Salı, Kasım 17

size filim tanıttım.. yiyin gali..



"oyun başladı" 2000 küsür tevellütlü türk alman kırması bi filim.. türü için komedi aksiyon reklam diyebiliriz.. ne sikimtırak bi tür lan bu gibi başkaca şeyler de diyebiliriz tabi.. ama sinema eleştirimemine sövmek yakışmayabilir..

kanka rolünde izlediğimiz ismail yk nın başından geçen tatsız bi olayın anlatıldığı filim sürpriz bir sonla bitiyor.. dur la anlatıyım.. şindi bu kanka parkta serseri serseri dolanıyo taam mı.. karşıdan bi çete geliyo buna dooru böle.. üç kişi.. sonra aralarında bi takım hesap sormalar.. biraz konuşcaz senleler.. noldu lan bizim beste diye hesap sormalar.. haraket çekme haraketin allanı görürsünler.. sonra tavır değiştirip bokunu yiyim ver lan bi besteler.. nolcak la versenler.. koşuşturmalar kovalamalar.. başrol kanka insanının tazıya kesmesi.. it gibi koşmalı kovalamalı bi sahne.. çetenin kankaya yetişemeyip suça yönelmesi.. motor çalması.. sonra beklenen dövüş.. taş sopa ve dahi allah ne verdiyse.. slov moğşın uçan tekmeler.. sonra nereden geldiği belli olmayan yönetmenin araya girmesi ve stop..

oyunculuklarından sıyrılmış rolü yapan oyuncular.. tebrikler öpüşmeler koklaşmalar.. o ara çete rolündeki elemanın ismayile noldu hacı bizim beste işi demesiyle loop a bağlayan hadiseler silsilesi.. hadise demişken.. örovizyonda dördüncülük çok bile ona.. hiç güzel söyleyemedi.. filme dönersek böle ilginç bi kurgu.. bu kadar düzeyli mizah.. bu denli sağlam bi cast.. müzik falan feşmekan işte.. hepsi süperdi.. herkes izlesin.. sonu da tam anlattığım gibi bitiyo.. çok şaşırmayı unutmayın tamam mı..



bunu beğenmeyen bunu da beğenmez.. merak edin diye ters piskoloci yaptım..

7 yorum:

fevkalade olağan dedi ki...

bazı bazı tanıttığım kitapları olsun.. filimleri olsun.. hiç siklemediğiniz hissine kapıldığm oluyor.. olmuyor değil..

bu gereksiz olumsuz eklentiyi yapmak da internet belasına bulaştım beridir var.. oluyor dediğinda normal bi insan bunun olmuyor olmadığını anlar.. fuzuli karakter sarfiyatından başka bişey değil.. bak bu da garip bi tezat oldu.. sanki fuzuli olmayanı varmış gibi..

Enteldantel! dedi ki...

Bence de siklemiyorlar bilom. İnsan değiller. Sen bu okurlarını komple siktiret bence. Sana İsmayılımın kıymetini bilen daha entelektüel bi kitle ayarlayalım.

fevkalade olağan dedi ki...

bak gaz verme.. zaten okurlara kayasım.. kitlere sövesim var.. azmettiricim olursun.. yakma başını..

potatiumk dedi ki...

atilla dorsay bok yesin. ya da yemesn, bize ne ondan. gerçekten bir baş yapıt.

Enteldantel! dedi ki...

Milletin blogunda laf yetiştireceğine git kendininkine bir bak Potati öküzüm. Serdar da insan dedik ama iyi mi ettik bilmiyorum yani.

potatiumk dedi ki...

baktım + rep

Edward Ander dedi ki...

ismail yk'nın duruşuna hayranım. hayranları için kısa film çeken bir şarkıcı. bu zamanın çok öteisnde bir şey..