Cumartesi, Mart 27

usanmış.. vs.. uslanmış..

usanmış..
hadi yeter bu kadar.. kalk artık.. bi kımılda gözünü seveyim bi haraket et..


uslanmış..
rahat bırak beni.. yeter bıktım senin gaz vermelerinden.. hayatımı güçlükle bi düzene soktum.. şimdi yine sana uyup bunların hepsinden vazgeçemem..

usanmış..
mutlu musun peki.. düzen dediğin her neyse seni tatmin etti mi.. bu halinle sonsuza kadar kalabilir misin.. hayalini kurduğun hayat bu muydu.. kendini kandırabilecek misin bu elindekiyle.. avunabilecek misin..


uslanmış..
bırak bu saçma soruları.. geçen sefer de aynı lafları ediyordun.. aynı akılçelen sorular.. peki ben sorayım biraz da.. yeni bi sayfa açtım diyelim.. değişitirdim her şeyi.. iş yeni ev yeni arkadaşlar yeni.. senin yeniden tüm bu yeniliklerden sıkılman ne kadar sürecek.. değişiklik arayışından yorulmadın mı hala.. asıl saçma olan sonunda sıkılacağını adın gibi bildiğin bi değişikliğe bir anlık hevesle teslim olman.. kısır bi döngüdesin.. büyü artık..

usanmış..
sen ölmüşsün ve malesef bunun farkında değilsin.. yaşadığını hissetmeden yaşamanın başka bi tanımı olabilir mi.. bi de bana kısır döngüden bahsetme lütfen.. iki günü arasında yedi fark dahi olmayan biri bana kısır döngüden bahsetmesin.. akıl dolu iri lafların beni susturdu diyelim.. kendini nasıl ikna edeceksin.. en sıkıcı insanların en akıllılar olduğunu söylerdin önceden.. ne değişti..

uslanmış..
yoruldum anlıyo musun.. tükendim.. ne için çabaladığımı dahi bilmeden bir şeylerin peşinden koşmaktan sıkıldım.. başkalarını model alarak sahiplendiğim anlamlar anlamını kaybetti.. anlamlar yenilince biz de yenilmiş sayıldık.. bir idealim bir hedefim bir hırsım bir düşmanım bir nefretim ya da bir aşkım yok.. eriştiğim bu kafadan sonra olmasını da beklemiyorum.. hani bi his vardı.. bi an gelecek ve bi şey olacak.. o an geldiğinde her taş yerine oturacakmış gibi bi his.. hatırladın mı.. hah işte.. öyle bi şey hiç bi zaman olmayacak.. artık eminim.. başladığı belirsizlikte bitecek..

usanmış..
inanmıyorum sana.. bunları sırf beni niyetimden alıkoymakiçin uyduruyosun.. samimi olduğuna da inanmıyorum.. peki o halde neden yaşıyosun.. bu işkenceyi sürdürmenin bi sebebi olmalı.. ölmeyi seçmek elinde.. şimdi karar versen beş dakka sonra kalbin durmuş olur..

uslanmış..
o kadar kolay değil.. ölmekten korkuyorum.. ölüm sonrasına dair öngörülerin hangisine inanacağımdan emin değilim.. kaldı ki hiç biri de iç açıcı değil.. elbette bir gün öleceğim.. aslına bakarsan deli gibi de merak ediyorum ölümü.. ama vakti var.. bu tarifi çok kolay olmayan bir korku.. sanırım bana hükmedebilen bir güç var ve onun tarafından hayatta kalmaya programlanmışım.. yani bi bakıma ölmek yaşamaktan daha zor..

usanmış..
yaşamın zor olduğunu kabul ediyosun.. fakat kolaylaştırma teklifime sıcak bakmıyosun.. inan ki seni anlayamyorum.. halinden memnun bir dolap beygiri gibisin.. üstelik daha da aptalı.. gitmekte serbset olduğun halde aynı saçma dairesel rotayı izlemekte ısrar ediyosun.. lanet olsun sana.. ne halin varsa gör..

uslanmış..
benden akıllı olduğunu sanıyorsun değil mi.. hayır aptalsın.. küçümsediğin hayatımın yanına ne koyarsan koy hepsinin aynı ebatta saçma olduğunu göremiyorsun.. bir illüzyonun esiri olmuşsun.. algının yalancı şahitliği fikrini yanıltıyor.. uslanacağa da benzemiyorsun.. lanet olsun sana.. ne halin varsa gör..

