Çarşamba, Ocak 27

koç.. daş..


sanırım bi çeşit kısaltma.. koç daşşağının kısaltması olabilir.. benim aklıma bi tek bu geldi.. ama bi market adı olarak anlamsız gibi.. gittim gördüm.. içinde ne koç var.. ne taşşak.. dedim bu böle olmaz.. madem koç gibin bi delüğanlı gelmiş.. kısaltmanın ilk bölümündeki kehanet gerçekleşmiş.. bi de taşşak lazım.. onu da ben yapıvereyim dedim.. kendi kendime dedim onu.. taşşak geçebileceğim bi kurban aramaya başladım.. kombilerin olduğu bölümdeki herif pek bi kaknemdi bulaşmadım.. deli divane gibi maketi dolaşmaya başladım.. amarikan kapıların ordaki hatun da ambiyansa uygun olaraktan kapı gibiydi.. ona da musallat olmadım.. bu arada içerde gezinirkene beş dakkada bir koçtaşa gidiyorum evimi çok seviyorum hedesi çalıyordu ve bu fena halde canımı sıktı.. dedim budur.. dooğru müşteri hizmetleri gibi bi yer var.. oraya gittim.. bankonun ardındaki hatunlardan en bi güzelini seçtim.. usuldan yanaştım.

ben..
- merabayın.. kolay gelsin..

hatun kişisi.. yılışma lan.. benim sevgilim var ifadesiyle..
--buyrun..

- benim duyduğumu siz de duyuyo musunuz..

bu kez de çattık deliye ifadesiyle karışık..boku yedik tavrı..
-- nassı yane.. annamadım..

- ara ara bişeyler duyuyo gibi oluyorum da..

araya biraz daha mesafe koymalı inancıyla..
-- ne duyuyosunuz beyfendi..

- gaipten bi ses..

sağa sola bakıp yardım isteyecek birilerinin olduğunu görmenin verdiği güvenceyle..
-- ne diyo o ses..

- şarkı söylüyo.. sözleri de şöyle.. koçtaşa gidiyorum.. evimi çok seviyorum..

rahatlamış bi tepki olaraktan
-- ehiihiihi.. evet ben de duyuyorum. bizim reklam cingılımız o..

- neyse ki aklım başımdaymış.. ama çok saçma değil mi..

-- neden saçma olsun..

- e çünkü şu anda koçtaştayız..

kendinden emin.. çok bilmiş bi edayla..
-- evet farkındayım..

- iyi de.. koçtaşa gidiyorum demesi garip değil mi.. zaten koçtaştayız.. yani daha gidilecek başka bi koçtaş mı var.. koçtaşa geldim demesi daha uygun olur bence..

mavi ekran vermiş hatun bakışı..
-- haklısınız ama o öle yapılmış yane..

- bence de haklıyım.. müşteriyim ya o bakımdan bi sıfır önde başlıyorum olaya.. müşteri her zaman haklıdır geyiği var ya.. neyse.. bunun değiştirilmesini istiyorum ben.. haklı bi müşteri olarak..

-- ehiiihi.. peki beyfendi.. ben süpervizörümüze ileticem bu isteğinizi.. başka nasıl yardımcı olabilirim..

- ama hiç inandırıcı değil.. değişir mi bu.. misal ben haftaya kontrole geldiğimde aynı şey çalıyo olursa rezalet çıkarabilirim mesela..

öeaah ama yeter artık bakışıyla..
-- beyfendi benim yapabileğim bi tek bu var.. isterseniz siz koçtaş genel merkezine bi meyl atın.. içiniz rahat edicekse..

- tamam ikna oldum.. teşekkürler.. ha bi de bu koçtaş.. neyin kısaltması..

yüzündeki gülümsemenin ardında edilen küfürler eşliğinde..
-- hiç bi fikrim yok..

- ben biliyorum ama söylemem.. ayıp olur.. onu da ben mi öğreticem.. araştırın öğrenin.. haftaya geldiğimde bunu da sorabilirim..

yeter artık git burdan ifadesiyle..
--höff.. peki beyfendi.. onu da öğreniriz.. başka yardımcı olabileceğim bi konu var mı..

