Salı, Aralık 22

olağanüstü halsizlik..

telefonun ağzını bıçak açmıyor.. umrumda değil.. kapı zilindeki kanaryanın her cikciklemesi bi ağıt.. neredeyse beni de ağlatacak.. lavabonun musluğu damla damla göz yaşı döküyor.. teskin etmeye elim varmadı.. düdüklü tencere huysuzlandı.. aklınca kapris yapıp kapağını açtırmıyor bana.. üstüne gitmedim.. düdüksüzüne nazım geçti.. o daha sessiz ve ağırbaşlı ne de olsa.. cam boyundaki menekşe bi kaç kez intihara teşebbüs etti.. ölen yapraklarını kendi toprağına gömdüm.. sigara izmaritleriyle koyun koyuna huzur içinde yatıyorlar.. perdeler pek bi sarardı.. hastalar galiba.. sormaya korkuyorum.. tersine ırkçı çamaşır makinası bütün beyazları boyadı.. sanırım bana bişey anlatmaya çalışıyor.. keşke daha açıksözlü olabilse.. elektrikli süpürge de bana bozuldu sanırım.. en sevdiği prize taktım bana mısın demedi.. vileda banyoya kapandı.. altmış sekiz gün oldu dışarı çıkmıyor.. önemsemiyor göründüm.. umarım atlatır..

bugün kültablasıyla dertleştik biraz.. havadan sudan.. eski kışlardan.. kültablası olmanın zorluklarından.. memleket meselelerinden.. vizyondaki filmlerden.. yabanileşen dünyanın daha da tekilleştirdiği birinci şahısların yaşadığı kimlik bunalımından.. kuşların tuvalet eğitimi almasının ne kadar yerinde olacağından.. sigaranın masumiyetinden.. su arıtma tesislerinde imam istihdam etmenin ve şehre okunmuş su vermenin yerli yerinde bir fikir olduğundan.. aşkın yer üstünde en çok tanımı olan ve fakat tamınlanamayan tek şey olduğundan.. biraz da senden bahsettik.. ben bilmiyor sanıyordum.. ruj izli sigara izmaritlerinin noksanlığından anlamış meğer.. beni üzmemek için açmamış konuyu.. o da özlemiş..

12 yorum:

mgntwmn dedi ki...

bu romaceın hayra varmayacağı belliydi İlk satıdan.biraz viledaya yoğunlaş.iyi gelir.bildiğimden söylüyorum.

fevkalade olağan dedi ki...

ben ayçekirdeğiyle tedavi uyguluyodum.. çit çit çit ptüf seslerinin sakinleştirici etkisi varmış.. ama viledaterapi de işe yarayabilir.. bi denemek lazım.. alternatif tıbbın karşısında boynum kıldan ince..

sutlukahve dedi ki...

uzun süredir ayakkabılığın gerisine saklanmış bekleyen ayakkabıları dışarı çıkmaya ikna edersen sorun çözülür bence.

Enteldantel! dedi ki...

Sütlükahve; ne kada güzel demişsin. Bilom o ayakkapları her türlü ikna eder de kendisi bu ikna etme işine ikna olmaz. İpne çünkü. Çünkü ne dersen de o yine bildiğini okur. Sonra tutup bi de bana asi der. Hep böyle bok atar bana adi pislik. Bak sinire kestim gece vakti.

Bilom, uyan lan kavga etmemiz lazım!

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

oldukça güzel bir yazı...eve kapanmaktır bazen en güzel çözüm, dibe vurmaktır bazen de...

fevkalade olağan dedi ki...

sütlükave.. son derece süper olağanüstü yerinde bi öneri.. ikna oldum ve hemen yapıyorum bunu..

gör bilom gör bunu.. nası uysalım.. nası herşeyleri kabul etme yanlısı bi tabiatım var.. kendisimi pamuklara sarmalayasım geliyo böle.. fasülye gibi..

bifincan.. şimdi ayakkaplı yoruma iyi fikir dedik.. sana da aynısını dersek okur dalkavukluğu gibi olcak.. ama aslında kalbim senin önerinden yana.. buyur bu da mavi boncukun..

kahveperisi dedi ki...

ben oy vermek istiyorum. bifincanın önerisi denenmiş ve uzun vadade işe yaradığı ama işe yarayana kadar da insanı fena hırpaladığı tespit edilmiştir. o bakımdan: sütlükahve arkadaşın önerisi bana daha acısız geliyor. oyumu bu öneriden yana kullanıyorum. hatta şöyle de bi şey olsa daha ferah olurdu sanki: çıkmaya ikna edilen ayakkabıların yeri bi elden geçirilip kültablasına teklif edilse? menekşe üzerinde yoğunlaşma da bi tür terapi olabilir.. ona da yazık hem. evet havadan böyle oldum. 5 saat gün mü olur yav! hep gri hep gri..

Enteldantel! dedi ki...

Kahveciler kendi aralarında anlaşmış bilom. Sana söz düşmez.

fevkalade olağan dedi ki...

hakketten la.. kaç tane kave oldu böle.. sütüsü perilisi fincanlısı.. maşalla maşlalla.. bi memed efendilisi eksik..

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

ene, birinizin adı mustafa diğerinizin kemal olsun benim ki karışmasın sizle :P bizli sütlğyle anlaştık zaten...o sütlü ben penny, diğeride peri kalsın :)

sutlukahve dedi ki...

sözleşip de geldik olağanüstü sıradan. acil müdahele timi gibin bir şey. dikkatini dağıtmaya çalışıyoz.

fevkalade olağan dedi ki...

daha önce hiç bi yerde açıklamamıştım ama madem yeri geldi söyliyim.. benim de göbek mahlasım kave.. fevkalade kave olağan.. yaşasın kave kardeşliği..