Çarşamba, Şubat 24

dülülüb..

o yaz ailemin yanına gitmeyip öğrenim gördüğüm şehir olan istanbulda kalmaya karar vermiştim.. aslında öğrenim görmek doğru bir ifade değil.. ben öğrenime yan gözle bakıyordum bakmasına ama pek de gördüğüm söylemenemez.. çakmakla gömmek arasında fark olduğu gibi bakmakla görmek arasında da bariz bir fark olduğunu sizinle tartışmayacağım.. çalışacak ve ekonomik olsun siyasal olsun her türlü bağımsızlığımı elde edecektim.. kalacak yer sorunum avcılardaki bi arkadaşımınım sığınma talebime onay vermesiyle çözülmüştü.. sırada işe girmek vardı ve fakat bu görece önemsiz aşamada çuvalladım.. o sıralar iş bulmak için iş aramak gerekmediği gibi kendimce haklı bir görüşe sahiptim ve yazık ki şehrin geri kalanı benimle mutabık değildi.. olsundu.. yine de boş beleş bi hayat idare eder bir şeydi..

o gün öğlene doğru uyandığımda yarı açlığımın dokuzuncu sigarasızlığımın dördüncü günündeydim.. ama tüm bu çile muhterem pederimin bankaya yatacak muhteşem emekli maaşının atm kartı aracılığıyle cebime transfer olmasıyla son bulacaktı.. emekli maaşı kuyruğundaki en genç kişi olarak bi kaç teyze ve amcaya maaş çektikten sonra nihayet parayla vuslatım gerçek olacaktı.. atm cihazının başına gittiğimde beklenmedik bir manzayla karşılaştım.. beklendik manzarayla karşılaşamadım demek daha yerind olur çünkü normalde kerane kapısı gibi kalabalık olması gereken kaldırım bomboştu.. zemin inli cinli deyimler kullanmaya müsait olsa da asaplarım buna hiç müsait değildi.. atm ye seyirttim ve kötü haber tez duyuldu.. hizmet dışı..

o saniye yıkıldım ama çabuk toparlandım.. beş parasız olsam da paso ve akbil sahibi bir insandım.. ilk otobüsü çevirip yenibosnaya doğru yola koyuldum.. ağustos sıcağını yaşıyor olmamıza rağmen kaloriferleri yanan körüklü fakat şerefsiz bir otobüsün biçare yolcuları ve o kalorifer yanmazsa motorun hararet yaptığını iddia eden göbekli ve fakat şerefsiz şöferiyle geçirdiğim sabır yolculuğunda ineceğim durağa geldiğimde götümden çıkan terler çoktan koltuğu ıslatmıştı.. arkama bakmadan ve mümkünse son yarım saatimi paylaştığım yoldaşlarıma da arkamı baktırtmadan hızla otobüs süsü verilmiş saunadan indim.. ayaklarım beni doğruca atm ye götürdü.. fakat o da ne.. aynı münasebetsiz manzara burada da korneamı geçip algı merkezimin orta yerine sıçmıştı..

o dakika yeni ve eski bütün bosnalardan nefret ettim.. sırplara sempatiyle baktım.. insanlıktan tiksindim.. soykırım yanlısı tavırlar takındım.. ve tabi ki yine yıkıldım.. bu kez toparlanmam biraz vakit aldı.. önümde iki seçenek vardı.. ya akbilimdeki son parayla avcılara geri dönecektim.. ya da büyük bir kumar oynayıp aksaraya bankalar ve atm ler cennetine gidecektim.. sergüzeştperver tabiatım da tesiriyle ben sağdakini seçtim.. bir başka otobüse atlayıp akbilimden dülülüb sesini duyduktan sonra mecara dolu yolculuğuma kaldığım yerden devam ettim..

aksaray ve çemberlitaş arasındaki dört vakıfbankta da aynı hizmet dışı yazısını görünce anladım ki vakıfbank komple iptal olmuştu ve benim ahvalim de vakıfbank atmlerinden farklı değildi.. karnım iyiden iyiye acıkmıştı.. yürüyecek halim.. dayanacak mecalim.. tükenecek sabrım kalmamıştı.. bana yardım edebilecek arkadaşlarımın hepsi ya şehir dışında ya da telefonun diğer ucundaydı ve evet ne bir cep telefonum ne de telefon kartım vardı.. sahip olduğum tek şey evrende kapladığım lüzumsuz yer ve dağlardan yüce çaresizliğimdi.. hemen yürümeye başlasam sabaha karşı tekrar avcılarda olabilirdim.. fakat bu uzun yürüyüş için gerekli kalorilerimi iki gün önce tüketmiş hatta eksi bakiyenin dibini bulmuştum.. geceyi parkta bahçede geçirmek ve ertesi günü beklemekten başka yapabileceğim bir şey yoktu.. kötü yola düşmem.. kendimi dilendirtmem.. daha da kötüsü fuhuş batağına saplanmam an meselesiydi ve ufacık bir cinnete bakıyordu.. dostum gerçekten bir hayli lanet olsundu..

