Salı, Mart 16

artezyen..

frijit bir kedi tecavüz eseri doğurduğu yavrusunu yalasa ilk kez tiksinerek..

çocuk çığlıkları yankılansa şefkatli orta kulaklarda..

gelinliği deli gömleği olsa yetmişlikle evlendirilen bir bakirenin..

zalimlerin döktüğü kanda gusül abdesti alsa fahişeler..

düş sahiplerinin peşine düşse hıyaneti kendinden menkul düşmanlar..

geçmişi didik didik edip kalbura çevirse nedamet vesikalı vicdanlar..

bir ihtiyar çimdirse buruşuk etini bugün de ölmediğini anlamak için..

ekmek derdinden mustarip cinnetli bir baba boğazlasa çocuğunu sevgiyle bilenmiş ekmek bıçağıyla..

gözyaşıyla sulansa hiç açmayacak erguvanlar..

kırmızının adı kanrengine dönüşse lügatlerde..

bütün tazyikiyle fışkırsa yeraltından edebiyat..

yine de bu yazı bi boka benzemez aga..

36 yorum:

fevkalade olağan dedi ki...

bu ne lan hiç yorum yok.. söğüt gölgesi mi bura.. yorumu da mı ben yapıcam.. bi de sırtınızı keseliyim olmadı.. yürüyün gidin yeaa.. yerin altından 20 bin fersahtan edebiyat çıkarıyorum bi yüreğine sağlık yazmıyosunuz.. daha da gelmeyin buraya.. biraz yannız kalmaya ihtiyacım var.. çayıra meraya vurucam kendimi..

pusarık dedi ki...

çayır çimen geze geze oldun sen bir geveze, diye türküler yakmasınlar, bak it ayağı yemiş de derler derleeer :P

başkaları niye yorum yazmadı bilmem ama benim nutkum tutuldu, hüzünlendim mi bir şey oldu, ben de tam bilmiyorum, belki de gözüme toz kaçmıştır, yani bakıyorum yazıya edebiyat kendini parçalamış ama bizzat kendi yazarı tarafından bi boka benzetilememiş, yazık yahu, niye onca kelimeyi muntazaman ardı ardına dizip düzüp sonra da musvette gibin bir kenara fırlatıyorsun, yeşilçam gazozcusu musun kardeşim, nedir yani mesele nedir?

(alttan alttan gülüyorum bu arada :))

fevkalade olağan dedi ki...

yok o öle değil.. ben tarz olaraktan böle gotikli karanlıklı groteskli şeyleri hazzetmiyorum.. ha yapsam feriştahını yazarım ama bi tadı yok.. o türlü bi yöresel mesaj vermeye çalıştım..

Enteldantel! dedi ki...

Bizi de yöre kurbanı ettin bilom. Yöre cinayeti işleyecek kıvama geldim. Yöre gereği bu iş bana düşüyor zaten. Ben de böyle olsun istemezdim ama yöremiz böyle. ahuahuahua. Yöre kafası.

Yüreğine sağlık!

fevkalade olağan dedi ki...

bilom.. yöre kafası uymamış sana.. çık o yöre kafasından çabuk.. çık çık.. kaldır ayaklarını süpürcem..

daşaana gurban..

Enteldantel! dedi ki...

N'apiyim o zaman şimdi bilom? Halı kafasına mı döneyim? Duruyim mi böyle n'apiyim?

fevkalade olağan dedi ki...

saatleri bi beş yıl kadar geri alabilsen mesela çok makbule geçer..

Enteldantel! dedi ki...

Yaşlandık be Cahit... Valla yaşlandık. Ondan öyle dedin di mi? Hıhımm, bence de ondan öyle demişsindir. Tabi canım, başka ne olacak ki. Di mi?

gasilhane dedi ki...

Gam keder olmuş.. (Yüreciğine sağlık)

fevkalade olağan dedi ki...

ne münasebet yaşlanmak da neymiş.. yıllara meydan okuyorum ben bilom.. ama karşıma çıkmıyolar.. hakketten nereye gitti onca yıl.. yaşamamış da rüya görmüş olsam ancak bu kadar kalır aklımda..

gözümsün gassal.. müslüm dinliyoruz sen de gel..

fevkalade olağan dedi ki...

ekmek davasından hüküm giymiş bir baba.. yazsaymışım daha yaldızlı olurmu.. evet yazdığım şeyleri tekrar tekrar okuyorum.. ne var.. siz de okuyun..

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

gözüne araba farı tutulmuş tavşan gibi kaldım valla. yorumum o tavşanın bakışı oldu yani. ille yazın dedin ya, betimliyim dedim.

fevkalade olağan dedi ki...

dostum tavşan demişsin ama bu resim bildiğin baykuş..

