Pazartesi, Şubat 1

minare..

bi kaç ündür misafirim vardı.. şehir dışından biri geldi.. istanbul şehir ben rehber.. turluyoruz.. bu arkadaş elinde fotoğraf makinesi neyi görse şip şak.. japonculuk oynuyor.. ben halimden bezgin.. bitse de gitsek havasında.. şerefsiz şehir bitmiyor..


"seni de çekeyim" ısrarlarına dayanamıyorum.. geçiyorum duvarın dibine.. fotograf çektiriyorum.. süleymaniyenin dışkapısınında dışında.. ben somurtuyorum o gül diyor.. neyse gülmeme inadım tuttu.. herif de çocukluğumu bilir.. ısrar etmedi pek..


taa.. ki.. yere çömmüş vaziyette öle havalara doğru binbir şekle giren arkadaşım "biraz geri git minareyi almaya çalışıyorum" diyene kadar.. ben bi gül bi gül.. sonra o da gül.. gülmekten fotoğrafı çekeme.. sonra vazgeçip kuru fasülyeciye git.. bi güzel dubuşu şişir.. en çok da bol cevizli kabak tatlısını beğen.. bu lanet anlatı biçime saplan.. kal.. kurtulama.. öeaah..

onu diyorum işte.. bundan sonra fotoğraf çekimi sırasında yok peynirmiş cheesemiş hiç gerek yok.. bana minare deyin yeter.. gülerim kesin..

5 yorum:

Kasux dedi ki...

heaaa cevizli kabak tatlısımı böhöööö bende istirem!!

sutlukahve dedi ki...

Ama ben şimdi bunu denemek isterim. Cidden 'minare' deyince gülecen mi? Güleceksen ne kadar gülecen? Durdurmak mümkün olacak mı? Minare dedikten sonra kubbe de desem kahkaha atar mısın? Yoksa bozulup susar mısın? Sabah sabah bir sürü soru, işin yoksa düşün dur.

fevkalade olağan dedi ki...

kazuks.. aslında pek de güzel değildi kabak tatlısı.. cevizi de azdı.. ıyy ne biçimmiş.. nası yedik onu annamadım..

zütlü.. herşeyin bi usulü bi kaidesi var.. durduk yerde minare dersen en fazla "sana girsin" derim.. fotoğraf çekerken dersen gülerim.. kubbenin pek bi etkisi olmaz sanırım ama denemeden etmeden kesin bi hüküm vermek istemiyorum.. prensipli olduğum kadar bilimsel bi insanım..

sutlukahve dedi ki...

Terbiyesizsin, diyorum başka da yorum yapmıyorum. Ama elimde fotoğraf makinesi ile yakalarsam affetmem! Minare!

fevkalade olağan dedi ki...

terbiyesiz olduğumu kesinlikle kabul etmiyorum ve elinde fotoğraf makinasıyla yakalarsam hemencik "herkesin tuttuğu kendine" diyeceğimi de garanti ediyorum.. taam biraz terbiyesiz olabilirim.. ama az.. kıvamında yani..