Salı, Ocak 5

atam izindeyiz..

bu yazı başka bi yere taşınmıştır..

13 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Sigaraya bu hayvanımsı zam yapılmasa bunların hiçbirini düşünmezdin di mi ibnegöt.

Ama madem düşünmüşsün, ben de o ilk ateşi yakan emmimizi rahmet ve hayretle anıyorum.

Eva dedi ki...

bırakmalı, denemedeyim:)

Sersang dedi ki...

Sis içinde yatsın pezevenk!

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

benim kitabımda tütün, kızılderililerin barış yapmak için tüttürdüğü hafif esrar tadına bişi. barıştıktan sonra çubukla işleri oluyo mu bilmiyorum, en azından benim örnekl aldığım kesim hayrına yapıyo, barış için yani...söle bi düşününce esrarı çeken iki taraf zikseler birbiriyle barış yapamazlar zaten...dediğim gibi anca birbirini zikerler :)ama biz öyle yapmıyoruz, batının iyi şeylerini aldık biz...ayrıca bu mereti en uzunu 1,5 yıl olmak üzere defalarca bırakmışlığım var bırakınca da bi bok olmuyo nasılsa akciğer kanserinin tedaviside bulunmuşççç

hibon dedi ki...

ilk yakanı bilmem ama ben Sartre beyfendinin peşinden gidiyorum, böylesi daha afili duruyor.
"sigara içmek tüm dünyayı yıkıcı biçimde kendine mal etmenin simgesel eşdeğeridir" demiş kendileri.

sutlukahve dedi ki...

Acaba o ilk bağımlı atamız da kendini 'içine çekmeyince bağımlılık yapmıyormuş' deyi kandırmış mıdır? son zamlardan sonra atamızın izinden gitmeyen bir sapkın olduğum için ne kadar mutlu olsam azdır ayrıca taşlansam yeridir. taş atan elleriniz şimdiden dert görmesin.

fevkalade olağan dedi ki...

bugün de içime ateş bulunmadan önceki tiryakilerin ahvali dert oldu.. düşünün la bi.. ağızlarında birer sigara.. yıllarca ateşin bulunmasını bekliyolar.. yazık..

Enteldantel! dedi ki...

Hiçbir kadın kendi sigarasını yakacak kadar çirkinsbsdhsahshsavds.

Bilom, bu sözü ilk söyleyen herifle ilgili de bir açılım yapsana. Hadi be n'olur hadi.

fevkalade olağan dedi ki...

açılım değil de.. sana ateş ve saz arkadaşlarını barındıran sözlerden bi kolaj yapıyım ben..

kadın erkek ilişkileri hep bi alışveriş üzre işliyor.. erkek kadının siragasını yakıyo.. kadın da erkeğin çırasını.. bu arada ısınan fırına mercimek veriliyo.. sonra harareti artan ateş bacayı sarıyo.. dumanın çıktığı yerde illaki bi ateş oluyo.. ve komşu komşusunun yangınından arta kalan küllere muhtaç oluyo..

Enteldantel! dedi ki...

Haa öyle diyosun. Oldu o vakit. Ben bi sigara içeyim.

fevkalade olağan dedi ki...

taam ben de günün mana ve ehemmiyetine uygun bi şarkı söyliyim o vakit..

biraz kül biraz duman o benim işte.. eööaa.. sonrasını unuttum..

mgntwmn dedi ki...

hani bişey okursun ve tek düşünen deli ben değilim diye sevinirsin ya, o duygular içersindeyim şu an. dumanına, ciğerine sağlık.püffff :)

fevkalade olağan dedi ki...

aman efem estafurullah.. o sizin gönlünüzün manyaklığı.. utandırıyosunuz beni..