Cumartesi, Şubat 20

pçt - k..

hayır bu bir örgüt adı değil.. bilirsiniz.. yıllarca sert sessizler diye uyuttular bizi.. ama o da değil.. ne olduğunu ben de yeni keşfettim.. mutluluğun formulü bu sihirli şifrede saklı.. nedir açılımı.. "pe-çe-te koleksiyoncusu"..

erkek milletinin fertleri olarak en büyük derdimiz olan eş seçiminden mustarip olmayan var mı.. neydi kriter.. helal süt emmiş olucak.. iyi de nerden bilelim helal mi haram mı.. emme olayının üzerinden en az yirmi yıl geçmiş.. ne tanık kalmıştır.. ne kanıt.. olmaz öle şey.. yeni kriterler bulmak lazım..

mesela hanım kızımız hayatının bir döneminde peçete koleksiyonu yapmış mı.. ne alaka lan diyeni sözcüklerimle şamarlıycam.. dış görünüş aldatıcı.. yani en rockerından en gotiğine her türlü kostüm ve kılıkta hatun var tedavülde.. dışı seni yakar da içini nerden bilecez.. ama bi yol var.. peçete koleksiyonu yapmış bi hatuna sonuna kadar güvenebilirsiniz..

sadıktır.. tutkuludur.. sabırlıdır.. tutumludur.. yuvasını sahiplenir.. evini çekip çevirir.. akraba bağları kuvvetlidir.. sevgi doludur.. peçete deyip geçmeyin.. herşeyden önce bi tutkudur peçete koleksiyonu yapmak.. başkalarının sümkürüp attığı bi kağıt parçasını alıp el üstünde tutmaktır.. sevgiyle okşayıp koklamaktır.. sonra sabır ister.. emek ister.. akraba eş dost herkese haber verip altın günlerinde.. otobüs yolculuklarında.. nerde olursa görülen peçetelerin alınıp koleksiyoncuya getirilmesini sağlamak üst düzeyde sosyal etkileşim ve ikna kabiliyeti gerektirir.. önemli özellikler bunlar..

peçete koleksiyoncusu birer evlat gibi görür peçetelerini.. hiçbiri arasında ayrım yapmaz.. gösterip gurur duyar da kimselere vermeye kıyamaz peçetelerini.. bana güvenin.. bi kızın peçete koleksiyonu varsa ondan karı da olur.. gelin de.. elti de.. yoksa da bi bok olmaz afedersin.. iki peçete toplayacak özene sahip olmayan bi kadın kocasının pantulunu da ütüleyemez.. tayyibin duble yolları gibi çift gidiş çift geliş olur cağnım pantul.. ocakta yemeği unutur yakar.. mazallah yangın bile çıkarır.. çocuğu olsa markette unutur eve gelir.. o derece sorumsuzdur.. benden uyarması.. kariyermiş.. kültürmüş.. güzellikmiş.. geçiniz hepsini bi kalem.. bakın çeyizine.. peçete kolleksiyonu varsa at sepete..

hadi la erkekler iyisiniz yine.. bu seferde size çalıştım.. aile saadetinin formülünü almış bulunmaktasınız.. gayrısı size kalmış..

11 yorum:

pusarık dedi ki...

bi gıdım evlenme umudum vardı onu da yok ettin, sağol... pespembe hayallerini yıktığın genç kızın gözyaşlarını hangi peçeteyle sileceksin, hıı? ver bakim ondan başlayayım bari koleksiyon yapmaya :P

Kasux dedi ki...

ben şıpsevdi koleksiyonu yapıyom o olma mı??

fevkalade olağan dedi ki...

pusar.. henüz çok geç değil.. bence hemen başla.. sonra da gözüne kestirdiğin bi herife git "sana peçete koleksyonu gösteriyim mi" de.. olur o iş..

kazukus.. olmaz o iş.. peçetenin yerini tutmaz.. şöle izah ediyim.. peçete koleksiyoncusu evlenilecek kadınsa.. şıpsevdi koleksyoncusu eğlenilecek kadındır..

Aslı dedi ki...

Of of öldüm gülmekten.
Ben de o koleksiyonculardandım ve bir erkek arkadaşım seninkine benzer bir çıkarımla "aslı kesin peçete koleksiyonu yapmıştır eskiden" diye bir yorum yapmıştı.
Bir embesil hissettim kendimi sorma o an :)

Senin çıkarımın sonrası neyse canım o kadar da embesil değilim diye düşünmek istiyorum ama içimden gelmedi :))

banyosuyu dedi ki...

oha ya resmen peçete koleksiyonu yapmamış ben'i tarif etmişsin.
bütün sorunum buymuş demek ki bunca yıl.
allah cızırtısını versin o peçetelerin bak bu yaşta ne belalar açtılar başıma.

sutlukahve dedi ki...

Peçete kolleksiyonu yapmadım ama koca buldum. Buna ne demeli? Cevap ver dostum buna ne demeli?

Kasux dedi ki...

tamam tez elden hemen markete giidp bütün peçetelerden alıyorum bende diyorum niye bana evlenme teklifi etmiyo demek bundanmış vay benim başımaaa

fevkalade olağan dedi ki...

aslı.. sorun da bu ya işte.. gülüyosunuz.. bi allahın kulu da ciddiye alsa.. şunun bi dediğini yapmayı deneyeyim dese.. inan dert tasa kalmıycak.. pıspırıldak olucaz..

banyosuyu.. üzülme yea.. kendini bu kadar perperişan etmene gönlüm razı olmaz.. mühüm olan farkına varmış olmak..

zütlü.. madem o kadar ısrarla istedin.. al sana cevap.. senin koca insanı az biraz safçana bi şeye benziyo.. peçete koleksiyonu yapsaydın daha iyisini bulurdun bence.. neyse o mevzu kapanmış artık.. yuva yıkan insan olmak istemem.. saf maf idare edicen..

kazuk.. afferim la sana.. şu internetlerde en çok seni seviyorum.. markete gitmişken bana da bi rulokat alırsın artık.. o kadar akıl verdim.. bence hakkımdır..

Kasux dedi ki...

ne bi tane fabrikayı üzerine yapıcam söz ama önce peçeteleri toplayıp en zengininden bi koca bulmam lazım

Adsız dedi ki...

Valla yıllarca manasız peçeteler biriktirdim hiçbiri de sevgilimi aldatıp pişman olmamı engellemedi.

Çürüttüğüm tezini peçeteyle silerim senin

fevkalade olağan dedi ki...

pişman olmuşsun ya işte.. o da bi şey.. ya peçete biriktirmemiş olsaydın.. nası bi kaşar olacağını düşündün mü hiç..