çaresizlikle yere çömdüğüm ve medine fukaraları için bile acınası olduğum o an hiç beklenmedik bir şey oldu.. yağmur yağmaya başladı.. bir yaz gününde ve açık havada geçireceğim ilk gecemde iri taneli bir sağanak şirinleri izlerken gargamelin tarafını tutmak dışında hiç bir günahı olmayan benim gibi bi sabi için çok büyük bir cezaydı.. ilk gece korkum hiç ummadığım bir biçimde gerçek olmuştu.. tanrım bana kamera şakası yapıyor ve melekleriyle izleyip baya bi gülüyor olmalıydı.. çöktüğüm duvar dibinde gözlerim karardı.. gözlerimin önünden hayatımın roll caption ı geçmeye başladı..

anne rolünde falanca..

baba rolünde filanca..

şu bu o öteki beriki..

yazılar akmaya devam ediyor ve fakat bir türlü kendi adımı göremiyordum.. başrolünü oynadığımı sandığım hayatta hiç bir rolüm yok muydu.. son olarak körüklü ve şerefsiz otobüsün bıyıklı ve şerefsiz şoferi ve karşısında da herifin adı yazdı.. ve ben.. listenin en sonunda.. aman tanrımdı.. hayatımın en önemsiz figüranı ben miydim.. haaağğyııığğr.. diyerek gözümü açtım.. yağmur dinmiş hava kararmıştı.. bi an gece mi sabah mı anlayamadım.. açlıktan biyolojik saatim de durmuş olmalıydı.. amaçsızca ayağa kalktım.. ellerimi ceplerime sokup sonraki yıllarda emo pozu olarak bilinen garip duruşu icat ettim.. elime boş akbilli pasom geldi.. biten pillerin bi süre nadasa bırakılmasıyla yeniden iş görmeye başlaması gibi kafam da son enerci partiküllerini kullanıp hafiften bir çalışır gibi oldu.. hafsalam cümle kuramıyor ama çat-pat da olsa derdini anlatabiliyordu..

akbil.. akbilin depozitosu.. altı mülyon.. iyi para.. akbilci.. bul.. iyi para.. bul.. akbil.. dülülüb..

36 yorum:

Adsız dedi ki...

5-6 kişi okuduk bu yazıyı resmen yas evine döndü ortam .İlerde ünlü olup arabesk albüm çıkartırsan bunların ekmeğini yersin .Ya da hazır bu kadar dram yaşamışken boşa gitmesin bu kadar yaşanmışlık bir albüm yap sen .İlk ben alıcam söz ..

İmza : Adsız .

fevkalade olağan dedi ki...

la orda beş altı kişisiniz.. bi taneninizin bile mi adı yok.. ne biçim analarınız babalarınız varmış sizin öle.. insan bebesine ad koymaz mı.. hepsi dirse han kafasında insanlarmış.. bi de adsız diye imza atıyolar.. allaccazanızı verecak ha..

gasilhane dedi ki...

Woohoo.. Aksaray'a gitmeye karar verdiğinde çok korktum)) ama mutlu son olmuş.

gasilhane.

fevkalade olağan dedi ki...

gassal.. inan o bölümü yazarken ben de heycandan kusçaktım az kaldı.. bi görcen.. öğürdüm böle..

Sersang dedi ki...

farkettim de sen üstteki yorumu henüz yazmamışsın; yani saat gayriihtiyari dikkatimi celbeyledi: 23:28. Oysa vakit daha 22:42 o'clock! What the fucking's going on man! Are you little Emrah?

fevkalade olağan dedi ki...

aslında o saat işini behemehal ayarlamıştım ben ama.. bu ileri geri yapıyolar ya senede iki kere.. hah işte onu yaptıklarında her şey bozuldu.. ben de bıraktım dağanık kalsın.. martta normale döner..

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

çok heycannı bi macera olmuş. başka anıları beklerim.

fevkalade olağan dedi ki...

aman efeğm.. ne demek.. lafı mı olur.. hayhay.. siz daha iyilerine layıksınız..

Adsız dedi ki...

ben annamadım.nolmuş nolmuş ne gelmiş başına.

fevkalade olağan dedi ki...

taam o zaman ben baştan bi daha yazıyım bunu.. ya da ben niye yazıyorum yeaa.. sen bi daha okusana lan.. olmadı anlayanlar anlamayanlara şeetsin yaparız.. daha bi adın yok.. bikbik ediyosun bi de.. irezil..

bossa nova dedi ki...

Ben de dedim sat akbili yarın taktır yine nolcak. Ama işte film kahramanları izleyenleri hep en sonunda dinliyor.. Okurken gördüm seni o duvarın dibinde büzüşmüş beeeyle, gözlerim doldu ah yavrucak dedim..

Kasux dedi ki...

lan acıdım şimdi sana.yazık çulsuz bi velet halini çok merak ettim ama emo pozunu diyince içimdeki merhamet gitti lan ohhh iyi olmuş sidikliii dedm kendi kendime bana kazukus diyen adama selam ossunn.

ne dediğimi anladıysan tebrik ederim ben anlamadm valla

fevkalade olağan dedi ki...

bossa.. yea aslında benim kafa da nşa da zeyir zemberek gibi çalışır ama işte orda açlık bin türlü dram var.. o kadarlık gecikme olur yane..

kazukus.. annadım tabi la.. inceden yazılıyosun işte bana.. aahehuue..