- hımm.. sanırım yok.. teşekkür ederim.. iyi çalışmalar..

yaa işte böyle.. seyahatnamemden bi sayfayı sizinlen de paylaşmış oldum.. yine bi insanceğizin tatsız tuzsuz hayatına bi renk katmış.. yine birine eş dost sohbetlerinde anlatabileceği "geçen gün delinin biri.." ilen başlayan bi anı bağışlamış olduk.. ne mutlu türküm diyene..
bitti..

41 yorum:

Sersang dedi ki...

Bence o diyalog sayesinde kehanetin ikinci kısmı da gerçeklemiş ;)

Enteldantel! dedi ki...

Tebrik ediyorum. Gerçekten çok başarılı bir yazı. Haklı sorgulamalarınız duygularımıza tercüman olmuş adeta. Bu kadar zekice tesbitleri nasıl yapıyorsunuz şaşıyorum vallahi. İlahi. La havle! Gördüğünüz gibi hiç küfretmem ben, şu anda ocakta 3 çeşit yemek var inanır mısınız? Onları bir karıştırıp geleyim. Belki o ara lütuf buyurup cevap da yazmış olursunuz.

Satırlarıma burada son verirken, tüm içtenliğimle pembe diyorum. Onu da atlamayalım lütfen. Teşekkürler.

Gadno Kopele dedi ki...

okurken koltuktan düştüğüm için her seferinde yorum yazamıyorum; google reader ın azizliği bu postla arka arkaya geldi. belki de tesadüftür sadece.
http://www.heyokay.com/2010/ikea-napper/

fevkalade olağan dedi ki...

olmuyo bilom.. senin hamurunda yok.. hatta kadınlıkla alakalı olduğu için senin hamurun bile yok.. böle fake hanım hamıncılıkla kadın kılığına girmiş reyting hamdi gibi oluyosun.. bırak boş geç.. bi ameliyata bakar.. tababet gelişti.. orcinalinden güzel pipi yapıyolar artık.. hem mavi daha bi açar seni.

gadno..
eksik olma gülen yüzün hiç solmasın.. sandalyeden düşen yerlerin hiç ağrımasın.. morarmasın..

Enteldantel! dedi ki...

Çok kırıcısın bilom :((((

fevkalade olağan dedi ki...

kırıcılıkla ne alakası var.. ben senin iyiliğini düşünüyorum.. hem bak ayakta işemek gibi şahane bi olayı da var bu işin.. zaten bi o var anasını satıyım.. başka bi numarasını göremedik.. yük taşı çöp at teklif eden ol hep sevhep kolla.. siktiret bilm sen kal orda.. ben geliyorum..

Enteldantel! dedi ki...

Bilom bu ayar iyi onu kurcalamayalım da şey var bak, az önceki yorumumda hüzne kestim misal, küfürsüz hem de, üzgün surat filan. İyi bir başlangıç sayılmaz mı? Cahit bey?

fevkalade olağan dedi ki...

yani aslında yazanın sen olduğunu bilmesem biloğa 2010 nezaket kıraliçesi geldi sanabilirdim.. sanırım sorun sende değil.. benim gidip kendimi komple bi itörnıl sanşayn yaptırmam lazım..

Enteldantel! dedi ki...

Onu diyorum işte bilom. Ben halbuki ne kadar zarif hanfendi pamuk gibi bi insanım. Sen hep kalasmışım muamelesi yapıyosun bana :( İpnesin çünkü. Piskolocilerimi bozdun :/

Enteldantel! dedi ki...

Yazıyı çok beğendim :(

Enteldantel! dedi ki...

İstanbul'lu olanı diyorum :(

Enteldantel! dedi ki...

Ağlıyorum şu anda :(

Enteldantel! dedi ki...

İzleyici sayın da 100'ü bulmuş, gülegüle kullan bilom :(

Enteldantel! dedi ki...

Her şey çok acıklı :(

Enteldantel! dedi ki...

Hayat çok acımasız :(

Enteldantel! dedi ki...

