Pazartesi, Ekim 19

kadın hastalıkları..

oooh canıma değsin.. nası da kandırdım sizi.. başlıktaki bilgiye bakıp bu yazıda vajina ve havalisine musallat olan illetlerden bahsedeceğimi sanıyosanız -ki sanmıyosanız fena göt olucam- yine yanıldınız.. ah sevgili okuyucularım.. sizin piskolocinizi mıncıklamak nasıl haz veriyor bana anlatamam.. ne dedik.. bu kadın hastalıkları farklı.. her kadında rastlanmaz bunlara ama erkeklerde hemen hiç görülmediği için gönül rahatlığıyla kadın hastalığı olarak tanımlayabiliriz.. evet hep birlikte yaparız bunu..

giriş mahiyetinde bi kaç laf daha edicektim ama baktım iş uzayacak millet daha uzaktan görünce korkup okumaktan vaz geçecek.. burda kesip ilk hastalığa hep birlikte göz atalım mı.. evet hep birlikte yapalım bunu..

temizlik hastalığı..

temizlik pek tabi olmazsa olmaz bi gereklilik.. şimdi girişe bunu neden yazdım.. çünki bi kaç ipne çıkıp bana pis herif sen ne anlarsın gibisinden çemkirebilir.. bunu yapabilecek potansiyeli görebildiğim bi hayli insan tanıyorum.. arkamı sağlama aldım.. devam edelim.. evet hep birlikte öeaaah..
bu kadın kısmısının bazısı vileda kovasındaki suyu kaçırmadık delik bırakmıyor azizim.. eline bir bez parçası alır almaz hulkumsu bi gulyabaniye dönüşüp siliyor.. ovuyor.. toz alıyor.. parlatıyor.. durmak nedir bilmiyor.. misal bu sabah mutfak camından dışarıya doğru duman üflerken alt kat komşumuz ilişti gözüme.. kadın o meşhur civciv sarısı bezlerden almış eline.. ve tabi gözü dönmüş.. kendinden geçmiş bi halde.. ne yaptığının çok da farkında olmadan.. çatıdan aşağıya inen pilastik yağmur tahliye borusunu siliyordu.. önce bi gözlerime inanamadım.. idrak yetim böyle bi sınava hazır değildi.. uyum sağlamak biraz zaman aldı.. bi daha bi daha baktım.. hatta bakakaldım.. bu şaşkınlık uzunca bi süre devam etmiş olacak ki sigaranın yarısı içilmeden kül olmuş.. kadın harbiden bina dışından geçen gri boruyu siliyor.. pes yahu pes.. billahi yazık.. böylelerinin eline bez vermiyceksin bilader.. o boruya yaptıklarını gördükten sonra evin içinin nasıl olabileceğini düşündüm.. kocası olacak biçarenin yerine kendimi koydum.. irkildim.. sigarayı yan apartmanın çatısına fıydırdığım gibi içeri girip kanepenin arkasına saklandım.. erkek doğup bu gibi bi hastalık riskinden muaf olduğumu düşünüp şükrettim..

örtü hastalığı..

anlamsızlıklar komedyasının ikinci perdesi.. örtme eyleminin amacı nedir kardeş.. -kendin sor kendin cevapla mode on- ilk aklıma gelen soğuktan koruma.. şarkısı bile var.. üşüdüm üstümü örtsene anne deyu.. ikincisi saklamak.. ipne gibi kıvırtan sihirbaz milleti pek bi sever bu işi.. kaybetmek istediği şeyin üstünü örter felam feşmekan.. bu yolla gizem katar mevzuya.. üçüncü amaç.. korumak olabilir.. dış etkenlerden zarar görmesin diye arabanın falan üstünü örter bazısı.. güneş geçmesin diye kafasını örter.. biri gelip parmaklamasın diye götünü örter.. örter de örter.. düşünüyorum başka bi sebep var mı diye.. ama aklıma gelmiyor.. pekala.. bir televizyon neden örtülür bilader.. -kendin sor kendin cevapla mode off- üşüyo mu bu alet.. biri götünü mü parmaklıyo.. ya da birinden mi saklıyoruz koca zamazingoyu.. sadece televizyonla kalsa belki ses çıkarmayabilirdim ama.. telefon.. buzdolabı. çamaşır makinası.. ayakkabılık ve hatta tüp.. evet yannış okumadınız tüp.. şu fani gözlerle bunu da gördüm ya artık kesin açık gitmeyecekler.. ve bundan sonra göreceğim şeylerden hiçbiri beni şaşırtamayacak anlıyo musun burcu.. allahım nası o ana geri döndüm birden.. nası canlı o resim gözlerimin önünde.. bildiğin gri yaldızlı boyalı enine dolgun bi tüp.. ama pelerin giydirilmiş.. boyun kısmından don lastiğiyle büzülmüş bi pelerin bu.. sanki tüp değil de bir süper kahraman.. öyle karizmatik bi duruşu var.. tek kusur pelerinin uçlarındaki dantel işlemeler.. o biraz dağıtıyor süper kahraman imajını.. komik gerçekten.. gülüyorum.. ama o örtüyle gurur duyan bir kadın olduğunu bilmek de bi o kadar acıklı bi hikaye.. bi insan kendine bu eziyeti neden çektirir.. anlamak mümkin değil.. allah acil şifalar versin.. çok acı cok..

