Pazar, Mart 7

izdivaç kafası..


Yani diyorum ki.. çocuklarımın müstakbel validesi.. validemin gelini.. gelinimin son ütüsü.. mecazımın mürseli.. arifimin tecahülü.. karamürselimin sepeti.. tamlamamın tamlayanı ol diyorum yani..

sepetim.. takayım seni koluma düşeyim sevda yoluna da demiş olabilirim.. malum sarhoşum da bir içimlik kadar.. ileride hiç hatırlamayacağım lakırdılar sarf ediyorum pervasız tarafından.. dilimin pervazı yok ya hazırda.. hani diyorum evet dersen bir ömürlük.. bunu unutmamak adına sağ avucuma yazıversen diyorum.. yannış anlama.. ne faşitim ne anarşit.. sağduyulu bir eş ve tedbirli bir baba adayıyım.. yeri geldi mi geri vites de yaparım bariyer de.. sağ el demem yazın taharet alırken silinmesin diye diyorum.. yannış olmasın.. yazın demem mevsimlik bi hadise değil.. haşa.. çünkü ben ileride sık sık gözlemleyeceğin gibi yaz kış taharet alan temizlik timsali bir aile planlamacısıyım..

içinde sen geçen kusursuz planlar yapıyorum müstakbelim.. en kartal görüşümle kuş bakışı krokiler çiziyorum.. hazinenin saklı olduğu yere X yerine seni nakşediyorum.. nakkaşelere parmak ısırtıyorum lan.. dilberlere dudak basıyım ki talibim sana.. gerekirse vezirlere parmak atarım ki talibim.. imamlar bayılsın ki alasım var seni..

alıcam lan seni.. üçe alıp beşe sarıcam.. pamuklarda yetiştirip tarımsal kalkınıcam.. hısımlı akrabalı mevzulara giricem seninle.. seni alıp kendimi vericem.. en karlı alış verişimin kadevesi olucaksın diyorum.. devasa aşık olucam lan sana.. en iri aşkımın mektubunu vergi iyade zarfına sığdırıp kapının altından sızdırıcam..

sabah güneşim.. hasta olucaksın lan bana.. sen hasta olucaksın.. hayır dersen ben ölücem.. ben merhum sen ecel olucaksın.. cenazem öğle namazına müteakip bulduğu münasip bi köşede kıvrılıp yatıcak.. kefenimin cebinden senin fotorafın çıkıcak..

kıyılır mı lan bu adama.. hadi bana kıydın diyelim.. kendine nasıl kıyacaksın.. bensiz sen sensiz bana benzer.. demem o ki yani.. bi boka benzemez.. boka benzesin diye demiyorum ama kıyma diyorum işte bu adama.. hamiline açık çek vermek gibi olmasın ama.. al diyorum bu aile cüzdanını.. direk diyorum.. adını yaz diyorum..

23 yorum:

gasilhane dedi ki...

Yılın ilk hamile kedisini bu sabah görmemle başlayan günün sonundayız dostum:)

fevkalade olağan dedi ki...

yea bırak kediyi köpee.. açıktan teklif var şurda misler gibi.. kabul ediyo musun..

gasilhane dedi ki...

kasuxla kapışıcaz bu haftasonu, bakalım kime kalıcaksın. değil mi kasux. Bi aday daha çıkarsa önce onu tepeleriz birlikte

Kasux dedi ki...

dur yaw hele bi yazıyı okuyup geliom

Kasux dedi ki...

adi adam oysa ben bana yazdığını sanıp dedemi zehirlemeyi kafama koymuştum sen git gasile yavşa

suuss suus konuşmaa duymak bile istemiyorum senii bi dahaa gelme bize tamam mıı gelmee

fevkalade olağan dedi ki...

heb aynı ayaklar yeaa.. bildim ben sizi.. sizden bi cacık olmaz.. varsa yoksa makara çukara.. had annem.. alıcı değilseniz kapamayın tezgahın önünü.. had..

gasilhane dedi ki...

Bak ben süper bi insanım bütün yunan mezelerini yapabiliyorum. Ömür boyu ishal olmaya var mısın? Gasilhane 'Evet' diyoooorr..
Kasux kusura bakma, şimdi bu çocuğu zebil ederler, zaten dertli, bana bırak

Kasux dedi ki...

taam gasil seni mi kırcam all şu kart horozu bul bana en yunanından en denize dökülmüşünden en tuğçe kazaz edasından birini bul ödeşelim olur mu bebeğim?

fevkalade olağan dedi ki...

hee al beni gassal.. çeyiz olarak da yunan adalarını getir.. kazukusa da sünnetsiz bi herif bulalım.. pazar sabahları böle kapıls branç yaparız ne güzel.. adamızda.. kazukusun herifi de sirtaki yapar.. pembe aplikli tabaklar kırarız umarsızca..

not.. aplik nedir ne değildir hiç bi fikrim yok.. kadınca bi sözcük gibisime geliyo.. kullandım ama hadi hayırlısı..

gasilhane dedi ki...

anlaştık, ben sana en maço olmayanından nadide bi greko göndereceğim:) olağan artık nişanlım oluyür. eheereyy:)

gasilhane dedi ki...

aplik giysilerde falan olmüyür mü ya? Bebek giysilerinde falan?:) aahhh inceden mesaj veriyür olağan:)

fevkalade olağan dedi ki...

yok la valla bilmiyodum ne olduğunu.. ama baktım az evvel.. duvara monte edilen lamba demekmiş.. bebekli mesaj yok ama bi monte hadisesi var.. yok yani illa bi mesaj lazımsa diyorum..

Kasux dedi ki...

alçak hiç mi üzülmedin bensizsin artık

gasill ismi mümkünses yorgo olsun.

çatlaaaaaaaaa

fevkalade olağan dedi ki...

izdivaç kafası üzülmez.. çatlamaz.. kıskanmaz.. pişman olmaz.. oldu oldu.. olmadı.. sıradaki talibim gelsin..

gasilhane dedi ki...

kasux oldu bil. özelden özelden gel:)

kristensenn dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

Entel ablaya ne oldu yahu :/

pusarık dedi ki...

esasen talip olan hatunların adını peçeteye yazıp göndermeleri fiyakalı olurdu bence, kolleksiyonumun en nadide parçası diye de cila çekti mi aile cüzdanının yanına bir de bebek arabası alabilirdi promosyon olarak veya zamanında peçeteyle assoliste istek parça yollama meselesi epey içime oturmuştur da olabilir, hay canını yediğimin eziksi havası illa öttücek işte borusunu...

Enteldantel! dedi ki...

Adsız; bilom buralarda kendine münasip bir eş ararken Entel ablanızın ebesini düdüklüyolardı. Görücüye yetişemedim ama nikaha mutlaka iştirak edeceğimdir. Hem de bilomun kirvesi olucam. Maşallah takıcam tosunuma.

Bilom, nedir? Ekmek çıktı mı burdan?

fevkalade olağan dedi ki...

ne çıkcak yeaa.. bi kaç isimsiz evlenme teklifi o kadar..

fevkalade olağan dedi ki...

pusarık sen de az dertli değilmişin.. had gel müslüm dinliyelim..

gasilhane dedi ki...

Allaından bulasın F.O.

fevkalade olağan dedi ki...

bela okuma gece gece.. bak kendi başına döner karışmam sonra..