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

tavşam "gotikli, karanlıklı, groteskli " duruyoya biraz, o yüzden tavşan dedim dostum. nabza göre şerbet olayı...

Kasux dedi ki...

ben yoktum bakk kimsesiz kalmışşın ohh sana ohhh

fevkalade olağan dedi ki...

altın.. biraz karışmış gibi ama ossun baykuştan saygı duyduumuz bi hayvan.. boynunu o kadar çevirebilen her şeye saygı duyarım ben zati..

kazukus.. senin gibi bi yorumcu bi daha dünyaya gelmez.. yani en az bi 43 yıl gelmez bence..

Kasux dedi ki...

niye 43 bebeğim sen onu söle

ebru dedi ki...

hayra yoruyorum: 5 vakte beyaz bmw li bir cihan-yâr geliyor. kaçırma. kökle gazı.

benden bu kadar.

fevkalade olağan dedi ki...

şimdi şöle oluyo o.. onun bi formülü var böle x li y li falan.. o formüllen hesaplanıyo.. burda gösterirdim ama karışık bi hesap.. sonuç 43 çıktı onu bil yeter.. rastgele bi sayı olduğunu düşünmemişsindir umarım..

fevkalade olağan dedi ki...

tam ben yorum yazıyomuşum ki ebru da yazmış.. bence bu bi işaret.. hayra yordum böle çıktı..

ebru dedi ki...

kesinlikle. ben var ya ben. acayip uğur böcüğüyümdür. hadi yaşadın, hayatın kurtuldu falan.

Kasux dedi ki...

senin gibi zeki birinden de bu beklenirm zaten matematigi olan bir erkek hep hayalimdir zatii

ulan ordan benimle yiyişirken bi yandanda ebruyu götürüyon nerdesin gassal nerdeeeeeeeee

fevkalade olağan dedi ki...

yeaa olur mu hiç öle şey kazukus meleyim.. ben ebruyu sen sanmıştım da o bakımdan öle yazayazdımdı biraz.. benim gözümün anteni senden başkasını çekmiyo ki zaten.. tek kanallı tevevizyon gibiyim.. ehhi.. bence gayet güzel bi savunma oldu bu..

Kasux dedi ki...

aşkım yaa biliyodum biliyodum sana mail atıcam şimdi bişi sorcam ama sahiden önemli bişi yaşlı bi insanın tavsiyeleirni almam lazım naparsın gençlikk

Kasux dedi ki...

yok lan sormıcam vazgeçtim şimdi bir anda

fevkalade olağan dedi ki...

olsun ben yine de cavaplıyım..

ver gitsin yeaa.. nasolsa bi gün toprak olcak.. bari birilerinin işi görülsün..

Kasux dedi ki...

yok olum o değil saptırma hemen konuyu

benimle evlencen dimi??

fevkalade olağan dedi ki...

ne evlencem senle yeaa.. sen benle evlen..

Kasux dedi ki...

annadım sen benimle oynuyon temizcecik hislerimi pis hayallerinle süslüyon seni adi alçak adam abim var benim ver adresini vurmaya gelicek seni namus meselesi oldu artık diyo

fevkalade olağan dedi ki...

bişey dikkatimi çekti.. yazıda konu ne olursa olsun biz hep aynı muhabbete bağlanıyoruz.. lan yoksa.. okumuyosun di mi şu şaheser parçası nadide eserleri.. ipne.. püüaa..

Kasux dedi ki...

valla okumuyom olum önemli bir insanım boş vaktim olmuyo ama ses vermesem de millete yavşıyon(ebru) ossun ben yorumumu yazayım diyom aba altından sopa gösteriyom biliyon kıskanç biriyim ben

fevkalade olağan dedi ki...

bi gier misin lütfen.. yarına kadar süre sana.. bütün biloğu baştan sona okumazsan daha da gelme.. okumadan okudum deme.. sorucam bak..

ebrucum sağolsun hepsini okumuş.. bilemiyoum yani..

Kasux dedi ki...

tamam aşkım hemen hatim edicem blogunu yeter ki seni iste ebruyu yolarım bak senide beraberinde çıldırtma beni o güzel yüzüm kırışmasın çıtırlık başka bişey tabii dikkat etmek lazım

fevkalade olağan dedi ki...

yazının konusuyla bağlantısız yorum yapmaz mısın lütfen.. yok bilader olmuyo böle..yeni bi bilog açayım.. evlencek olanlar oraya gelsin.. edebiyat işleriyle fingirdeme işlerini ayırmak lazım..

Kasux dedi ki...

kafanda kalan iki tel saçıda bana yoldurtma bee

SATILMIS PALAMUT dedi ki...

über2 ellerinden..