Karnım aç :(

Enteldantel! dedi ki...

Hava ayaz mı ayaz :(

Enteldantel! dedi ki...

Duyuyorsun değil mi? Göt!!

fevkalade olağan dedi ki...

teşekkür ederim hamfendi..

fevkalade olağan dedi ki...

istanbullu olanı beğendiyseniz kestane şekerli olana bayılacaksınız..

fevkalade olağan dedi ki...

bak şimdi beni de ağlatacaksın..

fevkalade olağan dedi ki...

yüzü buldum astarını da istiyorum şakası yapılmaklık bi sayı.. yüznumara şakalarına hiç girmiyorum..

fevkalade olağan dedi ki...

malesef her şey ayrı yazıldığı gibi çok da acıklı ama arada güldürüklü şeyler de çıkıyo aslında.. misal komple sen..

fevkalade olağan dedi ki...

hayatın dramasına rondonun kremasıyla karşı koymaktan bahsedenler var.. onları boğazlarına rondo tıkarak öldürmek istediğim oluyor..

fevkalade olağan dedi ki...

karnın açsa git baddis ye.. bu yaştan sonra emzirecek değilim ya seni.. hem memem de yok..

fevkalade olağan dedi ki...

soğuk bahsine hiç girmeyelim.. bu kışı atlatamayabilirim.. kış boyunca uyuyacak türden bi canlı olmalıymıştım..

fevkalade olağan dedi ki...

efendim.. duyamadım.. bi şey bi dedin..

sutlukahve dedi ki...

valla benim aklıma geldiydi de söylemediydim. haklıymışım demek.

fevkalade olağan dedi ki...

ayıktırmak gibi olmasın ama gene söylememişsin.. neydi o aklına gelen..

sutlukahve dedi ki...

dediydim kendi kendime bu koçdaşın koç daşşağı ile bir alakası olması lazım diye. ama söyleyemediydim. sendeki medeni cesaret en arar bende. :p

fevkalade olağan dedi ki...

yeri geliyo kebabını yapıp yiyoruz ama iş söyemeye gelince dilimiz tutuluyo.. heptoplumsal çelişki işte bunlar.. neyse sen bana uyup hamfendi çizginden çıkma.. kötü arkadaş insası yoldan çıkarır.. yeşilçam filmlerinin yarısı bu konuyu işledi hala akıllanmıyoruz yeaa.. illa bi nuri alço deneyimi yaşıycaz öe akıllancaz..

bi de.. konu nuri abiye nasıl geldi la..

Enteldantel! dedi ki...

Ben çıkabilir miyim artık o çizgiden bilom? Yeter mi bu kadar? Çişim filan da geldi çünkü.

fevkalade olağan dedi ki...

taam çık..

Enteldantel! dedi ki...

Bu bencerelerde nah smaylımın eksiğini çok hissediyorum.

gasilhane dedi ki...

Kaynayacak yorum, olsun, şey diycektim.
O kızın maaşı o kadar az, işi de o kadar bayık ki.
Daha bir bayık oluvermiş işi.

fevkalade olağan dedi ki...

yoksa o kız mı gönderdi seni.. doğru söyle.. bak valla bi şey yapmıycam..

Enteldantel! dedi ki...

Yok bilo o kız beni gönderdi. O ipneyle anca sen başedersin çünkü sen de yellozsun biraz dedi. Vay orospu! Ne biçim konuşmuş lan bu!

fevkalade olağan dedi ki...

çok ağır laflar bunlar bilom.. bence sen git onun saçını başını parçala.. gel şey yazıyım alnına.. açılmadan iade..

Enteldantel! dedi ki...

O ne demek la?

fevkalade olağan dedi ki...

o göndermiş ya.. ben de olduğu gibi iade ediyorum işte.. kargo literatürüne hakim olmadığın belli oluyo.. cahil.. yani şurda bana mizahını da izah ettirdin ya.. ben daha ne diyim sana..

Enteldantel! dedi ki...

Yazıklar olsun bana :/
ahauhau
Ama esprin de götüm gibiymiş yani bilom kusura bakma.