17 yorum:

Kasux dedi ki...

kim lan bunnar

fevkalade olağan dedi ki...

kaynımın çocukları..

gasilhane dedi ki...

Uslanmış iyi. En çok da 'nasılsa ölüm var' fikrini sevdim. Nasılsa var, kasmaya gerek yok. Uslanmış iyi..

mgntwmn dedi ki...

"iki günü arasında yedi fark dahi olmayan biri bana kısır döngüden bahsetmesin"
ah bizi hep bu aynı olan günler bitiriyor:))
son zamanlarda bu med-cezir kafaları çok yaşadı benim de kaynımın çocukları -ordan biliyorum- ne kadar az umrundaysa, o kadar az sıkılıyorsun.

mhtp dedi ki...

uslanmış da sanki baya bi usanmış gibi.

fevkalade olağan dedi ki...

gassal.. aslında ikisi de iyi çocuklar ama işte bir türlü anlaşamıyorlar.. yıdızları küsüşük..

megnıt.. her bi "soru"nun cevapsız kalması durumunda bir "sorun"a dönüşmesinden oluyo biraz da.. en temizi az soru çok huzur.. miss..

mettap.. evet usanmış ama çaresizliğiyle barışık bi tavrı var onun.. diğeri gibi hoppalacı değil.. keşke olabilse..

mgntwmn dedi ki...

az soru? keşke düğmesine bassak ve sormasa artık di mi:)

sutlukahve dedi ki...

Niye yazıyon lan böyle karamsar şeyler. Zaten ruhumuz daralmış, bir de senin kaynının çocuklarıyla mı uğraşacaz? Uğraşacak olsak bizim kaynımızın çocukları yok mu sanıyon? Dellendirme beni, yakarım buraları.

fevkalade olağan dedi ki...

artize bak la.. bi atarlanmalar bi posta koymalar.. yazarım yazarım.. paşa gönlümün kriterlerine de mi karışıcan.. bundan sonra hep böle.. hadi bakalım.. üç kişiyi intihar ettirtmeden komikli yazı yok.. o ka..

Kasux dedi ki...

fevki naberr?

fevkalade olağan dedi ki...

valla bildiğin gibi değil kazıkız.. çok pis yoldan çıkasım var.. ama nasıl yoldan çıkılınır bilmiyorum.. biri yol gösterse diyorum.. ne biçim de yoldan çıkarım he..

Kasux dedi ki...

fevki kız olsan çok pis bişi olurdun yea sölemek istemiyom şincik

fevkalade olağan dedi ki...

ne olcam la.. en maksimumu orospu olurdum.. zati o da söylenmiycek bişey değil.. nerden baksan on kadından 7 buçuğu orospu ya da meyilli..

Kasux dedi ki...

en minimum orospu olurdun lan ben esra ceyhan tarzı bişi demek istemiştim dedim moralini bozmıyım akşam eve gelince dayak yemiim diye ama öle

fevkalade olağan dedi ki...

lan git.. sen esra ceyhanın tırnağı ol önce.. kadın haza hamfendi bişi.. etli butlu da maşalla.. yımşak yımşak.. ıhş.. neyse konudan saptırıyosun yine beni.. konuya dair bişeylerdemiyceksen yorum yapma artık.. silerim bak.. şakam yok..

Kasux dedi ki...

küstüm yorumyapmıcam artıkın hiiiççç

fevkalade olağan dedi ki...

bu kararının arkasındayım.. destek veriyorum.. hadi bakalım işalla ..