Perşembe, Aralık 24

olağanüstü yavuşak..

24 aralık 2008
şuan acayip asabiyim.. birilerine çatasım.. öfkemi höyküresim.. yolda geçen insanlara gelişine yarım vole çakasım var.. neden diye sormayın sıçmıyım ağzınıa burnunuza.. bilok yazıyosam anlatıcam bişeyler heralde.. anlat anlat açılırsın diyenlerin de soy ağacına kibrit suyu dökeyim..

ama suç bende.. kendi çabasıyla elde ettiği en değerli varlığı şeyi egosu olan.. başka da bi sikimi haketmeden kucağında bulan.. nasıl olduysa edindiği ünvanı cebine koyduktan sonra ilgilendiği tek okuma uğraşı krosword pazıl çözmek olan.. diğer her konudaki eksikliğini çirkefliği ile örtebileceğini sanan birine ayar vermiyceksin bilader.. hele ki bu insan üretimine çöp dediğinde üretimin çöp sayılacaksa hiç mi hiç ayar vermiyceksin.. orda seni yatırıp sikse beline sağlık deyip unutmaya bakıcaksın.. gerekirse 8 yıldır içinde tuttuğun herşeyi bi sekiz yıl daha içinde tutacaksın ama gık demiyeceksin.. evet hocam.. tabi hocam. çok haklısınız hocam.. daha önce ne kadar haklı olduğunuzu söyleyen oldu mu hocam.. haklı olduğunuzda çok güzel oluyosunuz hocam.. diyip göt deliği dışında her bi deliği kapalı şeresiz maymun olucaksın.. olucaksın ki senin kullanmadığın egoyu da o alsın.. senin üzerinde kullansın..

hem bi hocaya
"bilmediğiniz bi konuda benim yannış bildiğime nasıl hükmedebiliyosunuz.."
"bunun batıl inanç olduğunu söyleyin bana.."
"tamam bunları yazıcam ama altına kaynak olarak benim hocam böyle düşünüyo yazmam gerekecek.."
"böyle bişey yok.. yoku nasıl ispatlarım.. benden olmayanı ispat etmemi beklemek yerine siz olduğunu gösterseniz daha kolay olmaz mı.."
gibi saygısız ithamlarda bulunmak hem çok ayıp hem de çok günahtır.. bizim kültürümüzde hoca her zaman haklıdır.. tabi.. evet.. bunların hepsi.. tabi canım.. şüphem mi var.. aksini düşünmek mümkün mü.. zaten bana da cinnet geçirmem için bi sebep lazım.. "anlatamıyorum galiba" derken sözümün bi "bilmediğin için anlatamıyosun" la kesilmesine çok ihtiyacım var.. "bugün de herkes bana bişey öğretiyo" gibi 60lık bir ergen isyanıyla ancak kendime gelebilirim.. ne kadar sikindirik bişey için kafa yorduğumu.. hayatı çekilmez kılan.. o çok önem verdiğim.. ne kadar zor gelse de yoğunlaşıp zaman ayırdığım.. tüm tembelliğime rağmen madem yapıyorum hakkıyla yapayım dediğim nanenin bi tartışmayla çöp olabilecek boş bi uğraş olduğunu başka türlü anlayamazdım.. her zaman olduğu gibi bi başkasına kızarak başladığım bi mağcera yine en çok kendime kızarak bitiyor.. başladığım güne lanet olsun.. bırakamadığım her güne bi daha lanet olsun.. bu yüzden kendimi bi bok sandığım her güne bin lanet daha olsun.. bi insan kendine bu zulmü reva görüyosa o insan dünyanın en ebleh insanıdır.. başka hiç bi kimseye bişey deme.. hor görme.. burun kıvırma hakkı asla yoktur.. hakkım yok.. ama yine de beni kendimden soğutanlar da şahin kayla hüseyin üzmez arasında sandöviç olsunlar işalla..

24 aralık 2009
aslında fena insan değil.. tamam arada bi tırnaklarını çıkarıyo ama hangimiz mükemmeliz ki.. yani egosunun hafiften kabarmış olmasının da haklı gerekçekelri var.. iyi kötü koca bi ömür vermiş işine.. binlerce pohpohlayanı olmuş.. olur olur.. o kadar kusur kadının bizzat kendisinde bile bulunur.. hem ben de çok ağır konuşmuşum.. daha dünkü bok çıkmış akıl veriyo.. olcak iş mi canım.. tonton bi teyzeye yapılır mı bu.. öğrenci dediğin biraz şöle olucak bi yerde..

- hocam.. üzerinde düşününce eleştirilerilerinzde ne kadar haklı olduğunuzu farkettim.. elimden geldiğince dikkate alıp düzeltmeye çabaladım.. bu haliye çok daha içime sinen bi metin oldu.. o gün çok anlayamamışım ama şimdi teşekkür etmek istiyorum..

- izin verirseniz bu cümlenizi hemen not almak istiyorum.. başlık 3.5.2. de anlatmak istediğim tam olarak buydu.. harika tek cümlelik bi özet oldu..

