Perşembe, Şubat 4

bir garip fobi..

kendimle başbaşa kalmayı seviyorum.. bu zamanlar ruhumun derinliklerine sondaj yapma olanağı bulduğum çok değerli anlar benim için.. bugün de öyle.. yeni bi korkumu keşfettim misal..

umumiyetle umumi tuvaletleri neden kullanmadığımı düşündüm.. metabolizmam öyle şartlanmış ki evde olmadığım zamanlarda tuvaletim bile gelmiyo.. allah sizi inandırsın.. pavlovun itleri halt yemiş o kadar söyliyim..

ve buldum.. hijyenmiş temizlikmiş iplediğimden değil..cep telefonumu cebimde taşıyorum ve telefonun alaturka hela taşının deliğine düşmesinden korkuyorum.. nasıl oluyosa bu korku diğer korkular gibi koyvermeyle sonuçlanmıyo.. kilitlenip kalıyorum..

ilginç olan bu güne kadar bi kez bile tuvalete telefon düşürmemiş olmama rağmen böyle bi korkumun olması.. neyse en azından fobim bi işe yarıyor..

buradan umumi helacılar odasının yetkililerine sesleniyorum.. lütfen tuvaletlerde telefon koyabileceğimiz küçük raflar olsun..


18 yorum:

Enteldantel! dedi ki...

Cimrisin bilom.

Enteldantel! dedi ki...

Tamam be değilsin.

Enteldantel! dedi ki...

Aslında bazen cimriliğin de tutuyor.

Enteldantel! dedi ki...

Ama genelde değilsin.

Enteldantel! dedi ki...

Durumundan seni de haberdar edeyim dedim.

fevkalade olağan dedi ki...

sıçamamaktan yola çıkıp cimriliğe ulaşman ilginç olmuş bilom.. kafası normal çalışan ben gibi insanlar için aradaki boşlukları oldursan şahane de olabilir..

Enteldantel! dedi ki...

Telefonu düşürmekten korktuğun için sıçamadığını anlatmışsın işte. Bence çok açık.

fevkalade olağan dedi ki...

ha sen onun için dedin cimri.. heralde lan manyak.. bi telefon aldım mı en az bi sene taksit ödüyorum.. zati aleti en maksimum üç yıl kullandığımı düşünürsek bence bu üç gün sıçmamak için bile geçerli bi mazeret olur..

Gadno Kopele dedi ki...

telefon onemli a dostlar.

fevkalade olağan dedi ki...

sen ne diyosun hacım.. şu dünyada bi telefonumuz bi de namusumuz için yaşıyoruz..

gasilhane dedi ki...

Eline poşet dolayıp o delikten çıkarmak da çözümü sanki..

fevkalade olağan dedi ki...

o da bi çözüm tabi ama o telefondan bi hayır gelmez artık.. içi dışı bosbok olmuştur böle.. ıyh..

gasilhane dedi ki...

servise az güleryüzlü davranırsan boklu telefonu alıp tamir ediyolar. Vallahi benim başıma gelmedi. Yeterince mide bulandırdım. Huzur içinde uyuyacağım)

Sersang dedi ki...

alafranga wc: connecting people!

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

korkunda yerden göğe haklısın. 2 kez düşürmüşlüm var, ben de o korku oluşmadı hala!!!

banyosuyu dedi ki...

diyelim bir raf bulundurdu wc idareleri.
senden önce giren herif sümkürcek sümüğünü silecek o rafa,
biri götünü sildiği boklu peçeteyi koyucak,
bir ayyaş kusarken rafa da sıçratacak
vs vs
bunların hangisi o bok çukurundan daha az pis ki?
sorarım sana?
sordum?

sutlukahve dedi ki...

Fobi dünyasındaki adı nedir acaba bunun? Ben bunu merak ediyorum. Soruma cevap verirseniz çok mutlu olurum.
Saygılar, arz felan.

fevkalade olağan dedi ki...

gasil.. huzur içinde uyu.. nur içinde yat.. ve daha bi torba iyi dilek..

sersang.. yesokkors meyt..

altın.. kormak süper bişey.. insanı dik tutuyo.. bü sürü marazdan muhafaza ediyo.. yanisi.. korkalım.. korkmayanları korkutalım..

banyo.. sen sorarsın da benim soru işaretlerim armıt mu toplar sandın.. peki söler misin.. napıcaz biz o telefonu.. ilk aklıma gelen şey olan götümüze mi sokucaz da işe yaramaz.. hadi bakalım..

zütlü.. seni mutlu etmek isterdim ama hiç bilmiyorum nedir ne değildir.. hem ne demiş müslüm baba.. adını sen koy.. buyur koyver gitsin..