Çarşamba, Ekim 7

korsan taksiye evet..


-İstanbul'da taksiciler, ''Korsan Taksiye Hayır'' demek için 11 Ekim Pazar günü Çağlayan Meydanı'nda miting yapacak.-

mış.. bundan kelli bi süredir sağda solda taksilerin üstünde bi takım kartonlar görüyorum.. ve inanın hiç tasvip etmiyorum.. bakın bunu yazarken bi genel kurmay başkanı.. hadi olmadı onun sözcüsü olsun.. o kıvamda bi ciddiyetteyim.. güleni sikerim durumları yani..

yapmasınlar abijim.. yapıyolarsa da hiç ısrar etmesinler.. ben gelmem.. kılım lan size.. ayrıca her türlü korsan girişime de son derece saygılıyım.. hak hukuk işlerini başkası gözetsin.. şurda üç kuruşun hesabını yapan insancıklarız.. etikmiş betikmiş nemize bizim lan..

ben eskiden çok fakirken.. ehi.. öhhüm.. ben gülebilirim.. siz gülmeyin taam mı.. neyse işte çok fakirken taksiye binmek acayip lüks.. lüksten de öte israf gibi bişeydi.. hatta bi yaşa kadar taksiye binenin gavur olacağını falan düşünüyodum.. çok ihtiyaç olursa ölmeyecek kadar binilir tabi.. o ayrı bişey.. misal sırtına taşıyamayacağın kadar yük yüklenmiş.. misal bilmem kaç kavanoz salça konserve reçel turşu vs.. yerçekimi.. maddenin korunumu kanunu ve bi kas gücü olarak bizzat ben kişisi sabit kaldığı sürece o çuvalımsı leşin kımıldaması ve bi yerden diğerine gitmesi mümkün değil.. işte ancak o zaman taksi tutulabilir.. ya da gece geç bi saat.. toplu taşıma araçları çoktan günlük devir daimini tastamam eylemiş ve huzurlu derin bi uykuya kucak açmış.. ehi.. taam ciddi gülme.. gidilmesi gereken uzun bi yol var.. memleket şartları çetin.. yol uzun.. hayat zor.. ayaklar dermansız.. tayfun taliboğlu bilinç altınan pörtlüyo her zamanki gibi acitasyonun diplerinden kum çıkarıyo.. taksi tutma icazetinin verildiği ikinci durum da bu oluyo.. ama bunda da gündüz tarifesi için pazarlık yapmak şart..

bu ve kısa mesafeye gitmem benzeri türlü çakallıkları sebebiylen taksicileri sevmiyorum.. mecbur kalmadıkça kullanmıyorum.. taksi sarısı renginden tiksiniyorum.. asla ön koltuğa oturmuyorum.. bindiğim zaman gereksiz muhabbet etmiyorum.. paramın üstünü son kuruşuna kadar alıyorum.. koltuk döşemesine yılışkan tatakımı sürüyorum.. cam açıksa kapattırıyorum. kapalıysa açtırıyorum.. saçlarım yağlıysa kafamı cama yaslıyorum.. inerken kapıyı sert kapatıyorum.. hayırlı işler bile demiyorum.. ve hepsine laflar hazırlıyorum..

ayrıca.. 11 ekimde mahalledeki arkadaşlarlan tertip ettiğimiz bi korsan taksiye evet olayımız var.. miting mürüvvetimizde sizleri de aramızda görmekten şeref duyarız..

tarih.. dedik ya lan 11 ekim diye..
saat.. öğlen gibi..
yer.. caminin ordaki çocuk parkı..
not.. cemiyetimiz içkisizdir..

24 yorum:

jewel dedi ki...

çalgılı mı mevlütlü mü? onu belirtmemişin.

fevkalade olağan dedi ki...

organizasyon komitası olarak mevütlü olmasını düşünüyoruz.. ama bi gece önce kadınlara kına var.. orda oynarsınız..

yesari dedi ki...

yok yok..sen bizi orda göz yaşartıcı siz ortasında bırakır, bir korsan taksiye binerek görünürden kaybolursun...o kadar nefret dolu gördüm seniii..

fevkalade olağan dedi ki...

beni çok yannış tanımışsın yesü.. yazık.. bi kere korsan da olsa taksiye binmem.. indirimli akpilim var benim.. dülülüp ettirir geçerim arka beşliye..

yesari dedi ki...

ne yannışşşşşş tanıcamm.gördük siz istanbulluları...insan anasıını babasınıı tanımaz o hengamedee....

fevkalade olağan dedi ki...

