Salı, Kasım 10

iyiyim ben böle..

abi şu kız çok tatlı lan.. dizinin dibinde yaşlanırım.. gıkım da çıkmaz..

hakket bilader.. yannız pek hanım hanımcık.. bana uymaz.. ahlaka muğayyir sözleri dilinin ucundan çevir.. onu yap bunu yapma.. başka biri gibi ol.. utangaçlığıyla ayrı uğraş.. lan bölesiyle sevişmeye kıyamaz insan.. yok abi yok.. tamam masum olsun ama bacı muahbbeti de olmasın.. yeterince ilkokul aşkı yaşadım.. kafidir.. iyiyim ben böle..

bu nası.. tam kafa dengi.. erkek gibi karı..

vallaha mı.. lan bu da çok pis sövüyo bilader.. koymadığı tek cümlesi yok.. bu derecesi de çok adi duruyo.. kız kısmısına yakışmıyo.. elinden tutup eşle dostla tanıştırsam keraneden karı çıkardığım için herkes tebrik eder.. yok abi yok.. hem bölesiyle aynı yorganın altına girdin mi kim kimi siker belli olmaz.. bu dünyada namusumuz için yaşıyoruz bi yerde.. eksik olsun.. iyiyim ben böle..

dostum bak buna diycek bişey bulamazsın.. eğitimi kültürü tastamam.. kafası da zeyir gibi.. al bunu.. kaçırma..

iyi diyosun hoş diyosun da.. o beni beğenmez.. edebiyat dedin mi benim tüyler şaha kalkıyo.. en son okuduğum kitap bulaşık makinasının kullanma kılavuzu.. onun da çoğu yerini atlayarak okudum.. şimdi tut ki ecnebi memleket edebiyatlarından mevzuyu açtı.. ne halt edicem.. bi hatun için oturup kitap neyim okuyamam.. zaten öğrencilikten yakamı kurtaramamışım.. bırak allasen.. iyiyim ben böle..

şu nası.. bak ben çok tuttum.. memleket meselelerine duyarlı.. ideolojiyse en kıralı.. tartışmada on melih gökçek gücünde.. hı ne dersin..

bilader dalga mı geçiyon.. ne memleketi.. ne meselesi.. ben hayatımda ilk kez geçen seçimde oy kullandım.. o da pederin emri vakisiyle.. herif zorla seçmen kütüğüne adımı yazdırmış.. dedim etme peder.. senin oğlun başlı başına kütük.. ama dinletemedim.. devletçiliği tuttu mu demirel der.. başka da bişey demez sağolsun.. zaten ilkokulda kızamık olduğumda "okula gitmiycem bebeler daşşak geçiyo.." diye zırladığımda da kulamı çekip.. "sen devlete karşı geliyon lan eşşoğlusu.." dediydi.. deme o ki.. ben istemem böle karı.. onun yerine pederle mutlu mesut yaşarım daha iyi.. iyiyim ben böle..

abi bunu kesin beğeneceksin.. tam ortam kadını.. muhabbet desen muhabbet.. aşk desen aşk.. ihtiras desen o da var.. üçü birarada şeysi gibi.. su kat.. dik kafaya.. sen dinle beni al bunu.. zarar etmezsin..

bilader haklısın da .. onun da sabıka kaydı boyundan büyük.. ömrünün büyük bölümünü abazan gençlere vakfetmiş.. sınır tanımayan sevişme gönüllüsü gibi çalışmış.. az zamanda o kadar sevgili eskitmek için seçmeyici geçirgen olmaklık lazım.. eski sevgili hikayelerine bi başladı mı bitmek bilmez.. benim miğdem kaldırmaz o kadarını bilader.. iyiyim ben böle..

iyi de aslan parçası.. sana karı beğendiremiyoruz.. hayır çok matah bi bok olsan anlıycam da.. neyine güveniyosun bilader.. armudun sapı üzümün çöpü nereye kadar.. badak mı kesildin lan başıma..

o değil de.. hani çekirdeksiz karpuz var ya.. şu balıkların genetikleriylen oynayıp bi de kılçıksız balık yapsalar ne güzel olur lan.. löp löp yutarız.. valla çok üşeniyorum.. ehi..

