Cuma, Şubat 26

s & w..

wesson - hey smith.. bak yine seninki..

smith - bırak şunu.. hem nerden benimki oluyor.. tam bir ahmak..

wesson - geçen sefer böyle demiyordun.. ne dersin bu kez yapabilir mi..

smith - hiç sanmıyorum.. sence..

wesson - bu kez farklı ortak.. gözlerine bak.. karadelik gibi.. hiç bu kadar boş bakan birini görmemiştim..

smith - boşversene.. ne zaman anlamlı baktı ki.. bir koyunun koyun gibi bakmasından daha doğal ne olabilir..

wesson - hayır dostum hayır.. eminim bu kez yapacak..

smith - hahahha.. iddaya var mısın..

wesson - tamamdır.. bi altılı paketini alırım..

smith - sen öyle san.. şimdiden kaybettin bile..

wesson - bu kadar emin olma ortak.. bu kadar emin olma..

smith & wesson - klik.. BAAM..

7 yorum:

Kasux dedi ki...

ben bi bok anlamadım

fevkalade olağan dedi ki...

sondaki linke tıklamadın mı.. smith&wesson meşşur bi tapanca markası.. namluda da yazıyo o kadar.. ovhoo.. sanatımı izah ettiriyosunuz bana yea.. az biraz kitap okuyun.. silah kullanın.. yapın bişeyler işte..

Kasux dedi ki...

sıss la biraz daha artizlik yaparsan üzerinde denicem ilk silah çalışmamı

şaka len şaka ben sana kıyamıyım hee

fevkalade olağan dedi ki...

valla öldürsen daha iyiydi.. siktin attın cağnım başyapıtı..

sutlukahve dedi ki...

Çok karakterli Dabanca bence. Dabanca dediğin böyle olmalı. Bir ara ben de alayım dedim ama ruhsatıydı ıvırıydı zıvırıydı derken... ki aslında itiraf etmem gerekirse konuyu açtığım doktorum aile üyelerini uyarıp ilacı dozunu arttırınca 'koy götüne kim uğraşacak bunla?' dedim, öyle kapandı mesele. Yine de içimde kaldı. Bir hafta sonra doğumgünüm, şurda yüz tane adamsınız, herkes on lira verse bence o dabanca bana alınır. Bu konuda ilgili merci kim? Kişileri kim organize edecek? Paralar kimde toplancak? Gecikmez di mi bacanak? Acil bir iş için lazım da. Hadi defoldum ben. alınca haber ver adresi iletecem. Nereden haber vereceğini sen biliyon.

fevkalade olağan dedi ki...

iki gözüm bacanağam.. senin tarif ettiğin cinsten 100 kişi değil bu civarda koca evrende bile yok ki.. millet anasının gözü olmuş.. demem o ki.. gel sen vazgeç o tapanca işinden.. neme lazım şeytan doldurur.. biz sana bi hepi bötdey deriz olur biter.. o kadar nümayişe ne gerek var yea..

sutlukahve dedi ki...

Ve fekat... ama lakin... bilmukabele ilmuhabere... neyse hadi öyle olsun bakayım. :)