- anladım.. aslında o konuda benim de çekincelerim vardı fakat bi çözüm bulamamıştım.. hemen bu akşam düzeltiyorum..

- bu çok iyi oldu.. yani tecrübe böyle bişey heralde.. ben aynı metni 20 kere okudum ama hiç birinde bu ayrıntıyı yakalayamadım..

- yea.. çok klişe bi şey ama inanın dolu dolu hissederek söylüyorum bunu.. gerçekten hakkınızı ödenmez.. sizin önerileriniz olmasaydı bu tez buraya gelmezdi.. teşekkür ederim.. izin verirseniz elinizi öpek istiyorum..

yeaani ideal öğrenci olmak buyumuş meğer.. nasıl bi sevgi çemberi olduk.. nasıl karşılıklı iltifatlar.. çok akıllı çucuk bu lar.. ben zati her zaman takdir etmişimdir ler.. çok güzel bi çalışma olucak lar.. kucaklaşmalar.. öpmeler.. okşamalar.. daha neler neler..

" onurlu ama öfkeli olmaktansa yavuşak ve mutlu olmayı tercih ederim.."
robert boş..

14 yorum:

munsal dedi ki...

bir öğrencinin tez yolunda imtihanı gibi olmuş bu,

bir de ödevi/tezi verdikten sonraki ruh haline bakmak lazım, 24 aralık 2008'teki ruh haline geri dönülmüş oluyor genelde

polly dedi ki...

gözüm korktu!

sutlukahve dedi ki...

doktora denen o uzun yolda yaşanan çileli ve cefalı bir maceranın özeti gibi olmuş sanki bu. sen, ben, o hepimiz mahkumuyuz bu maceranın. bir an önce egomuzu temizleyip dilimizi kıç yalamaya alıştırsak iyi olacak sanırım. allahım başladığım güne lanet olsun mu olmasın mı hala karar veremedim. bari bunu bilseydin.

imza
doktora macerası yeni başlamış bir çilekeş öğrenci

sutlukahve dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sutlukahve dedi ki...

ulan gel de izyan etme, gönderdiğim yorum bile dinlemiyor beni. iki kere çıkıyor sanki ben ona kendini tekrr et demişim gibi. sonra silince bu defa da söylemiş de vazgeçmiş gibi hava kalıyor ortada. silsen dert silmesen dert, yazsan dert yazmasan dert. bak görürsün tezim de böyle olacak benim.

sutlukahve dedi ki...

bu arada fark ettim ki isyan edecekken izyan etmişim. bu da içimde ayrı bir yaradır. bir yorum bırakmak bu kadar büyük bir mesele olmamalıydı. neden, neden, neden?

Enteldantel! dedi ki...

Grçmiş olsun bilom. Allah çok bayramlar göstersin.

fevkalade olağan dedi ki...

munsal.. ağzını hayra açsana bi sen yea.. şurda uzatmaların son dakkalarını oynayan bi insana edilecek laf mı bu..

polly.. ben sana gerekli uyarıları yapmıştım.. bundan gayrı başına geleceklerden sen sorumlusun.. ha işalla gelmez o ayrı bişe..

sütlü kave..sen tam kıvamına gelmişsin.. aynen bu istikamette devam.. yıldızın parlasın..

bilom.. beni görmen gerekirdi.. ev sahibesine hug: yapan taze kiracı gibiydim.. eyvallahsız olmak falan hepsi yalan oldu..

Enteldantel! dedi ki...

Ev sahibesine hug: yapmak bir görgü kuralıdır bilom. Kaldı ki onca zamanın evsizliğiyle huzurlu bir yuvaya kavuşmanın hede hödösü filan zaten bu coşkuyu fazlasıyla hoş görülür kılar. İnsan olanlar bunu böyle karşılar. İnsan olanlar. İnsan.

İnsan mısın lan sen!

fevkalade olağan dedi ki...

ne demiş şayir.. insan değil bu.. sanki bir melek.. adeta bana demiş.. bayrağa bile böle içten seslenmemiştir bence.. şayiri hug: yapasım geldi birden.. o kadar poztifim ki seni bile kucaklayabilirim.. hatta havada bilene çeviririm de belim yani arızalı biraz.. yoksa aybediyosun..

Enteldantel! dedi ki...

Hee biliyorum. Eşyaları taşıyacağım zaman da aynı sevecenlik ve sakatlıktaydın zaten. Pislik.

fevkalade olağan dedi ki...

koca silahlı kuvvetler ikna oldu sakatlığıma bi sen olmadın.. ne pislik kaknem nemrut huysuz artiz kuntiz insanmışın la.. bu arada kunizin ne olduğunu bilmiyorum.. bi yerden duymuşum işte.. umarım pek iyi bişey değildir..

Enteldantel! dedi ki...

En asil duyguların insanısın bilom.
:hug:

fevkalade olağan dedi ki...

bak ne güzel anlaştık şimdi.. böle yaz canımı ye..

::