Kasux dedi ki...

hee aşığım oğlum sana öyle böyle değil hatta

enmle evlenebilir misin??

bursanın en güzel yerinde bi tripleks evimiz var dedem ölünce de bütün mirası bana bıırakacakmış öyle diyor iyi düşün bakk evimin adamı çocuklarımın babası olacaksın diye iğrençleşmeden gidiyorum

fevkalade olağan dedi ki...

ne güzel tatlı tatlı okuyodum la.. rüya gibiydi valla.. ta ki iğrençleşme kelimesine kadar.. duyglarımlan oynadın.. evlenme vaadiyle kandırdın.. kirlettin lan beni.. suhufsuz kazukus.. git daha da gelme..

Kasux dedi ki...

bekle aşkım dedem ölsün hemen sizin eve dayanacamm korkma duygularınla oynamadım bu sadece kısa bir bekleyiş ama kavuşucaz korkma

fevkalade olağan dedi ki...

hee.. taam o zaan.. bak bi.. dedene sorsana ne zaman ölmeyi düşünüyomuş.. çok sürermiymiş.. hayır başka isteyenler de var da o bakımdan.. çok sürcekse hiç şeyetmiyim ben..

Kasux dedi ki...

siktir lann

fevkalade olağan dedi ki...

nobransın..

gasilhane dedi ki...

İnanamıyorum. Hem de benim yatağımda. Bari çarşafı değiştirin pisler!!

Adsız dedi ki...

Tamam anladım ne kızıyun. Kendimi salak hissettiydim utanma şeysine isim yazmadımdı.

Yazan: Buket :(

fevkalade olağan dedi ki...

gassal dur la şindi çarşıyı komple karıştırıcan.. azıcık goğometri bilgimle aşk üçgenleri beşgenleri çizdirtme bana..

puged.. kızmıyım tamam da kızmadan da anlamıyosunuzu ki bilader.. ama bak pek bi kanım kaynadı şindisana.. böle adını yaz canımı ye..

Kasux dedi ki...

lan şerefsiz sen bide gassala mı veriyodun kaltak adam senii

fevkalade olağan dedi ki...

e napıyım.. senin dede de vaktiyle ölüverseymiş..

gasilhane dedi ki...

Hemi de benim 2 tripleksim var. Kasuuux! sözüm sana. (nihat doğan gibi okunacak)

fevkalade olağan dedi ki...

öeaaah.. la izdivaç şeysine çevirdiniz cağnım entelektüel biloğumu.. hem ben satılık değilim taam mı.. kiralıkım..

Kasux dedi ki...

olum sende ne olduğuna kara ver bi sidikli benim gibi hatunu buldun bide aldatıyon

gasil olmazsa bigün sen bi gün ben kullanırız hayat bu çözümler tükenmez bozmayalım şimdi bi kaç günlük hukukumuzu şu sidikli içim

aşkım benim seviyorum senii

fevkalade olağan dedi ki...

yani aranıza girmek gibi olcak ama.. benim de bi fikrim var.. bence benim için düello yapın.. kazanan komple alsın.. aslında ben genelde kaybedeni tutarım ama bu durum farklı.. napıcam ölü karıyı yeaa.. taam var bi takım sapkınlılarım ama o nekrofili bunlardan biri değil..

gasilhane dedi ki...

Şimdilik yüce gönüllülükle çocuğu sana bırakıyor gibi yapıyorum kasux..
Her türlüüü alırım.. her türlüü. (sinsi okunacak)

fevkalade olağan dedi ki...

benim uykum geldi yatıyorum ben.. en son kimin elinde kaldığımı bi ara bana da sölersiniz.. iyi olan kazansın.. had bakalım..

Kasux dedi ki...

gassal yırtarım seni yellozz

ulan sende kendini ne bok sandın bide naz yapıyo sidikli nah bulursun benim gibisini tühhhh

gasilhane dedi ki...

kasux çocuk senindir. (sinsi gibi okunan kısım)
Önce cunta anayasası değişmeli, yoksa çiftleşemem.. (nihat doğan kısmı)

fevkalade olağan dedi ki...

bana bu şekilde davranamazınız tamam mı.. elden ele dolaşabilen.. alınıp takas edilen.. bir tutulup bir bırakılan bi meta değilim ben.. benim de duygularım var.. ve şimdi izninzle biraz yannız kalmak istiyorum..

Enteldantel! dedi ki...

Bilom yeter mi bu kadar yalnızlık? Gelsinler mi artık ne diyosun? Dursunlar mı öyle n'apsınlar?

gasilhane dedi ki...

geliym mi:) (atılgan)

fevkalade olağan dedi ki...

yok bilom gelmesinler.. bu yazıya bu kadar yorum çok.. gerçi hiç biri konuyla lakalı değil ama ona alıştık artık..

gassal.. yeni yazı yazcam oraya gelirsin.. bugün yarın yazarım yani kesin.. beklemede kal sen..