Perşembe, Aralık 3

en ama en salak kız..


peşin söyleyeyim.. seksist bi yazı olacak ama kimseyi üzmek etmek gibi bi niyetim yok.. ya da şöle söyliyim.. ben rencide edicem ama siz sakın rencide olmayın olur mu.. bence olabilmeli.. bi oldurun işte..

sıradışı zekalı kızları pek bi seviyorum.. ama onlardan sora bi tercih yapacak olsam en salak olanlarını isterim.. salaklık da baya bi yakışıyo yani cinsi latife.. bakın bu paragrafçığı yarım elma gönül alma babında yazdım.. sevin beni taam mı..

konuya giriyorum.. en ama en en en salak kız hangisi biliyo musun.. işte o kız.. o kızın fotoğrafları için tıkla..

zbam.. onu tanımak kolay.. sürekli bıkmadan yorulmadan başka kızların ne kadar salak olduğunu anlatır.. onun üstüne o giyilir mi.. salak işte.. o herifle ilişki yaşanır mı.. sapsalak.. öle konuşulur mu.. salak salak.. falan filan.. etrafındaki her kızı değerlendirir çözümler sınıflar ama mutlaka bir şekilde salak ilan eder.. diğer kızların salak olduğunu tespit edebildiği için alt metnin verdiği yetkiye dayanarak onlardan daha akıllı olduğunu düşünür.. ima eder.. ilan eder.. olur ya siz de bi kaç salak kız örneği verirseniz bunlar mest olur.. bi bayılırlar size.. bi severler.. böle nasıl diyim o düşüncenizi sizden çok savunurlar.. yeaa işte böle sevgili okur.. şimdi gönüllü katılmcılarla minik bi deney yapıcaz.. ama sadece kızlar katılabiliyo bu deneye.. erkekler kapı deliğinden izleyebilir..

birinci aşama..
yukardaki salak kız tanımlamasını okurken içinden "evet yeaa çok haklısın valleyi.. etrafta çok var böle kızlardan.. ne büyük salaklık.." dediyseniz ayağa kalkın.. tebrikler.. bindiğiniz dalı kesmiş ve en salak kız tanımına uymuş bulunuyosunuz.. kaba şimşekçiğim.. hayatım sen oturabilirsin.. sen kız değilsin..

ikinci aşama..
şayet tam da şu anda "ne oldu ki.. ben bişey anlamadım yea.." diyosanız.. bi zahmet şu tarafa geçin.. siz de en ama en salak kız tanımında uyuyosunuz.. kaba bi dur durduğun yerde yeaa..

üçüncü aşama..
katılımcılara teşekkür.. dilek ve temenniler.. yorum bölümünde kokteyl.. çıkışta romantik bi yürüyüş.. eve bırakma.. bi kahve içmek için davet.. ve akabinde gelişen esraregiz olaylar..

13 yorum:

sade C dedi ki...

hahahaha süper ya. kabaşimşek oturdu mu ki yerine.

yalnız şu dikkatimi çekti. iki nokta şeklinde bir noktalama işareti yok. keşke olsa da biz de kullansak. ha üst üste iki noktayı ben yatay seviyorum diyorsan o ayrı:p

mgntwmn dedi ki...

amacı anlayamadım ama mektubun papaza ulasması maksadiyle yazdın heralde.mektup varırsa hbr ver.hikayenin gerisini sorarız sana.ya da ben cidden salağım!

fevkalade olağan dedi ki...

sade c.. o iki nokta şeyşi benim noktalama işaretlerini pek bilmememden kaynaklanıyo.. hem böle konuşma diline daha bi yakın hissediyorum kendisimi.. başkaca bi numarası yok.. öle yani..

megnıt.. amaç biraz güldürükçülük yapmak.. biraz inceden bi tuzak kurup bi çelişkiye dikkat çekmek.. bi de kaba şimşeğe geydirmek..

ilkay dedi ki...

bu yazıyı gözüm bi yerden dişliyoo:)

fevkalade olağan dedi ki...

olabilir yani.. yazı yazıya benzer.. askerliği nerde yaptım demiştin sen..

ilkay dedi ki...

beni askere almadılar.marazlıyım ben ayak parmaklarımdan birinde sorun var:)

mhtp dedi ki...

hımm, acaba etrafındaki kızları sürekli değerlendiren, çözümlemeler yapan erkekler için ne gibi bi tanımlama yapmalı :)

fevkalade olağan dedi ki...

evet yeaa.. var di mi öyle erkekler.. hayır sövücem kendilerine ama sevimli de keretalar.. bişe diyemiyorum..

kaba şimşek dedi ki...

ben artık kalkabilir miyim? çişim geldi lan!!!

gasilhane dedi ki...

yazı seksist olmamış; ekmeğinden olmıycaksan bi dayayıp döşesene bizim cins hakkında, ufkumuz açılsın

fevkalade olağan dedi ki...

tabikide.. böle biraz manyak oluyo işte sizin cins.. durduk yerde kaşınıyo.. bize döşesene falan diyo..

gasilhane dedi ki...

cidden demiş idim.. neyse belki sonradan toparlarsın dişi gözlemlerini, korkmadan yazarsın.. iki nokta candır..

fevkalade olağan dedi ki...

onu değil de biraz değişiğini yazıcam yakında.. kadınlara öğütler gibi bi şey.. bu da kaming suğun gibi olsun bakalım..