28 yorum:

fevkalade olağan dedi ki...

o ilk yorumu yazanı döveceğim söylentileri hep yalan.. valla bak.. yok öle bişey.. çekemeynlerin uydurması.. bak mesela ilk yorumu ben yazdım.. dövecek olsam kendimi dövmem lazım di mi.. bence ikna oldunuz..

Enteldantel! dedi ki...

Bilom teknik olarak henüz bu yorumu yazmamış görünüyorsun. Daha yazmadın yani. Hepsi kafanın içinde. Saat 00.03'te yazacaksın sen bunu. Ben biliyorum, hislerim çok kuvvetlidir. Bi de gözlerim çok iyi görür. Yemek yapmayı bildiğimi de söylemeden geçemeyeceğim. Ne lan ne! Taş gibi belgelerim var!!! Nohut yani. Daş gibi olmuş. ehi.

fevkalade olağan dedi ki...

hep o saatleri ileri geri bırkalama enstitüsünün bok yemeleri bunlar.. bi de genetik değiştirme heveslisi zerzevatçıların.. senin nohuta da taş geni koymuşlardır kesin.. amarikanın işi ne.. varsa yoksa ipnelik..

Enteldantel! dedi ki...

Hep benim nohutlarıma yapıyorlar ama :/ Kişisel algılıyorum artık. Bi insanın üstüne bu kadar da gelinmez ki :/

O değil de, ne bu sosyal mesajlar falan bilom? Kolb Amerikalı mı lan yoksa? ahuahaha

fevkalade olağan dedi ki...

yok.. bilmem.. belki.. ölmüşlerinin ruhuna bile sövüyorum adamın ama nereli olduğunu hiç merak etmedim..
sen nohut deyince aklıma amarika geldi işte.. mesela mercimek desen ispanya gelebilirdi.. o zaman çok daha farklı sosyal mesajlar verirdim..

hayat.. karşımıza ne çıkaracağı belli olmuyo..

Enteldantel! dedi ki...

İnsan beyni çok acayip bilom. Sadece %3'ünü %5'ini filan kullanıyormuşuz mesela. O hususta bir ittifaka varılmamış ama ben 3'ün 5'in hesabını yapacak değilim tabi. Mevzunun içine Kolb girince bilimsel bilimsel konuşmak istedim ama ben de bu kadar biliyom işte :/ Maddi durumumuz şey olduğu için okuyamadım da ben :/

fevkalade olağan dedi ki...

hani ilk yorumu yazanı dövmeyeceğime dair bi tahhütüm vardı ya bilom.. işte o garantiyi 2 4 ve 6 ıncı yorumları yazan için veremiyorum.. ha şimdi ben durduk yere neden dellendim.. çünkü buzdağının sadece yüzde 11i görükür bilom.. bunlar hep bilim işte..

Enteldantel! dedi ki...

O buzdağı var ya, hah işte o sana girsin bilom. Teşekkürler. Amin.

fevkalade olağan dedi ki...

görünmeyen kısmı da sana girsin bilom..

bravo yani.. ilkokuldan kalma laf geydirmeleriyle şu cağnım ortamı neye çevirdiğine bi bak.. ayrıca aydaki ağırlığımız dünyadakinin 1/6 sı kadardır.. bak bu da milim..

Enteldantel! dedi ki...

