Perşembe, Ocak 14

doğğut..


hacım ben sana diyim.. güzel kızdan bi cacık olmaz.. hayır kaprisinden götü kalkıklığından falan değil.. çok sikilmiş oluyolar.. valla bak.. memleket eli sikinde dolaşan erkeklerle dolu.. kızcağaz napsın birinden kaçıp kurtulsa ötekine yakalnır.. çirkin gibisi yok valla.. bi aşırılığı olmasa kimse farkına bile varmaz.. saklı kent gibi.. bi tek müdavimi bilir.. orda öle durmuş keşfedilmeyi bekliyo.. canım benim yea.. çirkin olsun benim olsun.. di mi lan..

sözünü onay arayışıyla bitirip yüzüme baktığında kaderin bir cilvesi olacak ki ben de onun sıfatına bakıyordum ve yerleşik iletişim kanunları hükmünce bu durum bir tepki vermemi zorunlu kılıyordu.. tam da o sırada dünya üzerinde altı milyar insan varken neden bu dallamanın yanında bulunduğumunu işkence altında sorguluyor ve bir cevap bulamıyor olmam tepki vermemi engelledi.. sessiz kalma hakkımı kullanmış olmam davutun hiç hoşuna gitmedi..

haksız mıyım moruk.. şimdi düşün.. senin ilik gibi bi manitan var.. hadi diyelim ki geçmişini görmezden geliyosun.. yannış anlama.. godoş olduğunu ima etmiyorum.. velev ki diyorum yani.. geçmişi sildin.. e peki nerden bileceksin seni aldatmadığını.. güzel kadının her zaman bi fırsatı vardır.. olur.. en ufak bi yannışında boynuzu takar.. ruhun bile duymaz.. düşün hacı böle kuşkuyla diken üstünde hayat geçer mi..

saçmalıklarından sıkıldığımı belli etmek için en fatih terim mimiklerimi takınarak yüzümü ekşittim.. oturduğum yerden hafif bi doğruldum.. sigaramı küllüğe bıraktım.. tam boğazımı temizleyecektim ki davut bişeyler söylemek istediğimi farkedip benden erken davrandı..

bak mesela.. bi de şu var.. her tanrımın günü baklava yesen miden bulanır.. artık baklava görmek istemezsin.. güzel kadın da aynı o hesap işte.. üç beş ay bi yıldan sonra hepsi aynı zati.. kapat elettiriği güzellik falan kalmaz.. olum hülya avşar gibi kadın bile aldatılıyo.. var mı bunun ötesi.. sen hala güzellik de bilmem ne de.. başına bela mı arıyosun bilader.. geçen..

taşmak üzere olan sabrımın da iteklemesiyle sözünü kestim..

- davut..
- söyle moruk..
- terketti di mi..
- ya yok ben zaten ayrılmayı düşünüyodum.. böle daha i..
- olum baştan sölesene şunu.. ne kafa sikiyosun bi saattir..
- nağlagası var boğlum.. konuşuyoruz şurda..
- nası nalakası var lan.. bal gibi kuyruğun acıyo işte..
- yok moruk.. ben bitirdim o işi kafamda.. bundan sonra güzel falan istemem..
- davut..
- hı..
- olum o kız güzel değildi ki zaten.. sana öle gelmiş.. sorsan ben ilk baştan söylerdim.. boşuna vesvese yapmışın sen..
- hade be..
- valla öle..
- olum o değil de.. gül gibi teoriyi sikip attın ben ona yanıyorum..
- siktiret bilader.. sen daha iyi teoriler üretirsin.. elini sallasan ellisi.. zaten bi sikime benzemiyodu.. davudum benim.. yörrü beah..
- doğru diyosun.. o orospu da benim gibi teorisyeni zor bulur bi daha..
- tabi yeaa.. rahadol sen..
- şş.. bak bi.. sende ufaklık var mı.. çayları öde de kalkalım.. acayip çişim geldi..
- hay senin gibi doğutun da.. doğuta arkadaş olanın da.. hee.. var ufaklık.. siktirgit işe..
- tuvalet paralı mıydı la burda..
- al tamam al.. 50 kuruş var.. o kadarlık işe..
- saol moruk.. bidakine bendensin bak he..