yazının sonunda bi kez daha erkek olduğum için şükretmek istiyorum.. bir penisim olduğu için hiç bu kadar mutlu olmamıştım.. dur açıp bi daha bakıyım.. yinir lan bu..

not.. resimde gördüğünüz şey bi çizgi filim karakteri değil.. bildiğin tüp.. elpici tübü..


13 yorum:

betüsens dedi ki...

bu bahsettiğin örtülerin damacayana giydirileninden de var. bu gözler de onu gördü. nedir bu damacanın insanlardan çektiği değil mi ama:)))

fevkalade olağan dedi ki...

hayır bi de hiç düşünmeden allı güllü şeyler örtüyolar.. damacanayı bilmem ama bence tüp erkektir yani.. sen dantelli çiçekli şeyler giydirirsen olmaz.. onun da bi onuru bişeyi var.. ha giydir adam gibi bi takım elbise.. o olur bak.

yesari dedi ki...

ehuheueheueheue..tahliye borusunuuuuu mu siliyoooorrr...anammmmmmmm...

temizlikten soğudum...hemcinslerimin hepsinden soğudummmm...

ama empati yapmak gerek...çocukluğuna dönmek gerek...o tahliye borusuyla arasında neler geçtiğini araştırmak gerek...bakmak yetmez görmek gerek:)))

fevkalade olağan dedi ki...

ne yapıcam empati yea.. manyaklan empati mi olur.. töbe allama bulaşır falan.. temizlikten çıldırmış kadın gördün mü ya kaçıcan ya ölü taklidi yapıcan.. başkası kurtarmaz..

Enteldantel! dedi ki...

Turp gibiymişim maşallah bilom.

Sersang dedi ki...

O teyzeyi bir daha görürsen sor, ne içiyorsa kafa yapmak için aynısından ben de istiyorum!

banyosuyu dedi ki...

nie öle dion ki yazık.
hem o örtüyü yapmak için ne kadar uğraşmıştır, emek vermiştir, gözlerinin feri sönmüştür.
hem mesela herşey erkekler için yapılıo aslında.biz camları silmesek, siz camdan dışarı bakarken mis gibi manzarayı seyredin diye
nolur ha nolurr??
nammnkörrlerrr.

potatiumk dedi ki...

bir de eski model kız annelerinin, modernsel kızlarına "ne biçim kadınsın, evde hiç örtü yok." serzenişi vardır sayın olağan abim. tabi sen daha iyi bilirsin, ayrıca evet belki bir vajina görürüm diye girdim siteye; fakat aradığımı bulamadım. ama kim blogdan vajina bulmuş allasen?

fevkalade olağan dedi ki...

bilom bak orda kadın hastalıkları demişim.. sen neden üstüne alındın ki.. ehi..

sersang.. valla bana kalırsa o kafayı çamaşır suyundan aşşasıya yapamazsın..

banyosuyu.. süper bi mahlas yorum uyumu yakalamışsın.. bozma çekiyorum..

pota.. üzüldüm bak şindi.. ama inan olsa öle başkaları gibi kendime saklamazdım.. ayrıca burdan tüm olup da vermeyenlere bi şarkı göndermek istiyorum.. levent yüksel söylüyor.. zalim..senin allahın yok mu..

sinefin dedi ki...

çok genellemece.

fevkalade olağan dedi ki...

"bu kadın hastalıkları farklı.. her kadında rastlanmaz bunlara ama erkeklerde hemen hiç görülmediği için gönül rahatlığıyla kadın hastalığı olarak tanımlayabiliriz.."

demişim orda di mi.. nerenle okuyosun anlamadım ki.. bak nası sinire kestim.. çık dışarı çabuk.. çık..genellemeceymiş.. anadır senin genellemece..

sinefin dedi ki...

tamam haklısın:D

fevkalade olağan dedi ki...

hah şöle yola gel canımı ye.. validanıma da çok selamlar bu arada..