Cuma, Ekim 30

nasıl mıyım..



naber.. nasılsın.. nasıl gidiyo.. hayat nasıl.. ne var ne yok..

oldukça sıradan çıtır çerez sorular.. her gün karşılaştığım kişi adedince sorulur bana bunlardan.. ne sıradan.. ne kadar kolay bi soru.. ama benim için hiç öyle değil.. bu sorulardan biriyle karşılaştığımda kitlenip kalıyorum.. nasıl olduğuma dair durup düşünmem gerekiyor.. tuhaf olanı çoğunlukla bir yanıtımın olmaması.. iyi değilim.. kötü de değilim.. yuvarlanıp gitmek suretiyle idare ettiğim bişey de yok.. şükür ya da şikayet etmemi gerektiren belirgin bir sebep de yok.. mutluluktan uçmuyorum.. dünyam başıma yıkılmadı.. kendime yakıştırabildiğim bir niteleme sıfatı bulamıyorum.. evet budur..

nasıl mıyım..
sıfatsızım.. nötrüm.. difoltum..
yeter bilader.. sormayın artık.. durduk yerde hayatı sorgulatmayın.. zaten meyyalim var.. bi de tuz biber ekmeyin nolur.. ya da siz nasılsanız bana da aynısından olsun..

nasıl mıyım..
bu soruda pas hakkımı kullanmak istiyorum.. hangi cevabı versem yannış oluyo sonra.. daha ilk sorudan çuvallıyorum.. evet nedir ikinci soru.. bari o çalıştığım yerden gelsin..

nasıl mıyım..
iyi değilim.. bakın.. beğendiniz mi yaptığınızı.. o kadar kafa yorunca kötü oldum.. dur bi dakka.. demek ki sen sormadan önce iyiydim.. ve farkında değildim.. bu kadar da mal olunmaz ki.. yok canım.. iyi olsam bilirdim heralde.. yani geçmişte iyi olduğum günler olmuştu.. olmuş muydu.. sahi en son ne zaman inanarak ve hissederek iyi olduğumu söyledim..

nasıl mıyım..
küfür mü ediyosun bilader.. dur ama.. ben sana yapacağımı biliyorum.. asıl sen nasılsın..

14 yorum:

Gadno Kopele dedi ki...

gayet iyiyim boyle dene bakalim bir ne olacak. korkma diline yapismaz isini gorur bedava para da istemem bu fikir icin.

fevkalade olağan dedi ki...

isabet oldu o.. para istememen yani.. lan on bin yıllık cevap bu.. bi de para mı vercektim..

yesari dedi ki...

: )))))

yaa yoruma cevabına gülüyorum...bu cevabı veren biri nasıl kitleniyor o soru karşısında ben orda takılıyorum işte...

winston wolf dedi ki...

nasıl gidiyor lan? diye sorsalar daha mı iyi?
düşündüm, aslında daha iyi. ona verilebilecek daha ebeli mebeli cevaplar var.

yok bakacak bir şey dedi ki...

nasıl mıyım sorusuyla gaffuru ve o çizgili pijaması aklıma geldikten sonra haymıyagoyam tepkisi çıktı zihnimden.

fevkalade olağan dedi ki...

yesü.. normalde çok safım ben de mevzu para olunca gözüm açılıyo.. böle fal taşı gibi..

winston.. lanlı lunlu olması mühim değil.. hiç gocundurmaz yani.. zaten asıl fecaat kısmı onun öncesi.. sövsünler nasılsın demesinler..

yok bakacak.. hoşgeldin..

jewel dedi ki...

yav azizim sene beyle noldu yav? niye kaçtır böyle beni de afallatan şeyler yazıp durursun? sorgulama kardeşim bi şeyi de, bırak ne sunuyosa günler sana onu yaşa, dümdüz... düşününce, sorgulayınca, bi de bunu aylaşınca sürüden ayrılınıyo. meczup diye nitelendirenler oluyo maazallah. gendimden biliyom ben.(düşünme diyene bah hele!)

fevkalade olağan dedi ki...

ya cuğılım.. iyisin hoşsun.. doğru da diyosun.. ama görüyosun onlar başlatıyo.. yoksa ben neden durduk yerde nasıl olduğunu kafama takıyım.. sen de gelmiş bana kızıyosun.. tamam ben az biraz terelelliyim bi vakittir.. olabilir.. ama soranların hiç mi suçu yok..

Kare Bisküvi dedi ki...

bence sana birisi nasılsın dediğinde olağanüstü sıradan demelisin.

fevkalade olağan dedi ki...

bak bu iyi bi cevap önerisi işte.. böle önerilerle gelin parası neyse vereyim..

winston wolf dedi ki...

kafam güzelken yorum yazmıcam bi daha.
yarım yamalak okumusum, bi de yorum yazmışım.
katırlar tepsin beni.

kaba şimşek dedi ki...

nasıl mısın? :/

fevkalade olağan dedi ki...

nasılım ama..

kaba şimşek dedi ki...

biraz şeysin sanki :/