel bence bu kotlar.