13 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Bilom şu alta ekleştirdiğin "nasıl ama.." soruna bir insaniyetsiz, bir münasebetsiz, bir kendini bilmez, bir çok küfür etmek istediğim organizma "olmaz o iş" demiş. Sinire kestim, 2 haftadır yıkanmayan bulaşıklar vardı, kendi kendilerine yıkanmıyorlarmış zaar, neyse işte onları çöpe attım, sonra gidip bakkalı tokatladım filan ama hala düzelmedi asaplarım. Sırayla "olmuş" deyu geçtim yazıları da kesmedi la. Kaldır sen o zımbırtıyı ordan. He hacı?

fevkalade olağan dedi ki...

bilom o olmaz o iş şeysine tıklayan bendim la.. alet çalışıyo mu bi deniyim dedim.. netekim gayet güzel çalışıyomuş.. ama orda öle kaldı sonra.. ehhi.. neyse yeaa.. zaten bakkal de ipnenin tekiydi..

Enteldantel! dedi ki...

Rahat rahat küfredebilirim yani?

fevkalade olağan dedi ki...

tabtabi.. geldi miydi tutma.. et gitsin.. tutarsan ilerde çocuğun olmaz..

Enteldantel! dedi ki...

Tutmazsam da bu gidişle kocam olmayacak bilom. İki ucu boklu. Bok. Bundan sonra bok'tan büyük küfür etmeyeyim :/

fevkalade olağan dedi ki...

e sen de haklısın bi yerde.. örfümüz ananemiz var.. neyse biraz sık dişini.. evlendiğinde sinirlenince senin yerine kocan küfreder.. soranlara ben sövmem beyim söver dersin..

Enteldantel! dedi ki...

Evlenince çok değişicem ben bilom, böyle teptemiz bi sayfa açıcam kendime. Öncelikle iyi bir eş, sonralıkla da iyi bir anne olmak için elimden geleni yapıcam. Öyle çok düşünmicem, her şeyin en iyisini ve en güzelini kocam düşünür nasılsa. Canım kocam yea :: Şimdiden sevdim keratayı. Kocamın iş seyahatlerine gıkımı çıkarmicam. Aldatırsa zaten hak etmişimdir. Öyle gezmece tozmaca filan da yok artık, dizimi kırıp oturucam evde. Aile gelirine katkıda bulunmak için ev ekonomisi işlerine filan giricem. Yemeksepeti ile olan tutkulu ilişkimi bitiricem tabi. Evde iki çatal varsa birini kırıcam, diğerini de kocamın götüne sokucam! Olmaz olsun öyle koca! Hayatımın içine sıçtı!

:/

yesari dedi ki...

siz ikiniz naapıyosunuz burda bi başınıza..görmüyor muyuz sanıyorsunuz.. işiniz gücünüz lak lak.. gidin çocuğunuzu besleyinn..

fevki; izin vermiyorsun ya yazılarını orda burda paylaşmama çok gücüme gidiyor.. söz vermeseymişim keşke yaa..

:((

fevkalade olağan dedi ki...

bilom evlencem diyosan doğğutla yapayım aranı bak.. çok iyi çocuk.. toğorisyen aynı zamanda..

yesü.. ya ben paylaşma demiyorum.. misal varsa böle selvi boylu hilal kaşlı kızıl saçlı sürme gözlü akça tenli al yanaklı mor yazmalı özetle daş gibi hatun arkadaşların onlarla paylaşabilirsin.. ne demiş şayir.. fevkiler paylaşıldıkça çoğalır..

yesari dedi ki...

mesaj alındı..

alındııı alındııııı!!!

sutlukahve dedi ki...

Fevki merak içindeyim senin bu doğğut'a benim eplikeyşın mektubunu nasıl olur aceb? teoriler süper, bu teorilerle bana şöyle en afilisinden bir mektup döşeneceğini sanıyorum. Ne dersin, bir aracılık etsen. Hayırlı bir iş ne de olsa. Ucunda hayır duası var.

sutlukahve dedi ki...

fark ettim ki düşündüklerimin ancak bir kısmını yazıya dökebiliyorum. ne diyeyim bu da benim büyük kusurum. hep bundan kaybettim.

fevkalade olağan dedi ki...

evet orda bi eksiklik var gibi ama aramızda üçün beşin lafını edecek değiliz.. sen yaz mektubunu.. ucunu yak gönder.. ben doğğuda ileticem söz.. bence de olur.. seni pek tanımıyorum ama doğğutun meşrebi kalenderdir.. olur olur.. yaşasın la.. dünür oluyorum..