Cumartesi, Kasım 7

kısa savaş..

bu işin şakası yok.. zamanın azalıyor.. doktor biraz daha ötelerse kurtaramayabiliriz dedi.. otur çalış işte.. ne var bunda bu kadar mücadele mevzu yapacak.. bi tarafından başlasan emin ol gerisi gelecek.. aslansın ve de kaplansın.. hava da inadına mı bu kadar güzel olur bilader.. bütün kainat aleyhimde ittifak kurmuş.. hayır hayır.. meteorolojik olayların oyununa gelip kararlılığından vazgeçme sakın.. siper et iradeni.. bak orda bi yerlerde mutlaka vardır az biraz irade.. olması lazım.. bilenler her insanda olurmuş diyolar.. sen de insan sayılırsın icabında.. senin de 23 çift kromozomun var.. saymadım ama vardır yani o kadar.. zamanı geri alamıyorsan yapacaklarını ötelecilik anlayışından bi cacık olmadığını hala anlamadın mı..

sen ki en güzel havalarda götünü kaldırıp pencereden bile bakmamış miskinliği dağlardan yüce bir insansın.. şimdi iki güneş açtı diye kendini dışarı mı atacaksın.. nerede kaldı senin kendine hürmetin.. hem kamil de telefonlarına cevap vermedi.. bi bokluklar var ama du bakalım.. altı yıllık uzatmalı ilişkiyi bi çırpıda çöpe atmış olamaz.. e peki sen neden bi daha aramadın.. bari onu ötelemeseydin.. kaç hafta oldu arayalı.. iki mi.. yuh.. lan kamil senin de yatacak yerin olmasın inşallah.. insan bi geri döner.. şu sebepten açmadım falan der.. en azından bu kadarını borçluydun bana.. allahım aklıma mukayyet ol.. tez danışmanıma platonik tripler atıyorum galiba.. yok yok bu gidiş iyi istikamatine değil.. ben çıkıp hava alayım biraz.. yarın var.. yarın da tatil.. yarın çalışırım.. ne güzel bi günmüşsün sen yarın..

ulan istanbulun havası.. hakketten orospuymuşsun..

4 yorum:

Aslı dedi ki...

İstanbul'un havasına sallayışına koptum ya. Tembelim ben demiyor da :))

fevkalade olağan dedi ki...

iftira.. her zaman ve koşulda.. bildiğim bütün lisanlar hal kal ve beden dilleriyle tembel olduğumu ilan ettim.. ediyorum.. üşenmeden yaptığım yegane şey de budur heralde..

Aslı dedi ki...

Geri aldım iftiramı ama ben de aynen sendenim bu arada :)
Yaşasın tembellik!

fevkalade olağan dedi ki...

aslında tembel olmayan insan yok.. farkında olmayan insan var.. kendine yakıştıramayan insan var.. elalem ne derci insan var.. döner var.. tas kebap var.. fırında sütlaç var.. biyroğn..