Salı, Şubat 2

şampuan..

geçen şampuan alıcam.. hangisi olsun diye bi bakayım üstünde yazanlara dedim..
ince.. yağlı.. kepekli.. kırılgan.. boyalı.. zayıf..
her türlü hakaretvari saç tipi var.. birini seçip alsam o hakareti kabul etmiş olucam.. ama değil.. ben saçlarıma laf ettirmem arkadaş.. yağlı kepekli zayıs falan değil benim saçlarım..
protesto ediyorum..
üzerinde süpper canlı taş gibi saçlar için yazan bi şampuan çıkana kadar almıyorum hiçbirini.. yeşil sabunla yıkarım daha iyi.. kazık gibi yapıyor ama hiç değilse saygılı.. bugüne kadar tek bi kötü sözüne rastlamadım..

9 yorum:

Kasux dedi ki...

bakkk hiç öle düşünmemiştim ahh ahh yıllardır neler diyolarmış ta haberimiz yokmuş

fevkalade olağan dedi ki...

bıraksak ana avrat düz gidicek ipneler.. neyse ki ben varım ve halkı ayıktırıyorum.. ilahi ben..

Kasux dedi ki...

sana hayatımız borçluyuz sen ilah ol biz tapak:)

fevkalade olağan dedi ki...

töbe de la.. gece gece çarpılcan şimdi ağzının yüzünün coğrafyası değişecek.. hayır o değil senin yüzünden ben de yanıcam..

Kasux dedi ki...

:D

bossa nova dedi ki...

http://satendegiyerimpazende.blogspot.com/2009/01/salarm-prl-prl-canl-dolgun-haval-ve.html


Aha da bu yazı da bunun işaretidir ki bir gün birlik olucaaaz!!

mgntwmn dedi ki...

"normal saçlar için" kurtarmaz mı:)

fevkalade olağan dedi ki...

nova.. bekle sen biraz daha.. kaveden adam toplayıp basıcam mekanlarını..

magnet.. aslında orda şampuancıların bi açığı ortaya çıkıyo.. şimdi diyelim ki benim saçlarım bokum gibi.. markete gidiyorum ve panten bokum gibi saçlar için olan şampuanı alıyorum.. ne vadediyo bu şampuan.. beni kullan cillop gibi saçların olacak.. tamam kullandım.. bi şişe bitti.. artık saçlarım cillop gibi.. napıcam şimdi.. cillop gibi olan saçlarım için hala bokum gibili şampuanı mı kullanıcam.. hadi olmadı en iyi ihtimalle normal olanı mı alayım.. demek ki neymiş.. şampuancılar ipneymiş..

mgntwmn dedi ki...

fevkalade olagan az önce kendim saçımı boyiyim dedim.şu anda saç diplerim ishal boku rengi. uçlar normal bok rengi. uyuyamıyorum. boyanın kutusunu birinin -muhtemelen boya firması sahibinin- g.tüne sokasım var!yanlış talimatla mahfettiler saçımı.yooo.tüketici hattını ariim dur!