Cağnım ortamının içine sıçtığım için affet bilom. Şu son veriden sonra seninle sidik yarıştıramayacağımı anladım. Nerden biliyorsun bu kadar çok şeyi anlamıyorum ki. Dahi misin nesindir ::

fevkalade olağan dedi ki...

daha neptünün güneş etrafındaki yörüngesini 165 yılda tamaladığından söz edip tüm bu bilmsel verilerin ışığı altında romantik bir akşam yemeğinde nohut pilav yememiş olmanın bünyemde gaz da dahil olmak üzere hiç bir rahatsızlığa neden olmadığını ifade ederek konuyu yeniden üstteki yazıya bağlamak.. uzayınca cümlenin başını unuttum la.. neyse.. götünde çıban çıksın da oturama e mi kolb..

kaba şimşek dedi ki...

karı denmnez terbiyesiz adam!! haMfendi diyceksin! ya da baĞyan. ya da biLader. ya da bişey deme sen yaa iki dakka sus. anlamıyon sen bu KARI kız mevzularından bence. amaaaan boşver hangimiz anlıyoruz ki zaten :/

entel naber yaa? vodka var mı?

fevkalade olağan dedi ki...

yeaa bu da gizli TDK ajanı gibi.. o denmez bu yenmez.. karı deme bayan deme.. ne diyem.. mamut mu.. o da hiç olmaz çünkü kıllı bi fil oluyo kendisi.. bulmacalarda çok çıkar.. yukardan aşşa ombir.. kıllı fil..

kaba şimşek dedi ki...

sonuçta demokrasiye kalpten bağlı, çağdaş, atılgan, savrulgan bir cumhuriyet genciyim. dilimize bu kadar özen göstermemden daha doğal ne olabilir? lütfen :/

Enteldantel! dedi ki...

Seni doğal ortamına salmanın zamanı gelmiş artık Kaba. Ama ondan önce bi Rusya'ya git bence. Valla lan. Git de biraz cumhuriyet çocuğu görsün pis komünistler. Bayram tatilinde git sen git. Çok büyük sevaba girersin olum :/

kaba şimşek dedi ki...

gerek yok bence yææ, yeterince gördüler yıllardır :/

fevkalade olağan dedi ki...

bence de kaba gitsin.. rus kızları gelsin.. rus halkı da dünya gözüyle bi cummuriyet çocuu görsün yani.. yıllardır planlanan mübadeleye bi yerinden başlamak lazım..

kaba şimşek dedi ki...

herkes olduğu yerde kalsın!!!!

tamam şimdi dağılabilirsiniz. bi an şeyoldu sandım :/

Enteldantel! dedi ki...

Valla abicim mübadele filan beni hiç ilgilendirmez. Ben vodkama bakarım her şartta.

fevkalade olağan dedi ki...

huoop.. vodka motka noluyo öle bilader.. alkolsüz kıta sahalığı bi yerde nasıl konuşmaklar bunlar.. çoluk çocuk okuyo amına kodumun biloğunu.. ayıp yani..

kaba şimşek dedi ki...

olm bize bile yetmiyo çoluk çocuğa kalmaz korkma. fireş :/

Enteldantel! dedi ki...

2 dakka susmadınız lan. Dizi izliyorum çekilin bilgisayarın önünden ipneler.

Bilom yazın da çok falan filan olmuş onu da belirteyim.

kaba şimşek dedi ki...

aliye'yi izliyomuş. sus bence la. çok sinirli oluyo aliye izlerken :/

fevkalade olağan dedi ki...

kaba biladerim.. ba şindi.. bu entelşeysi dizi izliyorum falan filan demiş ya.. küllüm yalan o.. orda tavşan gibi oturmuş.. aceba ne cevap yazcaklar diye bekliyo.. ciğerini biliyorum ciğeriniğ..

kaba şimşek dedi ki...

problem mi var ciyerinde? :( duman mı varmış?

Enteldantel! dedi ki...

Davşan gibi oturup bekleyerek izlenmez mi dizi:/

Çok yanlış işler peşindesin bilom!!!! Ünlemlere dikkat.

fevkalade olağan dedi ki...

ciğer komple bitmiş biladerim.. hayatının geri kalanında bisklet pompasına bağlı bi şekilde davşan dizi izleyerek yaşıycak.. bi de ünlüycek böle..

kaba şimşek dedi ki...

davşan dizi uğur getirir derler ama bilemedim ki. işe yarar işşalla :/