Cumartesi, Kasım 21

yazayazdım..

Geceyarası bi adem düşünmekte..
Düşünmekten bitkin düşmekte..
Düşünmeklik belası yakasından düşmese de..
Düşünmeden geçecek tek bi dakikayı düşlemekte..

ne şimdi bu.. şiyir mi oldu.. eşsesliliğin dibine vurma ödülü mü alıcaksın bununla.. bak bi de "a a b a" yapmış.. tu alla belacını vermesin.. şiyiri yazdı da uyağı ölçüsü kusur kaldı.. yabrak bu işleri bilader.. senin bünyene ters bu iş işte.. tamam ard arda geldiğinde senin ruhunu okşayan.. hissiyatını sıvazlayan.. havsalana maşaj yapan bi takım söz öbekleri var.. eloğlu yazmış.. sen de iki okudun mu hemen canın çekiyo.. anlıyorum.. ama bu iş senin harcın değil.. bak kaç kere denedin olmuyo.. zorlama istersen..

Bi mekanizma olsa mesela..
Siviçini of ettirebildiğimin mekanizması dense adına..
Kapadın mıydı edevatı herbişey oh olsa..
Mis olsa..
Nerde..

ahhuhhuaha.. yemin ediyorum leymsin.. dalga geçilince hemen serbest vezne geçtin.. bak bak. nası gülücem şimdi.. zuaahahahaa.. ya bilader nerden çıktı bu melankoli şeysi.. valla bak yabancı değilsin diye açık konuşuyorum.. başkasını bilmem ama sana hiç yakışmıyo.. erkek eşek üreme organına hasbel kader teknik iniş yapmış.. metamorfozdan yeni çıkmış ve “nerdeyim lan ben” bakışları atan şaşkın bi kelebeğin edasını görüyorum bu haline bakınca.. sen gel vazgeç bu sevdadan.. senin işin becerebiliyosan gülmek.. bırak melon şapkayı başkası taksın.. palyaço kostümü neyine yetmiyo bilader.. bak kızıyorum ama..

Ya da Bitse ya bu siktiriboktanlık..
Ya da ben sikerim lan böle işi deyiversem..
Hem de bozsam oyunu..
hakkat bu en iyisi oldu..
bensiz bi dünyada ne eksik olur ki..
güneş doğmaz mı mesela yarın..
trafik ışıkları inat eder mi..
o gelmeden yeşil yanmayız diye..
goncadan bi gül misal..
açmaz da bekler mi geri dönmemi..
ya da yeni pörtleyen bi popçu klip yapmaktan cayar mı..
sırf ben izleyemeyeceğim diye..
had canım..
had balım..
had marşmelovum..

ya bak harbi sıçıyosun diyorum.. şiyirinde kendine marşmelovum diyen birisin olum sen.. ötesi var mı bunun.. bırak bu inadı.. ama yok lan devam et.. bunun nereye varacağını merak etmeye başladım.. aslansın kaplansın yaparsın.. yürü beaah..

geçiceksin bunları..
varlığını ne kadar hissetirdin ki..
yokluğun anlaşılsın..
kimin en sevdiğisin ki..
kimin unutamadığı olasın..
lan..
neyse..
göt..

hah afferim sana.. şayir bu dizelerinde götüne seslendi.. tarihe kendi ağzına sıçabilen ilk insan olarak geçmek üzeresin.. hayır şekil zaten baştan beri boktandı da bu finalle içeriği de sikip attın ya bravo sana.. şu an ayağa kalktım ve avuçlarım patlarcasına seni alkışlıyorum.. breeaağvo.. bak biladerim.. gel şöle senle erkek erkeğe bi konuşalım.. buradaki zırvalarına iki eş dost bi kaç manita güzel dedi diye götün kalktı senin.. yazdıklarını bi bok sanmaya başladın.. ama değil.. emin ol değil.. lan valla değil.. iki gözüm önüme aksın değil.. tamam biraz ağır konuştum ama sen de laftan anlamıyosun ki bilader.. had geç oldu iç bi sigara da yat artık.. siktiret dişerini fırçalama bu gece.. benden izinlisin.. allah rahatlık versin..

9 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Şiirlerine bayıldım bilom. Devam etmelisin. Önün açık. Öyle açık dolaşma yalnız. Çoluk çocuk okuyo amına koduğunun bulogunu.

fevkalade olağan dedi ki...

şiyirim de sana karşı boş değilmiş bilom.. bence olur bu iş.. en bi düşün karar ver.. ben de çoluk çocuu kovalayıp geliyorum.. çatıyım çöpünüzü..

kaba şimşek dedi ki...

anılaaaaaar şimdi gözümde canlandılaaaar :/

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=8872355

bir de zamanında birçok övgüye mazhar olmuş bir şiyirimi paylaşmak isterim:

bu yol dereye gider
ilerde
çilingir sofralarına uğrar
ayaküstü bir akşamüstü
her plansız yancının sonu
hüsmen
ve hüsmen
çok trakyalı bir kelimedir
sünger gibi içer şerefsiz
yetmezmiş gibi
mezeleri de bitirir

fevkalade olağan dedi ki...

şu an ağlıyor ve gözyaşlarımı bi damacanada biriktiriyorum.. bunu biliyor muydun..

Enteldantel! dedi ki...

"Düşünmeden geçecek tek bir dakikayı düşlemek" de ne heybetli lafmış lan. Ben düşünüyorum bilom, sen benim yerime de düşlesene.

Şerefe.

fevkalade olağan dedi ki...

zati şiyirin en anaç fikri de oydu bilom.. ötesi hep laf kalabalığı.. senin yerine düşleyemem ama benim düşlerimin yarısı al senin olsun..

çiyırs..

kaba şimşek dedi ki...

özelse biz çıkalım sdlkfjlsdkfjsldkfjs

fevkalade olağan dedi ki...

kıskandın mı la.. ökkeş.. hadi biyendiğin bi satır varsa söle onu da sana ithaf ediyim.. sen de okur sayılırsın bi yerde.. velinimetsin..

kaba şimşek dedi ki...

"serbest vezne geçtin" kısmını çok beyendim :/