Pazar, Şubat 7

kadın kısmısına 41 maddede şahane ilişki..

1. alkış vaadlerine aldanıp teklif eden taraf olmayın..

2. size teklif edildiğinde aklınızdaki cevap evet bile olsa pazarlığa hayırla başlayın.. belkiyle devam edin.. fakat naz yapıcam derken de bokunu çıkarmayın..

3. asla bir haftadan önce msn vermeyin..
4. asla bir aydan önce telefon vermeyin..
5. asla bir yıldan önce vermeyin..

6. iletişim sırasında eski sevgilinizden bahsetmeyin..

7. ilişinin ilerleyen zamanlarında şu soruları asla sormayın..
-sence ben güzel miyim..
-şişman mıyım..
-beni seviyor musun..
-pişman mısın..
-nasılım..
-o kimdi..
-beni hiç terketmeyeceksin değil mi.. vs..

8. o aramıyorsa aramayın..

9. kapris yapacağınız konuları özenle seçin.. ota boka kaprisi herkes kaldıramaz..

10. ne tür bi ilişki beklentisinde olduğunuzu en baştan sezdirin.. anlamadıysa daha açık olun.. (bunu başa yazmak lazımdı)

11. bu da yedekte dursun mantığıyla oyaladığınız kurbanlarınızı fazla ihmal etmeyin..

12. bu tavsiyeleri duyan hemcinslerim beni öldürürse arkamdan bi fatiha okuyun..

13. çok akıllı.. çok iyi eğitimli.. çok zengin.. çok soylu.. çok kültürlü olmayın.. olsanızda belli etmeyin.. partnerinizin en az bir alanda sizden üstün olmasına izin verin..

14. yemek yapmayı öğrenin.. ve unutmayın kek yemek değildir..

15. ara sıra küfredebilirsiniz ama çok abartmayın.. erkekler o muhabbeti kendi aralarında zaten yapıyor.. sizle de farklı bişey olsun..

16. çocukları sevin.. ya da seviyormuş gibi yapın.. iyi bir anne adayı imajı çizin..

17. asla bekaretin önemsiz olduğunu söylemeyin.. bunu bi erkek söylese bile onaylamayın.. ağzınızdan laf arıyor olabilir..

18. unutmayın zor elde edilen şey değerlidir.. (burda şey siz oluyosunuz) size ne kadar yatırım yaparsa o kadar zor vazgeçer..

19. seni doğal halinle seviyorum yalanına inanıp paçoz paçoz dolaşmayın..herzaman bakımlı olun..

20. makyajı abartmayın.. nişana düğüne gidiyormuş gibi makyaj yaparak güzelleşmiyorsunuz.. komik oluyorsunuz..

21. göz makyajı en can alıcı silahınız.. bunu iyi kullanın..

22. kaşlarınızı alırken nerede duracağınızı bilin.. kaşsız bir kız tekkaş bi kız kadar itici oluyor.. hayır beceremiyorsanız birine yaptırın.. kökü bende rahatlığından vazgeçin..

23. ara sıra da olsa mutlaka etek veya elbise giyin..

24. dekolteyi abartmayın.. dozu kaçınca profesyonelmiş görüntüsü veriyor..

25. dikenli tel kuralı er ya da geç ihlal edilecektir.. gösteriyosanız vermeye hazır olun..

26. "bu sana çok yakışmış" yorumuna inanmayın.. erkekler çoğu zaman aksini söylecek cesarete sahip değildir..

27. unutmayın.. güzel olduğunuzu düşünmeniz sizi güzel yapmaz.. yolda yürüken kaç kişi yiycek gibi bakıyo siz onu sayın.. ama yedirmeyin..

28. paraşütünüzü takın.. sona hazırlıklı olun.. iltifatlarla hediyelerle günde elli kez aramalarla ayaklarınız yerden kesilecek ve bulutların üzerinde dolaşmaya başlıyacaksınız..
ancak unutmayın bu yüzyılın aşkları kısa yaşıyor.. ilişki bittiğinde bulutların üzerinden düşeceğinizi aklınızda tutun ve paraşütünüzü takın..

29. partnerinizi güzel kız arkadaşlarınızla tanıştırmayın.. çirkinler serbest.. erkek bu meyleder.. siz de kıskanırsınız.. gerginliğe gerek yok..

30. en yakın kız arkadaşınızın sevgilinizle ilgili kötü sözlerine kulak asmayın.. he deyin geçin.. kesin kıskanıyordur.. alışması için zaman tanıyın.. her ayrıntıyı anlatıp kızı çatlatmayın.. ama asla kalbini kırmayın.. ilişki bitince sizi o teselli edecek..

31. sevgilinizin erkek arkadaşlarını sevmeye çalışmayın.. neden bilmiyorum ama olmuyor.. onların yanındayken sıkıldığınızı belli etmeyin yeter.. ara sıra onlarla buluşmasına izin verin.. ve kesinlikle gözünüz arkada kalmasın.. dışarda kalabalık bi grupla takılan bir erkeğin aldatma ihtimali sıfıra yakındır.. bu konuda bana güvenebilirsiniz.. çok iyi biliyorum.. ampirik bilgi kendi imalatımızdır..

32. sevgilinizin ailesinden biri ile tanışmak için ısrar etmeyin.. bu erkek açısından ilişkide önemli bi paradigma değişimidir.. korkutmayın çocuu.. ha hiç yanaşmıyosa da anlayın ki ciddi düşünmüyor..

33. sevgiliniz daha sık "bana güven" demeye başladıysa bilin ki aldatılıyosunuz..

