Cuma, Şubat 5

nefret..

nefret saçına yapışan sakız gibidir.. kesmeden kurtulamazsın..

nefret aküsü bitmiş araba gibidir.. vurdurmadan çalıştıramazsın..

nefret kuru yolunmuş çiğ tavuk gibidir.. çıplaktır ama çekici değildir..

nefret ayçekirdeği gibidir.. yedikçe susarsın ama ara verip su içemezsin..

neftet oturgaçların arasına giren don gibidir.. çıkarırsın ama o yine girer..

nefret antifiriz gibidir.. kışın donmayı engeller ama sıcakta hararet yaptırır..

nefret hava alanındaki kayıp bir bavul gibidir.. şarkısı vardır.. dinlenir..

5 yorum:

fevkalade olağan dedi ki...

rica etsem biri çıkıp şu "olmaz o iş" şeysine tıklayabilir mi artık..

Enteldantel! dedi ki...

Ben tıkladım bilom.

Enteldantel! dedi ki...

Sonra da olmuş'a tıkladım kızarsın diye. Beni ne hale getirdiğinin farkında mısın!! :((

fevkalade olağan dedi ki...

eksik olma bilom.. böle böle aklım başıma gelicek bence..

fevkalade olağan dedi ki...

yani hafiften bi manyakımsı bişey olduğunun farkındayım ama bunun benim eserim olduğunu iddia edip mütevazi tarafımdan ödün vermek istemedim..