Cumartesi, Ocak 23

ya da..

bir insan neredeyim ben diyorsa bunu iki sebebi olabilir..

ya nerede olduğunu bilmiyordur.. ya da orada olmak istemiyordur.. nerede olduğunu bilmiyorsa siktiredin ibneyi.. orada olmak istemiyorsa bunun iki sebebi olabilir..

ya etrafındanki kişilerden rahatsızdır.. ya da kendisinden sıkılmıştır.. etrafındaki kişilerden sıkılmışsa yannız bırakın ibneyi.. kendisinden sıkılmışsa bunun iki sebebi olabilir..

ya kendini bi bok sanıyordur.. ya da tükenmişlik sendromuna yakalanmıştır.. kendini bi bok sanıyorsa ağzına sıçın ibnenin.. tükenmişlik sendromuna yakalanmışsa bunun iki sebebi olabilir..

ya içinde bulunduğu topluluğun biçtiği rolleri fazlaca sahiplenmiştir.. ya da boyundan büyük hayaller kurup hayallerinin gölgesinde güdük kalmıştır.. içinde bulunduğu topluluğun değerlerini kucaklamışsa değer vermeyin ibneye.. boyundan büyük hayaller kurup hayallerinin gölgesinde güdük kalmışsa bunun iki sebebi olabilir..

ya boyu çok kısadır.. ya da hayalleri çok uzundur..

yani demem o ki.. bir insan durduk yerde neredeyim ben diyorsa.. ya ibnedir.. ya da boyu kısadır..


14 yorum:

sutlukahve dedi ki...

Yeminle çok zeki adamsın. Bu nasıl bir akıl yürütmedir, bu nasıl bir zincirleme mantık tamlamasıdır. Peki ya yüzde yüz doğru olmasına ne demeli üstad? Ha bu arada, evet boyum kısa.

fevkalade olağan dedi ki...

sen şanslı yarım küredeymişsin.. ya uzun boylu olsaydın.. o zaman mecburen ibne olucaktın.. lan.. bi dakka.. yok canım.. saçmasapan bi mantıkbu.. tutmayın silicem..

Enteldantel! dedi ki...

Bilom kendine ipne demek için bu kadar zahmete girmeseydin keşke la. Ben hep diyorum nasılsa.

fevkalade olağan dedi ki...

eksik olma bilom.. sen diyosun demesine de.. malum ben seni pek iplemediğim için.. bi de kendim diyim dedim..

la yürü git.. yapıştırıcam şimdi terliği ağzına..

Enteldantel! dedi ki...

Ben de armut toplicam o ara di mi? Sen yörü git asıl ulan!! Yollarda telef olmuş biri var karşında. Adam kesecek kıvamdayım olum, öte dur.

fevkalade olağan dedi ki...

yeaa bırak.. bana tayfun talipoğlu ağızları yapma.. sence bende eser miktar sömürülmeye müsait duygu var mı.. yoldan geldin acıkmışsındır dayağı yedirmiyim şimdi sana.. ibneymiş.. dağ gibin dalüganlıya edilecek laf mı bu.. allah taş eder insanı taş..

Enteldantel! dedi ki...

O zaman toğorini sikiyim bilom. Bunu da çok görme garibe :/

fevkalade olağan dedi ki...

bak o olur.. zati sen sik diye yazıyorum ben bu toğorileri.. sıkılınca gel yenisini veriyim..

Enteldantel! dedi ki...

ahauhauhuaa gerizekalı.
Badadiz yemeye gidiyorum. Öbdüm.

mgntwmn dedi ki...

ya hem ibine hem de boyu kısaysa n'olcek?

fevkalade olağan dedi ki...

ha bak şayet öyle biri varsa ona herşey serbest.. günde 54 kere neredeyim ben diyebilir.. adamcağız zaten dertli.. bi de biz şeyetmeyelim..

dereotundannefretederim dedi ki...

nerdeyim ben diyen biri çıkarsa artık verilecek çok net bir cevabım var.

Adsız dedi ki...

cok boktan bi yaziiiiii

fevkalade olağan dedi ki...

aman efem.. ne demek.. o sizin kendi boktanlığınız.. dübürünüze sağlık..