Pazartesi, Şubat 22

bunaltıyla karışık bulantı..

bir fotoğraf..


bir haber..

Fotoğraftaki adam Rus milyarder Vladimir Doronin... Soldaki kadın karısı Ekaterina, sağdaki siyahi güzel topmodel sevgilisi Naomi Campbell...

Küçük kız da Vladimir Doronin'in kızı Katia...

Naomi, geçen ay erkek arkadaşı Vladimir'in Rusya'nın başkenit Moskova'daki evine taşındı.

Topmodel, cici annelik için çalışmalarına başladı ve Katia'yı Haiti yararına düzenlenecek moda şovuna davet etti.

Karısı ve metresinin iyi anlaşmasına en çok sevinen isim tabii ki Vladimir Doronin...


bir kıssa..


Bir karı koca barda oturup sohbet ederlerken bardan içeri hoş bir kadın girer. Bizimkilerin yanına gelir, adama sarılarak öper. Karısına aldırmadan:
- Nasılsın hayatım? Epey oldu görüşemedik, diyerek başka bir masaya gidip oturur.
Adamın karısı dayanamayarak sorar:
- Kim bu kadın?
Adam sakin bir sesle yanıtlar:
- Senden saklayacak değilim. Metresim!
Kadın çıldırır:
- Ne bu ne cüret! Bu ne ahlâksızlk!.. Ben buna katlanamam. Derhal boşanıyoruz! Sen ne adi adammışsın meğer. Bir de utanmadan metresim diyorsun… Her şey bitti anlıyor musun, boşanıyoruz! Hem de derhal!..
Adam gayet sakin bir tavırla karısına bakar:
- Dur bakalım hele bir sakin ol. Ne yani sevgilim Etiler’deki dubleksi, Akmerkez’deki daireyi, Bodrum’daki tripleksi, 24 metre yatı,altındaki son model jeepi, kımızı spor arabayı, Maldiv adalarındaki devre mülkü, mücevher ve takı koleksiyonlarını falan bırakıp boşanmak mı istiyorsun? Alt tarafı bir metres için bütün bunlardan vazgeçmeye değer mi bir tanem…
Kadın bunları duyunca sakinleşir. Çevresine bakınmaya başlar.Biraz ilerideki masada oturan bir çift dikkatini çeker. Kocasına sorar:
- Şurada oturan bizim Fahri değil mi?
- Evet
- Peki yanındaki kim?
- Kim olacak canım, metresi…
Kadın önce duraksar. Sonra burnunu kıvırarak kocasına sokulur:
- Aaaa ! Bizimkisi daha güzel valla!

bir kıssadan hisse..

para mühüm bi şeydir..

31 yorum:

Aslı dedi ki...

Bizimki daha güzel gerçekten tam olmuş :)
Para güzel de bedeli çirkin.

fevkalade olağan dedi ki...

bak şimdi çok süper bi özdeyiş diycem..

para icat edilmiş en işlevsel turnusol kağıdıdır..

nası ama.. çok şahane bence..kendim buldum.. ehhi..

Aslı dedi ki...

Aklına sağlık iyi bulmuşsun :) Bu örneklere baktığında da özdeyişin doğruluğunu kanıtlıyor.

gasilhane dedi ki...

Kocayı değil parayı paylaşmışlar.. E kocada paylaşılcak başka bi'şey var gibi de durmuyor..

banyosuyu dedi ki...

püüüüü allah kare etsin bunları.
çivisi çıktı dünyanın.
kıyamet yaklaştı püüü.

fevkalade olağan dedi ki...

aslında tam çivisi çıkmış sayılmaz.. şöle olsa mesela.. bu adam biseksüel olsa.. bi karısı bi kadın metresi bi de erkek metresi olsa.. ya da.. neyse yeaa.. daha fazla çetrefilleştirmiyim.. taam her türlü çıktı o çivi.. kabul..

Kasux dedi ki...

uydurma lan sidikli sen mi uydurdun bu atasözünü bu arada para en güzel şey enn ennn

*bu arada sen uydurduysan susarım ellerinden öper çekilirim yerime işte bu kadar da hatasını hemen anlayan mükemmel bi insanım ben

*bide şu zenci karı at gibi lan valla at

gasilhane dedi ki...

kasux, adam için zaten naomi satın alabileceği en pahalı at. Adam o kadar zengin ki çarpıcak kalbi kalmamış, durup düşünmüş kim kim kim diye. Bunu seçmiş.

