Cuma, Ekim 2

çok mu beklettim..

selam..
bak ben geldim.. hayatında başına gelen en güzel şey.. çıkaramadın mı beni.. nasıl olur.. peki ben hatırlatayım..

hımm.. bak mesela beşinci yaş gününde teyzenin aldığı lahana bebeğe benden bahsetmiştin..

- ağlama kızım.. baban işten gelice bizi lunaparka götürcek.. atlı karıncalara bindircek.. ağlama tamam mı.. hadi uyu şimdi.. eğğ eğ eğğ eğ..

dördüncü sınıfta durmadan saçını çeken çocuğu benimle karıştırdığını da mı hatırlamıyosun.. hani şu mektup yazıp hiç cevap alamadığın sümüklü.. neydi onun adı.. babasının tayini çıkınca ankaraya taşınmışlardı..

daha komiği de var.. ortaokuldaki matematik öğretmeninin ben olduğumu sanmıştın.. dur bakayım.. yazdığın o şiiri hatırlıyorum biraz.. şimdi komik gelicek sana.. bak şöle başlıyodu..

başımı kaldırıp bakabilsem bi kere..
anlatsa mahçup bakışlarım..
dilimin anlatamadığını..

sonra o lisedeki amerikan tıraşlı lavuk.. hala nasıl olup da fenerbahçeyi senden çok seven biriyle beni karıştırabildiğini anlamış değilim.. zaten senden önce nalana çıkma teklif etmişti.. neyse ki hatanı çabuk farkettin..

ama şu üniversitedeki sevgilinle üç yıl boyunca yaşadığın ilişkiyi anlamam mümkün değil.. onun ben olmadığını anlaman için illaki terkedilmen gerekiyodu sanki.. üç yıl yahu.. üç koca yıl.. nasıl farketmezsin..

aslında çok kereler gördün beni.. genellikle gözlerini kapatıp elini bacaklarının arasına götürdüğün zamanlarda çıkardım karşına.. ha bak bi keresinde.. hani mezun olduktan sonra hemen evlenen akadaşının nikahında.. kendini o masada beyaz gelinliğin içinde hayal etmiştin.. kalbin pıt pıt atarken gülümseyerek "evet" dediğinde baktığın yüz benim yüzümdü.. hiç mi hatırlamıyosun..

herneyse.. sanırım çok beklettim.. ama bak işte geldim ve yanındayım.. bu kadar geç kaldığım için çok özür dilerim.. beni affedebilecek misin..

not.. bu yazı böyle bitmiyodu ya.. neyse..

10 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

sanki biraz daha sürsün istedim yazı.böyle doymadım gibi. bi de sonu değiştirilmeseymiş keşke.

sonuç: yarım kaldığını hissetsem de cizel olmuş. Tv de program sunan ablalar edasıyla söylüyorum yüreğine, kelimelerine sağlık(kelimenin sağlığı nası oluyosa).

esenliklen.

fevkalade olağan dedi ki...

saolasın.. senin de yorumun yazı karakterin noktalama işaretlerin falan dert görmesin.. allah uzun cümleler versin.. hayırlısıylan..

bi de.. bu halini beğendiysen emin ol sonunun değiştirilmesi iyi olmuş..

yesari dedi ki...

sürpriz bi yazı...benim de yazdığım bi yazı vardı bak o geldi aklıma...ben de sana yazmıştım...:))) bulursam yayınlarım...

kaba şimşek dedi ki...

oha resmen EROTİK! blogger çoluğa çocuğa göre bir yer deYil malesef artık :/

fevkalade olağan dedi ki...

bu da bişey mi.. sen milletin yazdıklarını bi gör.. ağazdan öpüşmeli şeyler yazanlar bile var la..

potatiumk dedi ki...

kendimi hiç beyaz bir gelinlik içinde düşünmemiştim, bana bu hissi de yaşattığınız için sağolun bayım.

fevkalade olağan dedi ki...

swatta mı fizibilitede mi artık bilemedim ama.. bi yerde büyük bi yannış yaptım.. hedef kitlemi revize etmem şart oldu.. okur pirofilini ganyan bayii düzeyinden alıp solaryum düzeyine taşımam lazım.. be ne la.. hep sap..

kaba şimşek dedi ki...

yarın ankara mı koşuyodu la?

fevkalade olağan dedi ki...

ıyyh.. atçı.. hiç uğraşamam.. zaten niveyağ lip keyrimi sürüp yatıcam.. sora öpüşmekten hıtır hıtır çatlıyo cağnım dudaklar..

kaba şimşek dedi ki...

kalbimi kırıyosun dostum! haftasonu biYenali gezmiş binsan var karşında. izlenimlerimi üşenmez yazabilirsem çok utanacaksın!