34. ona duyduğunuz güven eksikliğinin özgüven eksiklğinden kaynaklandığı palavradır.. en taş hatunlar bile aldatılır.. bunun özgüvenle ne alakası var..

35. aldatıldığınızı düşünüyosanız bunu belli etmeyin.. hatta daha serbest bi faza geçin.. şöle bi gevşesin saf.. açık vermeye başlasın.. sonra tepesine çökersiniz..

36. şüphelendiğinizi belli ederseniz yakalama şansınız azalır.. hazırlıksz olmalı ki suçüstü olsun..

37. bi kere aldatılıp ilişkiyi bitirmediyseniz erkek bunu açık çek olarak görür.. kesinlikle ikincisi üçüncüsü olur.. ha bana uyar diyosanız da.. ben riski söyleyeyim.. siz ona göre daha bi iyi korunun.. her anlamda..

38. asla ama asla sevgilinize kocacım demeyin.. bunu sizden o istese bile.. bu kadar net söylüyorum.. geçen şahit oldum böle bi olaya.. kusmadım ama hala midem bulanıyo.. neydi o öle.. konsomatrisler gibi..

39. beni dinlerseniz siz evlendikten sonra da eşinize "kocacım" demeyin.. başka ne derseniz kabul ama o olmaz.. çok adi duruyo.. valla bak..

40. kendi aranızda kullandığınız çiçeem.. böcüüm gibi hitap sözlerini umuma açık yerlerde yüksek sesle söylemeyin.. misal adamın yaşı olmuş 30.. kız adama "ayı yogişim" diyo bin kişinin içinde.. yazıktır.. o da az çok karizma sahibi bi adam.. yıkmayın dünyasını..

41. illaki bize özel bişey olsun diye fazla kasmayın.. yaratıcılık saçmalamak değildir..
canım bebeem kuzum itim götüm ne geliyosa ilk aklınıza onu kullanın gitsin..

16 yorum:

paper doll.. dedi ki...

yazıyı çoğaltıp şehrin muhtelif yerlerine asmak istedim..
maksat her kız faydalansın..

fevkalade olağan dedi ki...

o da olur ama biraz masraflı olur.. sen o güzel.. o ipek saçlı.. o selvi boylu.. o narenin elli.. o güzeller güzeli kızları yolla bana.. ben tek tek okuurum hepsine böle itinayla hem de.. e madem bi işe başladım.. gerisini getirmek lazım.. amme hizmeti böyle bi şey..
yaşasın halkımız..

Enteldantel! dedi ki...

Bilom 34. madde bize hiçbir şey öğretmedi ve ben bu yüzden şahane bir ilişki yaşayamıyorum anlıyor musun!! Taş hatun olmama rağmen üstelik :( Değiştir o maddeyi :(

fevkalade olağan dedi ki...

değiştir ne demek lan.. babanın uşağı yazıyo çünkü bunları.. az biraz nezaket yeaa.. insan içie çıkıyosunuz.. yaz ordan madde 42..
erkeklerden bişey isterken lüffeaan diyin.. evet yavşayın böyle..

Enteldantel! dedi ki...

Üzgün surat yapmıştım ama bilom. Kadınlar böyle ağızlarını yüzlerini yamuşturup bi şey istiyolarsa o emirden sayılmaz, rica gibi düşün. Yavşamışçasına böyle. Sen de bu tavsiyelerime kulak as bence. Kurudun kaldın la.

gasilhane dedi ki...

Budur. Dipnot olarak bu kurallar İTÜ'de uygulanırsa 2. maddeden itibaren cinsimizin aç kalacağını belirteyim. Evet kızlar, okudunuz, anladınız ve iman ettiniz ya. İTÜ'deyseniz şimdi de unutun

madam farilya dedi ki...

28 ve 37 tecrübeyle sabittir..adam resmen itin dölü çıktı..işallah olduğu yerde arap şeyhleri dümdüz ediyodur deyusu çöle karşı..sinirlendim..

Kasux dedi ki...

asla bir yıldan önce vermeyin desene biz baştan kaybettik

fevkalade olağan dedi ki...

bilo onu doğru diyosun da bi elimden tutan mı var allasen.. ben aklım kestiği dilin döndüğünce kadın kısmısına gerekli tüyoları veriyorum.. bi hatun da çıksa elimden tutsa bana yol gösterse ya.. ya da elimden tutsun o da yeter.. illaki bi alettirklenme bişey olur bence..

gasil.. itü odtü katü flan farketmez.. kadın hep aynı kadın.. ne demiş atalarımız.. karanlıkta hepsi aynı..

farilla.. çükü düşsün ipnenin..

kazukus.. insan bi sorar.. müsaitse münasipse veriyorum falan der.. bi danışır.. neyse olan olmuş artık.. git geri al desem ne yazar..

banyosuyu dedi ki...

çok faideli bir paylaşım olmuş.
emeğinize sağlık
:)

fevkalade olağan dedi ki...

la etmeyin böle.. kendimi ilişki gurusu sanıcam.. az kaldı..

potatiumk dedi ki...

kocaelispor'a başarılar

gasilhane dedi ki...

İlişkilerin Ertuğrul Özkök'ü olsana!! olsaaana olsaana olsaana! oleey! oleey! :)

FromNorthDagoty dedi ki...

on numara bir yazı olmuş.

Adsız dedi ki...

olağanüstü,
evlen benlen!

fevkalade olağan dedi ki...

olmaz.. sen benlen evlen..