Kasux dedi ki...

gasilim hanem çok damardan girdin bee

fevkalade olağan dedi ki...

aranızda yorumlaşmayın la.. ben ne güne duruyorum burda.. birbirinize bi şey söylemek istersenizde bana söyleyin ben diğerine aktarırım.. böle küşmüşsünüz gibi tamam mı..

bi de evet o sözü ben buldum.. atayım olum ben..

bi de biloğum yeni şekli şemal, çok güzel olmuş bence..

bi de sidikli kıslara denir.. onun erkek versiyonu sümüklü.. bilelim de kullanalım..

bi de noğmi güzel bi ablamızdır.. param yetseydi önce ben alırdım..

gasilhane dedi ki...

işte ben de onu diyorum sıradan.. kasux..:)
Naomi'ye o adam bizim kadar güsel bile demiyodur. Sıvaroski taş muamelesi yani. Yanımda dur da parlayayım naomi, çünkü ben zavallı bi rus milyarderim, saçlarım dökülüyo her rus gibi..
küçük kıza da şimdiden format atmışlar yazık lan

fevkalade olağan dedi ki...

ovhoo.. bunlar hala kendi havasında yeaa.. şurda başçavuşun merkepi kadar bi ağırlığım yok.. küstüm.. daha da gelmem..

gasilhane dedi ki...

Bak senin gönlünü şevki teyze gibi alayım, küsme, sen ki ev sahibisin, sen ki dağlarda çiçeksin, paris'te her kafede kapüçino içmişliğin var.. seviyo bu insanlar seni. Alabildim mi))

fevkalade olağan dedi ki...

oyhşş.. biraz da yanlarıma sür.. taam aldın.. bi de yeni haliyle biloğun çok güzel olmuş falan dersen fahri bacanak ünvanı bile verebilirim..

gasilhane dedi ki...

yeni gönül aldım ama ünvana bak)) bence tabii ki daha iyi olmuş.
Son olarak içimde kalmasın: Naomi suuuuux!

fevkalade olağan dedi ki...

o olmadı be bacanak.. gayet güzel başamışsın ama sonunda koyvermişsin.. noğmiyi karıştırmasan senlen kirve bile olabilirdik..

gasilhane dedi ki...

Naomi on sale!!!
Bu arada yorumunuz kaydedildi,onaylandıktan sonra yayınlanacak yazısı insanı çok hüzünlendiriyor. Deil mi arkadaşlar? Sanki inceden size güvenilmiyor. İnceden tiksiniliyor:)

fevkalade olağan dedi ki...

öle bi yazı mı var.. kim koymuş la onu.. ben bişey onaylamıyorum.. bu site arkamdan işler çeviriyo.. laaan.. kırarım lan bu bulogırı..

gasilhane dedi ki...

Hele hele.. Bak şimdi yine çıkıcak o şey

gasilhane dedi ki...

Anaam çıkmadı. göd oldum.
Güveniniz için teşekkürler mösyö.

fevkalade olağan dedi ki...

bişey değil de.. ilginç olan ben bişey yapmadım.. bilog kendisi yabancıladı demek seni.. neyse mutlu son oldu beöle iyi oldu şaane oldu..

gasilhane dedi ki...

yok yere havlamışım.
Son son olarak diyorum ki, naomi labiyörügit!!!

fevkalade olağan dedi ki...

la sende de ne çene varmış he.. taam izin var.. kazukuslan konuş sen.. ben girmiyorum aranıza..

Kasux dedi ki...

son noktayı ben koyiim nayomi şıllığı tam sikilcek karıı

bu arada lan sen bilogn şekli şemali değiştrdinde eskisi nasıldı ki lan ben unuttum

gasilhane dedi ki...

yoda yeşiliydi kasuxcan. Göz yoruyodu az..

Kasux dedi ki...

heee hatırladım laan tamam evet öbürü bok gibindi bi daha güzel

Seyyah dedi ki...

dünya mal olmuş..

kaba şimşek dedi ki...

katia doronin hmmm. ben bu ay moskova'ya gidiyorum. sormak istediğin bişi varsa kendilerine direkt sorayım bro. şu fotoğradı döndüğümde update ederiz. vladimir, karısı, metresi, kızı ve canından çok sevdiği damadı diye :/

fevkalade olağan dedi ki...

hade bea.. nası yani.. noğmi cici kaynanan mı olcak senin.. vuu..

kaba şimşek dedi ki...

ya şimdi ilişkimi reklam etmek istemiyorum. hem zaten nayomiylen ilgili bazı çekincelerim de yok deyil. zira kendisi, basından sen de takip etmişsindir çünkü hep magazin okuyosun, biraz böyle ayarsız binsan. elinin ayarı yok. aşçı uşak hizmetçiler dolu mutfak dolu kiler demeden, önüne kim gelirse, şöfer, sekreter, asistan, remayözcü, zımba teli filan ayırt etmeden, allah ne verdiyse girişiyo. bu da bazı çekinceler doğuruyor haliyle bende. çünkü en az kendileri kadar ayarsız biriyimdir. tersim kötü benim, bakma benim böyle sakin durduğuma! :/

fevkalade olağan dedi ki...

senin ne güzel bi dünyan var la böle.. lunapark gibi..