çık o şartlanmışlıktan yesü.. gözünü yirim çık.. ben sana bırakıp gitmem demedim.. ben sana korsan taksiylen gitmem dedim.. bak biraz daha zorlarsan adama olamazsın da diycem.. te allam yeaa.. hala hengame diyo..

yesari dedi ki...

hah bi o eksikti...bırakıp git...onu da yapp..tam olsuunnn:((((

fevkalade olağan dedi ki...

öeaah.. tamam yaşamak istemiyosun ama.. git başka bi yoldan intihar et la.. gençliğimi mapuslarda geçirmek istemiyorum..

kaba şimşek dedi ki...

ne yani araban yok mu senin?! n'acayip :/

fevkalade olağan dedi ki...

vaay.. şimdi böle olduk yani.. araban yoksa ben de yokum vaziyetleri.. neyse tanıdığım bildiğim iyi oldu.. pis servet avcısı..

Enteldantel! dedi ki...

Korsan taksi yine iyi. Ben dün korsan minibüse bindim la. Ne olduğumu anlamadan iteklediler beni içeriye. Yanımda Norveç'li bir adam oturuyordu ve bakışlarıyla memleketinin balıklarını en iyi şekilde temsil ediyordu doğrusu. Muavin bir kadın vardı ve ben onun muavin olmasını bile henüz hazmedememişken şoför koltuğuna geçti bu. Heyecan dolu bir yolculuktu gerçekten. İstanbul çok acayip.

Ancak davetine icabet edemeyeceğim. Malum biraz asiyim.

fevkalade olağan dedi ki...

asiyim masiyim diyosun ama hala toplumun dayatması olan bi takım kalıplardan kurtulamamışsın.. günümüz dünyasında kadınlar da erkekler yaptığı her işi yapabiliyor.. kadından korsan olmaz anlayışı ortaçağda kaldı..

ayrıca davetimi geri çektim.. bizim mağallede bu tür seksist tutumlar hiç hoş karşılanmaz.. malum elitiz biraz..

Enteldantel! dedi ki...

Malum biraz da götsün. Onu da atlamamak lazım.

fevkalade olağan dedi ki...

ha bak o mevzuda senin de hakkını yedirtmem.. sen tabi mütevazi bi göt olduğun için kendinden bahsetmiyosun.. ama insanlar nasıl azametli bi göt olduğunu bilsin yani..

kaba şimşek dedi ki...

koşun la kavga var! :/

fevkalade olağan dedi ki...

nerde la hani.. olum ayırsanıza.. nebçim insansıız yea.. su dökün bişey yapın..

yesari dedi ki...

shhh ses çıkarma kaba şimşek...izliyoruz gülüyoruzz...

kaba şimşek dedi ki...

olm nası dövdüyse seni entel, kavganın içinde olduğunu bile fark edemiyon. yazık yaa, kafana mı vurdu hep? :(

fevkalade olağan dedi ki...

laağn.. horoz mu dövüştürüyonuz.. şimdi size de dalarım kavga orjisi yaparız saba sabaa..

o değil de.. şu caponar ilginç mahluklar lan.. adamlar fotoğraf çekmekten arta kalan zamanlarda robot yapıp dövüştürüyo.. kendilerine burdan sevgilerimi gönermek istiyorum.. çekik gözlerinden çok öpüyorum..

Enteldantel! dedi ki...

Kiiiim? Ben mi kavga etmişim. Hayatta da işim olmaz. Bi kere her şeyden önce çok sakin bi insanım, kavga-dövüş hiç bana göre değil.

Hem sonra bilomla ne kavga edicem yea. Biz çözdük o işi. Nihayetinde her şartta ben haklı çıktığım için kavganın lüzumsuz olduğuna karar verdik.

Di mi lan ipne!

fevkalade olağan dedi ki...

yorumu benimle ilgili yapıp.. onayı kaba dan istemen ilginç olmuş.. şaşırtmacacı seniii..

Enteldantel! dedi ki...

Oha, çok pis söz hakkı doğdu. Kaba biraderim, sanığı alabilirsin. Gelini de öpebilirsin. O da bir teknik sonuçta.

fevkalade olağan dedi ki...

hayret bişe yeaa.. bu ne lan.. ortalık fitne fücurdan geçilmiyo.. herkes herkesi herkesle dövüştürme derdinde.. nasıl bi dünya oldu la burası böle.. hep amarikanın oyunları di mi bunlar..

Adsız dedi ki...

hadi opusun barisin bakalim.sizde dagalin arkadaslar yok bisi bi yannis anlasilma olmus.
-abi ne oldu burda?
yok bisi canim hadi mesaj penceresinin onunu kapama ,ust satira gec hadi canim.heh.